Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2003, 18:30
DcheiP
DcheiP is offline
Ik vind iemand van mijn werk leuk. Het probleem is dat hij mijn afdelingschef is en 14 jaar ouder is. Ik wil nu wel stappen gaan ondernemen maar ik zou niet weten hoe. Ik weet niet hoe ik het hem moet zeggen, of ik moet vragen of ie mee gaat om gezellig wat te drinken. Ik weet niet of ie nou nog een vriendin heeft. (z'n ring is af geloof ik) Maar ik weet het dus allemaal niet, kunnen jullie mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2003, 18:37
Verwijderd
Hm een beetje lastig.
Ten eerste is ie je chef, dus dat is nooit een echt goed begin. Heb je 'm wel een beetje hints gegeven en reageert hij daar ook op? Anders zou ik 'm nog niks gaan vragen, zeker niet als je niet zeker weet of hij bezet is of niet. En als ie eerst een ring omhad, kan dat dus betekenen dat ie net gescheiden is. Misschien heeft ie wel ff geen behoefte aan een vriendin.
Het aan 'm vertellen is bovendien ook niet verplicht. Samen wat drinken kan altijd, maar kijk uit hoe je het vraagt en op wat voor moment.
Verder: 14 jaar verschil in leeftijd is wel veel, maar het kan natuurlijk altijd ware liefde zijn. Dus dat hoeft niet echt het probleem te zijn, als je maar gelukkig bent.
Maar ik zou dus voorlopig eerst ff wat info gaan verzamelen en kijken of ie jou ook wel ziet zitten. Is dat niet zo: begin er niet aan!!! Ik zou er eigenlijk niet eens aan beginnen, maar goed, je wilde advies...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:38
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Lijkt me tamelijk kansloos.. Hij zou dan 32 jaar zijn, en heeft waarschijnlijk wel een vriendin/ vrouw en zelfs misschien al kinderen.. Bovendien zal hij geen voorstander zijn van een relatie met een collega, die bovendien ook nog eens 14 jaar jonger is... Zou ook geen eerlijke relatie worden (het wordt in ieder geval lastiger) omdat op de werkvloer hij jou leiding moet geven...

Maar goed wil je het toch proberen zou ik eerst een beetje bij andere collega's gaan vissen of hij al een vriendin/vrouw heeft..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:38
Wave
Wave is offline
Denk goed na over wat je op het spel kan zetten! Hijs wel je chef en heeft "macht'' over jou, over jouw werk teminste.

Zoek anders eerst op een vriendschappelijke manier toenadering en kijk dan hoe hij reageert. Als het goed is kom je er dan ook wel achter of hij een vriendin heeft....
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:47
DcheiP
DcheiP is offline
Aan deze dingen heb ik tenminste iets. Ik weet wel dat hij een vriendin had... hij zou vorig jaar gaan trouwen maar dat is niet doorgegaan. En ja... hij is mijn chef... maar op de afdeling (kantoor) merken we daar niet zoveel van. Hij is gewoon zoals de andere hij leidt het zooitje af en toe is een beetje... maar het is niet echt zo dat hij alle macht heeft. En als wij iets anders willen of iets vinden kunnen we daar gewoon voor uitkomen en het is niet dat ie naar je kijkt van mmm jij bent minder dan mij. Hij behandelt ons allemaal gelijk. En dat vind ik een goeie eigenschap van hem. En ik denk omdat hij op het werk zo is kan hij dat in een relatie misschien ook wel zijn. Het is niet zo dat ik me nu gelijk in een relatie wil storten met een collega die ik leuk ving en 14 jaar ouder is dan mij. Ik wil het eerst rustig aan doen. Maar ja... moet er toch achter zien te komen wat ie voor mij voelt. Ik kan altijd wel goed met hem praten over vanalles en dat is altijd heel fijn. En hij is misschien wel een stuk ouder... maar wat zegt leeftijd nou... qua niveau kan je wel dicht bij elkaar liggen toch. Okey hij heeft meer ervaringen. Maarja... een andere vrouwelijke collega van mij heeft al 6 jaar een relatie met een man die 14 jaar ouder is dan haar en dat gaan perfect. Helemaal geen sprake van dat hij meer macht heeft of zo. Maar ik moet nog goed nadenken of het wel een kans heeft. Misschien werkt het wel helemaal niet... maar dat is een kwestie van tijd en idd info verzamelen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:54
AtHell
AtHell is offline
Grijp 'm bij z'n piem0l, dat is lekker direct
Oud 10-09-2003, 20:03
WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
AtHell schreef op 10-09-2003 @ 20:54:
Grijp 'm bij z'n piem0l, dat is lekker direct
Ah kom op, antwoord alsjeblieft even normaal.

Vraag hem eens een keer tussen de lippen door of hij een vriendin heeft, en werk van daar uit verder om te kijken of hij iets in je ziet. Zou ik doen in elk geval.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:19
BBEM
BBEM is offline
en als het nu mislukt ?
dan zal je hem nog elke dag moeten zien!
begin er nooit aan relatie met iemand van je werk.
Oud 10-09-2003, 20:29
never mind
never mind is offline
oke toen mijn moeder 18 was kreeg ze ook een relatie met mijn 12 jaar oudere vader die les gaf op de school waar zij net vanaf ging

Alles kan
Oud 10-09-2003, 20:50
J. Geelman
J. Geelman is offline
Misschien heeft ie een leuke zoon voor je...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 22:07
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 10-09-2003 @ 21:19:
en als het nu mislukt ?
dan zal je hem nog elke dag moeten zien!
begin er nooit aan relatie met iemand van je werk.
Tja, was dat maar zo makkelijk om te zeggen
Ben zelf ook verliefd op een collega, die ook een stukje ouder is dan mij , dus weet wel een beetje hoe je je voelt.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:22
DcheiP
DcheiP is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 10-09-2003 @ 23:07:
Tja, was dat maar zo makkelijk om te zeggen
Ben zelf ook verliefd op een collega, die ook een stukje ouder is dan mij , dus weet wel een beetje hoe je je voelt.
Hoe veel ouder is hij dan???
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 16:25
Verwijderd
Citaat:
DcheiP schreef op 12-09-2003 @ 17:22:
Hoe veel ouder is hij dan???
8,5 jaar. Is wel niet zoveel als bij jou, maar toch ook een behoorlijk verschil.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 19:27
Denise84
Denise84 is offline
Ga er niet vanuit dat het iets wordt, zeer kleine kans.
Oud 14-09-2003, 23:14
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
WB schreef op 10-09-2003 @ 21:03:
Ah kom op, antwoord alsjeblieft even normaal.

Vraag hem eens een keer tussen de lippen door of hij een vriendin heeft, en werk van daar uit verder om te kijken of hij iets in je ziet. Zou ik doen in elk geval.
"helicoptergeschiedenis"
Reageren

Regels voor berichten