![]() |
|
Opzich was het niet zo geweldig
![]() ![]() ![]() Mja ik ben er niet van klaargekomen, maar das geen verassing ![]()
|
De aller aller eerste keer was het totaal niks. Ik had hem ook geen aanwijzingen gegeven ofzo, zo zielig, de eerste keer. Daarna wel hoor en het werd steeds lekkerder. Al kwam ik niet klaar.
Jongens en jongens kwamen en gingen weer ( ![]() ![]() Ik moet zeggen dat elke keer dat ik voor de eerste keer door een jongen bevredigd werd het niet lekker was. Ze frummelden maar wat, deden pogingen om de hele hand te laten verdwijnen en waren ook nog eens te hardhandig. Gelukkig durf ik al snel te zeggen wat wél lekker is. Alleen ik ben niet zo'n held in klaarkomen, dus dan dachten ze nog dat ze het fout deden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Well at least it was with me ![]() |
![]() |
|
![]() |
OK, bedankt voor je reactie nare man.
Uiteraard weet ik dat het ook nog wel eens tegenvalt als een meisje voor het eerst een jongen trekt. Toch denk ik dat jongens over het algemeen wat gemakkelijker/sneller klaarkomen dan meisjes, vandaar mijn ietwat generaliserende inleiding.
|
Verwijderd
|
Uhm.. weet ik niet meer.
![]() Ik kom sowieso wel makkelijk klaar.. ohja het enige probleem was dat hij als ik bijna klaarkwam weer iets anders ging doen (bijv. kusjes op m'n benen ofzo) waardoor ik steeds bijna klaarkwam, maar net niet. Of dat ik er weinig van voelde. Maarjah zo erg is dat ook weer niet, ik vind het belangrijker dat ie lief en voorzichtig is. ![]() En ik bij hem: volgens mij vond hij dat echt nix.. maar daar zal ik vast nooit achterkomen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind gevingerd worden geweldig, maar het duurt (door iedereen, ook als ik het zelf doe) nogal een tijdje voor ik klaarkom en ik heb zelden geduld het op te bouwen naar dat moment. Nee, ik vind het veel lekkerder om afwisselend gevingerd te worden in de vagina en over de clitoris met af en toe wat mondwerk, dan toe te werken naar dat ene hoogtepunt (dan moet het steeds hetzelfde zijn, anders lukt het niet). Maar om jouw vraag te beantwoorden. De eerste keer dat ik gevingerd werd was geen flop, maar ook niet top. Ik was straal bezopen, die jongen was spuuglelijk en ik had amper door wat er gebeurde, maar het was op zich best lekker (geloof ik) |
![]() |
|
![]() |
eerste keer was een beetje lachwekkende flop, vooral als je erop terugkijkt, maar wel heel lief om te zien hoe die jongen zijn best deed. kan me het ook voorstellen dat het vooral voor een jongen nogal moeilijk in te schatten is hoe je een meisje moet vingeren....lijkt me moeilijker dan erachter komen hoe je moet aftrekken.
||||
![]() |
Citaat:
Ik heb deze topic geopend vanuit de gedachte dat jongens (deze wel in ieder geval) de eerste keer vaak niet weten wat ze moeten doen. Er wordt dus ruw wat aan geknoeid en gerommeld en dat lijkt me nou niet echt fijn, zeker niet omdat het voor jongens vaak pas een succes is als het meisje is klaargekomen en dat ook aan hem heeft bevestigd. En da's volgens mij niet helemaal de bedoeling ![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Tja, mijn vriendin vingeren. Eerst door haar onderbroek heen, was ze klaargekomen en ik wist het toen niet eens
![]() Weekje later geloof ik "echt" vingeren, en het was heel irritant, want dan vroeg ik wat ze lekker vond en dan zei ze dat niet. Maar aangezien ze klaar kwam, kan ik toch niet rampzalig slecht zijn geweest. |
![]() |
|
FLOP....had al best wel lang iets met die jongen, mn eerste echte vriendje, en hij had al best veel ervaring, dus ik had zoiets van: Komt wel goed...Helaas, volgens mij dacht ie dat clitoris ergens in een meisjes schouderblad verstopt zit. Ofzo
![]() ![]()
|
![]() ik hem aftrekken,was ook nie echt een drama,hij heeft zn hand op mijne gelegt af en toe voor tempo wat te versnellen (moeilijk in te schatten eerste keer bij iemand ![]() ![]()
|
De eerste keren waren echt bagger, het was niet lekker en hij ging net zolang door tot het echt pijn deed.
Later wel wat betere ervaringen gehad maar de beste heb ik toch nu de laatste 9 maanden gehad..
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het blijkt in ieder geval dat jongens nog best wel wat mogen leren over het bevredigen van een meisje
||
![]() |
Citaat:
Wat verwacht je dan? Een jongen die het helemaal perfect doet een eerste keer? In het begin had ik tijdens het pijpen ook geen idee wat ik aan het doen was. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk gaat het niet helemaal perfect, niet de eerste keer en ook nog misschien niet de tweede of derde keer. Maar er wordt door jongens vaak nogal gemakkelijk gedacht over het vingeren van een meisje. Zoiets in de trant van: 'Da's toch niet zo moeilijk', 'wat is daar nou moeilijk aan?' Een meisje vingeren is misschien ook niet zo moeilijk, maar het wordt vaak te ruw, te eentonig of gewoon door stimulatie van de verkeerde plekken gedaan. Zelfs als de eerste keer voor een meisje een flop was denkt de jongen meestal dat ie het geweldig gedaan heeft - en zal de volgende keer weer dezelfde 'fout' maken. Meisjes (is mijn bevinding dan) communiceren meestal moeilijk naar jongens wat ze lekker vinden (durven het niet te zeggen?), met als gevolg dat er in eerste instantie weinig verbetering in zit. En da's toch zonde?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is inderdaad niet echt gemakkelijk... tenminste, als je geen feedback krijgt.
Vandaar dat ik dit topic geopend heb, ik ben benieuwd hoe de dames terug kijken op die eerste keer/keren. Als ik zelf terug kijk op het begin dan is een woord van toepassing: kluns ![]()
|
Verwijderd
|
Hm, de eerste keer was niet echt heel uitgebreid ofzo... dat geldt dus voor flop
![]() Later met een vriendje... hm, dat was vooral spannend, wel lekker maar absoluut niet top. Nooit klaargekomen door iemand anders :\ Was overigens ook voordat ik het zelf met de hand kon, dus ik kon hem niet goed aanwijzingen geven - wist immers zelf niet echt hoe of wat? Was wel lekker verder... daarna - flop, joch kon er echt niks van ![]() ![]() |
![]() |
|
FLOP ik was 14 en vond dat me (toen vriendje) er nix van kon dus jah dan kom je ook niet echt he maar na een paar x ging het wel beter...
ik denk dat jongens gewoon moeten leren wat jij lekker vindt dus je moet ze eene beetje sturen zeg ma ![]()
||
Citaat:
Ja bij mij ongeveer hetzelfde ![]()
|
![]() |
Hij had al wel enige ervaring, maar likken kon hij niet, van penetratie lukte het ook al niet, maar toen hij me een keer mijn klitje vingerde toen we stoned waren, kwam ik wel opeens klaar. En toen lukte het ook op de andere manieren.
Ow, ik heb denk ik een maand gefaked, en dat was redelijk stom dus. Zo leert zo'n jongen het nooit natuurlijk.
|
Rond uit een flop!!
Ach ze hield het ding vast en bewoog wat maar daar was dan ook alles. Tja je bent 14 en 15 en wat moet je daar dan mee? Ik weet ook nog wel dat ik zelf volgens mij zoiets had van: zo snel mogelijk die vinger naar binnen en dan zo ver mogelijk weg proppen. Al met al kun je dus wel zeggen dat het zowel voor mij als voor haar geen succes was. |
![]() |
|
![]() |
Tsja, als er gefaked wordt is dat niet echt bevorderlijk...
Meer meisjes die de eerste keer/keren gefaked hebben? ('Oh ja, ja, ja.... ik kom' maar hou alsjeblieft meteen op)
|
Mijn eerste keer met de hand was goed. We hadden al een beetje geknuffeld en over de kleren heen gevoeld, maar de eerste keer 'echt' was helemaal
![]() ![]() Achja, ik kan veel zeggen over mijn ex, maar goed in bed is hij wel! ![]()
|
bij mn eerste vriendje, ik was 13, ik vond dat k er klaar voor was, blijkbaar toch niet, ik was te gespannen
![]() het was wel heel lief om hem zo inspannend bezig te zien ![]() bij hem lukte het trouwens wel ![]()
|
|