Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Tis opzich niet slecht, gewoon leuk geschreven, maar simpel en niet bijzonder...
|
Ik vind het heel wat hebben!. Allereerst je verwoording, het is misschien wat eenvoudig woordgebruik, maar toch vind ik het wél orgineel. Bijvoorbeeld:
"de klanken klinken en duren">trouwens, een mooie klankovergang van woord 2 naar 3! "Het hart is stil en zinkt de dromen vervliegen en ontpoppen". Enige "kritiek": Ik vind het zonde dat je in de 2e strofe, 2e zin, net uitwijkt in het metrum, daar struikel ik over. (2 lettergrepen te veel, als ik het goed heb) ~Mar~
|
ik vind het een heel goed gedicht!! mooie titel, het gedicht spreekt aan...ik vind alleen dat in de vierde regel één lettergreep te weinig zit (maar dat ligt vast aan mijn lees-gewoonte
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote gedichtentopic #5 Mariekje* | 496 | 22-05-2007 15:55 | |
Verhalen & Gedichten |
haar leven, of het mijne groot-kleintje | 1 | 18-05-2006 21:24 | |
Verhalen & Gedichten |
rijm nahatertje | 2 | 16-04-2006 11:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Belle en het beest dat liefde heette Ieke | 0 | 16-04-2005 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
De vuurproef Zut Alors! | 76 | 25-03-2005 21:38 | |
Algemene schoolzaken |
Het brutaalste wat je ooit tegen een leraar hebt gezegd. peaceflower | 167 | 20-07-2004 06:43 |