Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2003, 17:08
ThE MaSTeR 2oo3
ThE MaSTeR 2oo3 is offline
Speelt iemand dit spel??? Welke auto's heb je allemaal? Waar ben je??

Dit zijn mijn autos

Mijn beste auto---> Chevrolet. Hij rijdt 376,in 10sec 400m

Een Vertigo Race Car

Een Ford Mustang(mijn eerste auto)

Een Renault ??? vergeten

Weten jullie nog een plek waar je goede auto's kan winnen?

Laatst gewijzigd op 30-08-2003 om 23:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2003, 08:23
22B
22B is offline
Ik heb alle auto's, op 4 F1 wagens na.. En die Renault, dat is een Renault Clio V6 Cup Car. Mijn eerste auto was een Sprinter Trueno GT Apex, daarna gespaard voor een Impreza, hiermee de Boxer Spirit gewonnen, waar ik een Ruf RGT won..

Goede races om te rijden:
GT World Championship in Profesional Mode
All Japan GT in Pro, kan je de GT-One Race Car winnen, die is echt fijn
Oud 31-08-2003, 10:09
Verwijderd
Ik ben er helaas niet zo goed in. Ik zit nog steeds met mijn 1e auto te klooien, maar elke keer een race doen voor 1000 pop schiet niet echt op.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 10:21
mrhanky
mrhanky is offline
Hehehe, ik heb 1 zo'n Formule1 wagen en win daar zo ong. iedere race mee die maar kan
Oud 31-08-2003, 11:01
22B
22B is offline
Zorg dat je toernooien gaat rijden, win je ook nog s auto's enzo mee.. En tune verstandig..
Oud 31-08-2003, 13:50
Verwijderd
Toernooien? Je bedoelt die Endurance races ofzo?
Mja, kheb nog niet buiten de amatuer geraced

Tuenne is helaas niet zoveel soeps voor mij. Ik koop steeds de dingen die voor veel hp zorgen

Wel heb ik voor mijn bak ook zo´n custumiced gedoe voor de versnellingsbak nar ik dacht. Kan ook iets anders zijn.
Op zich kan ik daar nog wel mee omgaan. Hoe meer bochten een race, hoe dichter ik de schijven bij elkaar zet, waardoor ik dus sneller optrek, maar lagere topspeed heb. Het werkt wel

Ik rij in zo´n Mazda-mx5 ofzoiets(lang niet gespeeld ).
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:59
CrazY G
CrazY G is offline
mm vond GT3 niet echt leuk. GTconcept 2002 was veel beter maar ook korter en te easy. Ik had alles uitgespeeld op hoogste level en op manual transmission gaaaaaaap.......
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:06
reuffneck32
reuffneck32 is offline
gtconcept is dat nep spel met die nep auto's waar je niet in kon tune?
ik vond(ja kheb me ps2 niet meer) gt3 zeker wel een vette game, omdat je zoveel kon tune aan je auto enzo
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 17:02
22B
22B is offline
GT Concept is geinig, maar was te klein.. t Zag er wel mooi uit, met n paar extra's, maar doe mij maar lekker tunen en velgen kopen..
Oud 31-08-2003, 17:42
Verwijderd
GTConcept was puur op arcade gericht. Het spel was speciaal uitgebracht vanwege een of andere grote autoshow
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:14
22B
22B is offline
Autosalon van Geneve en die van Tokyo. Prof was wel extra pittig om te rijden, omdat je exact dezelfde wagen hebt als de tegenstander, alleen je eigen manier van afstellen kan verschil maken..
Oud 31-08-2003, 19:27
Aileen
Aileen is offline
Ik kan er niet veel van, heb nu zo'n Tuscan en nog een andere auto (waarvan ik de naam niet meer weet), maar ik vind het wel een leuk spel
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 22:47
ThE MaSTeR 2oo3
Citaat:
mrhanky schreef op 31-08-2003 @ 11:21:
Hehehe, ik heb 1 zo'n Formule1 wagen en win daar zo ong. iedere race mee die maar kan
waar kan je die winnen?!?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 12:57
22B
22B is offline
Hier kan je F1 auto winnen:
Dream Car Championship
Polyphony Digital Cup
Formula GT Championship

Maar kdenk dat je daarvoor nog niet de auto heb, om die races te kunnen winnen.. Hiervoor moet je de GT-One hebben (GT World in Amateur)
Oud 01-09-2003, 22:19
ThE MaSTeR 2oo3
Citaat:
22B schreef op 01-09-2003 @ 13:57:
Hier kan je F1 auto winnen:
Dream Car Championship
Polyphony Digital Cup
Formula GT Championship

Maar kdenk dat je daarvoor nog niet de auto heb, om die races te kunnen winnen.. Hiervoor moet je de GT-One hebben (GT World in Amateur)
heb ik al gedaan....ik heb ook alle licencies enz maar ja...dank je ff uitproberen....
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 23:07
CrazY G
CrazY G is offline
mmmja ik vond dat gt3 geen gevoel voor snelheid had. Zag je op je teller dat je 250 blies terwijl het op je scherm leek alsof je 100 tufte. In gtconecpt 2002 was dat helemaal verbetert, vandaar dat ik het ook leuker vond.
En dat opvoeren vond ik ook minder uitgewerkt in gt3, gewoon een beejte de duurste onderdelen kopen en je zat meestal wel goed. Heel dat afstellen had weinig effect. Vergelijk je dat met een spel als sega gt dan had het afstellen daar wel degelijk zin en effect was goed te zien/voelen.
hoe dan ook heb ik hoop voor GT4
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 09:21
Jolt
Jolt is offline
Ik heb liever Need For Speed Underground ...
Oud 06-09-2003, 12:13
22B
22B is offline
Kvind Gran Turismo niet echt vergelijkbaar met NFS.. GT3 ziet er ook vele malen beter uit vind k, en bied meer mogelijkheden (alhoewel k de Pursuit-mode van NFS wel weer vet vind..)
Maar als k zou moeten kiezen, zou k zonder twijfel GT3 kiezen..
Oud 07-09-2003, 15:56
CrazY G
CrazY G is offline
Need for Speed onderground schijnt zeer vet te worden.
Een spel met fast& furious styling. Je kan je auto dus ook opvoeren etc.
En de graphics schijnen mooier te zijn dan gt4
lijkt me wel wat
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 17:04
Distorted
Distorted is offline
Mijn probleem bij GT3 ligt bij prof league... Ik kan gewoon niet opboksen tegen bandslijtage en pitstops kosten je TEVEEL tijd. Iemand enige tips?
Oud 08-09-2003, 17:19
22B
22B is offline
Medium Race Tyres, en TCS en ASM aan zetten, scheelt ook bandenslijtage. TCS op de aangedreven wielen, ASM op de rollende wielen.. Probeer ook zo min mogelijk te slippen, dan zou je toch wel zo'n 5 tot 7 rondes op n set banden kunnen rijden..
Oud 08-09-2003, 17:52
Verwijderd
Citaat:
22B schreef op 08-09-2003 @ 18:19:
Medium Race Tyres, en TCS en ASM aan zetten, scheelt ook bandenslijtage. TCS op de aangedreven wielen, ASM op de rollende wielen.. Probeer ook zo min mogelijk te slippen, dan zou je toch wel zo'n 5 tot 7 rondes op n set banden kunnen rijden..
Wat voor dingen

ik baal ontzettend dat ik me niet kan verdiepen in GT3
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 18:00
22B
22B is offline
Je kan toch bij Settings je wagen afstellen.. Vering iets lager, laatste 2 versnellingen wat langer zetten, brake-balance op 11 voor en 10 achter zetten, traction control en asm wat lager zetten.. Bij weinig pk's op 2 en 1 zetten, bij meer pk's op bijv 2 ASM en 4 TCS, Differential 5 hoger zetten, Toe ook iets hoger zetten..
Oud 09-09-2003, 15:11
ThE MaSTeR 2oo3
Citaat:
22B schreef op 08-09-2003 @ 19:00:
Je kan toch bij Settings je wagen afstellen.. Vering iets lager, laatste 2 versnellingen wat langer zetten, brake-balance op 11 voor en 10 achter zetten, traction control en asm wat lager zetten.. Bij weinig pk's op 2 en 1 zetten, bij meer pk's op bijv 2 ASM en 4 TCS, Differential 5 hoger zetten, Toe ook iets hoger zetten..
doe ik nooit maar die F1 waggie kan ik met een Chevrolet echt niet halen, Tips!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 15:33
cyclone
cyclone is offline
als je slim bent ga je eerst alle rally races winnen
dan krijge je een suzuki escudo pikes peak.
daarmee win je die endurance op dat ovaaltje (maar 99 rondjes binnen 1 uurtje gebeurt)
dan kan je formule 1 auto winnen (niet altijd, ik moest hem 2 keer doen voor ik hem kreeg.)
je kan hem ook halen zonder de escudo pikes peak (heb ik ook gedaan)
win hem dan met bv de ruf rgt of toyota supra
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2003, 17:11
22B
22B is offline
Dram Car Championship Proffessional kan je met die Corvette wel winnen, moet j m wel goed afstellen en geen fouten maken in de race. Makkelijkste is wat cyclone zei, rally's winnen, Escudo krijgen en tunen, 100 laps Speedway rijden (is echt makkie, 35 rondes voorsprong..), en dan met wat geluk F1 wagen of andere snelle bak winnen.. Of probeer een Toyota GT-One te winnen, is ook super snel.. Als je de Escudo hebt, kan je ook in Pro Like The Wind rijden, win je een Mazda 787B, is bijna even snel als n F1 wagen.
Oud 09-09-2003, 20:28
Hoofdjopie
Hoofdjopie is offline
ik heb nu ook twee van die f1 bolides maar ik kan de special licencies niet gewonnen krijgen. ik heb er in totaal misschien twee van gewonnen, heeft iemand daar misschien tips voor, want ik haal dat nooit, en zonder die licencies kun je de laatste 5 races van de pro niet rijden... help...??
Oud 09-09-2003, 20:34
ThE MaSTeR 2oo3
Citaat:
22B schreef op 09-09-2003 @ 18:11:
, 100 laps Speedway rijden (is echt makkie, 35 rondes voorsprong..), en dan met wat geluk F1 wagen of andere snelle bak winnen..
dit heb ik al 5x gedaan....eerste keer kreeg ik een corvette 2e keer een renault clio (enz allemaal slechte autos.... )
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 20:41
22B
22B is offline
Ik heb ze gehaald via GT Concept. Als je die uitspeelt, krijg je 10.000.000 Credits voor GT3 en alle licenses.. GT Concept is paar daagjes rijden, best goed te rijden, en nog goedkoop ook..
Oud 09-09-2003, 20:45
Hoofdjopie
Hoofdjopie is offline
ow en gtconcept is alleen maar arcade zeg maar, geen licences halen voor je kunt racen? gewoon aanzetten en gas d'r op? en hoe een paar daagjes 24/7 of gewoon een paar uur per dag?
Oud 09-09-2003, 20:59
22B
22B is offline
Is gewoon arcade ja, je hoeft niets op te voeren enzo.. Als je per dag ong 2a3 uur racet, ben je na n weekje denk k wel klaar hoor
Oud 09-09-2003, 21:13
Hoofdjopie
Hoofdjopie is offline
owkeej! bedankt!! misschien dat ik nu eindelijk de rest van het spel ook uit kan spelen!!
Reageren

Regels voor berichten