Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() een paar weken?? dan was ik met de post van tacidvs toch iets blijer... maar goed, ik ben dus niet de enige (dat scheelt al weer íets)
||
Citaat:
![]() ook niet rot bedoelt op jouw reactie hoor, mocht het zo zijn overgekomen. 't is alleen zo verschrikkelijk irritant...
|
jah, ik begrijp je, heb ik ook weleens last van gehad! zo erg zelfs dat ik ooit een half opgezopen pakje van 'm kreeg en na een paar weken dacht ik; daar heeft hij aan gezeten, dus ik zoop de rest op, was het dus wreed over de datum...BLUNDER!!!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En ik had natuurlijk kunnen zeggen dat het na één dagje over is, om je gerust te stellen ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() en ach ja, aan dat voorliegen had ik dan ook niets gehad, dus dan maar bedankt voor je (eerlijke) reactie ![]()
|
oow als het wederzijds is... tja als jullie wat krijgen wat vast wel zo zou zijn... dan wordt wel wat normaler hoor, ik had 't eerst ook zo erg en toen wist ik niet dat 't wederzijds was das pas irritant maar hebben nou ook iets en ik kan weer eten enzo en schrik wel op bij zn naam maar niet meer zoerg als daarvoor
komt bij jou dus ook vast wel goed
|
![]() |
Zie het positief: zo vrolijk heeft je omgeving je waarschijnlijk nog nooit gezien.
![]()
||
Citaat:
maar pfff, 3 weken! en jaja,ik vind het ook wel leuk enzo (ik bedoel: ik loop niet voor niets heel de dag te grijnzen ![]() ![]()
||
Citaat:
maar ik heb hier in weer 1 voordeel. ze weet dat ik haar leuk vind en ze voelt zelf oko ee klein beetje iets ![]()
|
Ik vind ook al iemand super lang leuk.. En telkens dacht ik dat het bijna over was, maar elke keer weer word ik aan hem herinnerd
![]() ![]() Maar goed, ja ik kan hem niet vergeten... er is zo ontzettend veel gebeurd... Maar hoelang het duurt kun je niet weten ben ik van mening.. Althans bij mij duurt het momenteel ook al véél te lang. En helaas is verliefdheid zoiets waarvan je niet zelf kan bepalen wanneer het op moet houden. succes er mee ![]()
|
Verliefdheid gaat over houden van niet.
Zinnetje dat in me op kwam ookal heeft het niet erg veel betrekking op je vraag. Jah verliefdheid word minder, maar toch is het probleem niet zo groot volgens mij. Probeer je te concentreren en gewoon af en toe helemaal aan hem te denken. Dan lukt het concentreren enzo misschien beter. Verder gewoon lekker over hem dromen/ denken... wees blij! ![]() As long it last (jah slaat ook weer niet echt op jou, maar op mijn relatie...) |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik had dit ook heel erg maar zodra ik wat met hem kreeg werd het minder. De verliefdheid niet maar dat opgefokte gevoel wel.
Dus mijn advies: zorg dat je zo snel mogelijk iets met hem krijgt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
onderzoek naar verliefdheid miss kittie | 19 | 06-11-2005 15:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Verhalen & Gedichten |