Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2003, 19:22
rodina
rodina is offline
Wie is er wel eens bij de kinky kapper geweest?
Wat heb je laten doen?
Wat heb je betaald?
Afzetterij of niet?
Verfen duur of niet?
Oud 09-09-2003, 19:24
Verwijderd
Ja, knippen en verven, zo'n 60 euro kwijt. Het is leuk als je echt iets aparts wil laten doen, maar met mijn haar kan je niet zo veel (krullen). Ik vind het te duur voor wat je krijgt. Hoewel 60 euro misschien nog wel meevalt.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:24
Verwijderd
Ik ga daar altijd.

Wat heb je laten doen?
Elke keer wat anders, laatste keer retro matje laten snijden! (ja ze snijden ipv knippen)

Wat heb je betaald?
28 euro

Afzetterij of niet?
Mijn vorige kapper was 24 euro en dat was een irritant wijf, en dit zijn allemaal leuke meiden.

Verfen duur of niet?
Geen idee, ik ben niet zo crea.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:32
Verwijderd
kinky kappers plassen in je haar

tot zo ver humor
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:33
Verwijderd
kinky kappers?
tja, geen id... ze luisteren niet echt naar hun klanten schijnt...

housewifes on fire lijkt me een betere kapperszaak...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:34
rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef op 09-09-2003 @ 20:33:

housewifes on fire lijkt me een betere kapperszaak...
waarom??
Oud 09-09-2003, 19:35
Verwijderd
Ja wel 'ns geweest knippen verven scheren. Weet niet meer. Afzetterij is relatief.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 09-09-2003 @ 20:34:
waarom??
veel hipper, meer op de trends gericht
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 19:40
Fleur
Fleur is offline
Toevallig was ik net op de site van kinki en wilde hier net een topic over kapsels openen

Heb er zelf nog nooit mn haar laten knippen, maar zit er wel over te denken.
Alleen volgens mij is het echt te duur

Ik moet gewoon wat anders met mn haar

Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 19:42.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 21:56
Aafster
Aafster is offline
Ik ben er 2 keer geweest, bij de kinki kapper in Groningen. De eerste keer had ik lang haar.. heel lang en toen heb ikdit gedaan

Ik was er egr blij mee. Zij wist gewoon prsies wat ik bedoelde omdat ze gewoon alle trendkapsel knippen daar.

De 2e keer heb ik 't weer in zo'n model laten knippen alleen iets anders Als je gewoon een beetje uitlegt wat je bedoeld snappen ze het gelijk.
En het feit dat ze je haar daar wassen enzo en je een hoofdmasage geven is verukkelijk natuurlijk

Maar ik moest 29 euro betalen. Er zit namelijk automatisch een hoofdwasbeurt bij in enzo. Best expesieve. Maar goed zij knippen het model er in, daarna kan je altijd nog naar andere kappers die goedkoper zijn om dat model er in te houden.
Tis alleen een btje jammer bij de kinki kappers dat ze je zo hun wax willen aansmeren

Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 21:57
Aafster
Aafster is offline
Citaat:
Noé schreef op 09-09-2003 @ 20:24:
Ik ga daar altijd.

Wat heb je betaald?
28 euro

Heuj dat van jou is een euro goedkoper als dat van mij
Oud 09-09-2003, 21:58
Kaps
Kaps is offline
k heb er 4 keer gewerkt...

en ze zijn wel goed... andere technieken, dus een prijskaartje

en gewoon wel gezellig daar ook... (allemaal rokers )
Oud 09-09-2003, 22:37
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
a new nose schreef op 09-09-2003 @ 20:32:
kinky kappers plassen in je haar
Waarom denk je dat m'n haar nu zo lang is?
FA er ook meteen heen..

Maar ben er vroeger wel eens een aantal keren geweest voor van die dingen die ik zelf echt niet kon..

Dit bijvoorbeeld:
Oud 09-09-2003, 22:46
Verwijderd
ik dacht echt dat als je daar binnen stapt dat ze meteen je haar kort knippen en het alle kleuren van de regenboog kleuren. Ben er toch geweest en het is zeker aan te raden. Het zjin tenminste niet van die domme cosmo kapper dozen die net van de kappperschool af komen. Ze zeggen percies welk kapsel en welke keur je goed staat en zijn heel eerlijk in wat je wel en wat je niet moet doen. je ebtaald 30 euro voor het knippen, maar dan heb je ook wel een heel goed kapsel. Ze zijn niet alleen maar kapper maar hebben ook iets artistieks. Anyway blabla aanrader dus
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 22:57
Verwijderd
1e keer (4 jaar terug ofzo) mn halflange haar laten verven. paars/rood/oranje achtig. was wel goed gelukt. was toen geloof ik 80 gulden
ik weet niet waarom ik het betaald heb, zal wel omdat ik de prijs niet wist en tja, toen het eenmaal gedaan was...

2e keer (3 jaar terug) had ik heel lang haar en toen hebben ze me een björk kapsel gegeven. a-symetrische pony en haar tot midden van mn nek en naar buiten geföhnt. Wel apart. Alleen die pony zat niet mooi meer na een tijdje, en aan laten groeien was een ramp, omdat hij zo schuin was.

3e keer (2 jaar terug) ook heel lang haar en toen ook kort gemaakt. Ik kreeg ineens krullen (slag van mezelf) en ze had heel veel laagjes gemaakt zodat het leuk sprong. Zat erg leuk.

4e keer was kort na 3e keer. M'n haar was weer stijl geworden en nu deed ze gewoon weer laagjes en dat het naar buiten viel.
Zat ook goed. Had ook dezelfde kapster als de 3e keer)

5e keer (half jaar terug) was een ramp. Ik had een andere kapster dan de keren ervoor. Had halflang haar en vroeg gewoon om een kort kapsel en zodat het naar buiten viel met piekjes en lokken enzo. Ze had me een matje gegeven en bovenop heel kort zodat het allemaal omhoog ging staan. Zij vond het heel cool, maar ik heb meteen een muts op gedaan toen ik ervandaan liep.

Dus ja..laatstekeer was wel vervelend, maar op zich zijn ze wel goed. Ze weten vaak wel wat ze met je haar aan moeten. Ik ben eigenlijk dus de laatste jaren alleen naar de kinki geweest.(ik ga sowiesoniet zo vaak, als ik ga, dan kinki) dus ik zou niet weten of gewone kapsters ook zo knippen. Alleen volgens mij leren zij ook meer de standaard kapsels en de kinki wat meer aparte en speciale truukjes.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 23:34
Bobby James
Bobby James is offline
ik ben eenmaal naar de kinki kapper geweest hier in groningen...
mmm.. ik heb een matje laten staan en ze had er veel info over enzo.. ze zijn erg up-to-date.. en erg sociaal naar mijn mening..

de kosten waren 29 euro
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 08:06
Verwijderd
KK is niet bijzonder meer,
veel normale kapperszaken doen ondertussen hetzelfde,
en dan nog wat andere die doen wat extremer..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 13:23
Verwijderd
Ik heb er toen ik veertien was voor 20 gulden mijn kop vol hanekammetjes laten scheren. Dat was best goedkoop.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 14:01
Ramble On
Ramble On is offline
Ik ben er 1 keer geweest, zo'n anderhalf jaar geleden. Ik liet mn haar stukken korter knippen (of nouja snijden, deed nog best pijn ook) en verven, zwart met rood. Het knippen kostte idd 30 euro en het verven iets van 55 euro. Kvond het toch iets te duur en ging voortaan maar zelf verven.
Oud 10-09-2003, 14:12
flipm0
flipm0 is offline
Ik heb me haren oplaten scheren daar, 25 pleuro!
Heb er ook 1 dread in me haar laten zetten (Deden ze speciaal voor mij omdat ze eigenlijk niet 1 dread zetten) en dat was 8 pleuro.

Ik vind het wel leuk daar, koop er altijd me verf, geven goed advies, leuke inrichting van de winkel zelf, en je mag er roken
en ook meestal leuke mensen die je knippen en leuke muziek
Oud 10-09-2003, 15:17
chaostar
chaostar is offline
Ik
Wat heb je laten doen?
Ik ben er 3 keer geweest, 3 keer laten knippen en de laatste keer ook laten verven.
De eerste keer was het goed gedaan, de 2e keer vreselijk en de 3e keer prima.
Wat heb je betaald?
de laatste keer 60 euro voor knippen en verven
Afzetterij of niet?
Nee, maar wel duur. Het verven is niet beter dan bij andere kapperszaken, terwijl je er wel meer voor betaalt. Ook als je alleen de puntjes wil laten bijknippen zou ik niet naar kinki gaan.
Verfen duur of niet?
Ja, in verhouding met de kwaliteit wel.
Oud 10-09-2003, 17:29
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
ik

Wat heb je laten doen?
1. Van lang haar naar haar net boven mijn schouders. Geverfd met grotendeels zwart, driehoeken rood en paars *klik*
2. Van haar net boven m'n schouders tot een vrij kort koppie. Geverfd met zwart en rood *klik*
3. Van het korte koppie naar een nog veel korter koppie. Geverfd in rood/roze met aubergine *klik*
4. Weer bijgeknipt. Geverfd zoo roze! *klik*

Wat heb je betaald?
Te veel
Knippen is 30 euro.
Verven is vanaf 30 euro.
Ik was gemiddeld zo'n 60-70 euro per keer kwijt aan knippen+verven (maar dat kwam ook omdat ik moest bleken, voor het roze bv).

Afzetterij of niet?
Voor normaal knippen wel.
Wil je een totaal ander gaar kapsel dan moet je het zeker doen, geven ze goed advies enzo.
Wil je gewoon bijpunten ofzo, niet heengaan, dan is het te duur.
Ze hebben het bij mij 1x verkeerd geknipt... niet eens geknipt maar gesneden. De achterkant was nog veelste lang, en sommige plukken bovenop waren gemillimeterd daarna ben ik naar een normale kapper geweest en heb ik het allemaal weer op één lengte laten knippen.

Verfen duur of niet?
Ja!
Als je een regenboog kapsel wil, of meerdere kleuren, dan kan je het het beste daar doen.
Wil je gewoon 1 andere egale kleur... bel je vriend(in) op, koop verf en doe het zelf
Oud 10-09-2003, 17:37
ZerO
ZerO is offline
Meer dan een jaar geleden heb ik daar mijn dreads laten zetten.
Voor de mensen die dreads willen ga niet naar de kinki .
Ze zagen/zien er mooi uit daar niet van maar de prijs . Ik vond dat ze ontzettend sloom bezig waren en ook niet bepaald vriendelijk .
Oud 10-09-2003, 17:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb t in mei laten knippen, bleken en verven. Ik heb er zo'n 4 uur gezeten en ik was meer dan 90 euro kwijt.
Knippen kan je beter ergens anders laten doen voor veel minder, en het verven kan je ook best zelf (heb ik nu ook gedaan, het effect is hetzelfde)
Oud 10-09-2003, 19:09
rodina
rodina is offline
Ik ben vandaag bij de KinkiKapper in Amsterdam geweest (utrechtsestraat)

Echt BELACHELIJK.

€34 voor knippen
en
€47 voor verfen

Oud 10-09-2003, 19:27
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
rodina schreef op 10-09-2003 @ 20:09:

Echt BELACHELIJK.

€34 voor knippen
en
€47 voor verfen

Maar nu zie je er toch wel nóg geiler uit ?.. toch ?
Oud 10-09-2003, 20:02
rodina
rodina is offline
Citaat:
AtHell schreef op 10-09-2003 @ 20:27:
Maar nu zie je er toch wel nóg geiler uit ?.. toch ?
ik ben naar mn eigen kapper geweest: en idd übergeil m'n eigen bos Femke krullen behouden
Oud 10-09-2003, 20:04
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
rodina schreef op 10-09-2003 @ 21:02:
ik ben naar mn eigen kapper geweest: en idd übergeil m'n eigen bos Femke krullen behouden
rrrrr
Oud 10-09-2003, 20:20
framboos
framboos is offline
ik vind de kinki kapper een stuk fijner dan de gewone kapper...als je bij de kinki kapper zegt dat je het niet te kort wil maar wel zo kort dat het piekerig valt, je niet echt een pony wilt en vooral niet te truttig en moeilijk, krijg je dat ook. bij de gewone kapper is dat altijd maar de vraag. en qua prijs..ik was laatst 29 euro kwijt bij de kinki kapper, maar toen had ik het wel zoals ik wilde terwijl ik daarvoor bij de 'gewone' kapper 32!!!!euro kwijt was voor een kapsel wat ik nog niet eens mijn oma zou willen geven..dus ja...voor mij alleen nog maar de kinki kapper...dan ga ik maar wat minder en betaal ik wat meer...dat heb ik liever dan dat het onzeker is hoe mijn haar gaat worden als ik uit de kappersstoel kom
maar als ik gewoon lang haar (nog) zou hebben zou ik ook nie na de kinkikapper gaan, dan is de gewone kapper of mijn moeder goed genoeg om de puntjes te knippen..vind ik dan weer..
Oud 10-09-2003, 20:31
ellebelle1986
ellebelle1986 is offline
Kben er 1x geweest omdat ik ECHT iets anders wilde en zeker wilde zijn dat het ook echt iets anders werd...Het was zeker heel erg goed geknipt, en met een paar instructies kon ik zelf mijn haar ook goed in model brengen! Ik ben hierna nog een x voor hetzelfde kapsel naar een gewonere kapper geweest, maar ze luisterden hier duidelijk minder naar me, en het zit ook echt minder goed... De verf van de kinki kapper bleef ook veel beter zitten dan ergens anders. Tis wel duur ja...maar je krijgt op zich wel waar voor je geld. Ergens anders knippen (in een zeg maar moderne kapsalon) en (vooral) verven kost bijna even veel!
Khad trouwens ongeveer tzelfde kapsel als Aafster, maar dan in het bruin met knalrode plukken...
x Ellen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:54
FDL
FDL is offline
2x geweest in Groningen.
1e x, heel vet, Apart geknipt, leuke stijl
2e x, minder tevreden, ook door een ander geknipt.
Ze knippen er allemaal weer anders..
Wel vrij duur maarja, tis maar net wat je dr voor nodig hebt en dan moet je ook nog maar zien of t goed uitpakt
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:39
11je
11je is offline
ik ben daar van heel lang naar helemaal kort gegaan. en sindsdien ga ik altijd naar de kinki. het is wel belachelijk duur hoor. maar op een of andere manier gaat het altijd goed als ik bij hun laat knippen. dus ik ben nog niet naar een ander gegaan...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:40
Sade
Sade is offline
Leuke winkel, met veel homoseksueel personeel (in R'dam dan ) waar ik zelf nooit m'n haar laat knippen maar wel laatst een potje fudge voor 15 euro heb gekocht... stelletje afzetters
Oud 13-09-2003, 23:39
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
rodina schreef op 10-09-2003 @ 20:09:

Echt BELACHELIJK.

€34 voor knippen
en
€47 voor verfen

KKK in alkmaar is goedkoper

(er stond eerst KK, maar ik vond KKK toch leuker)
Oud 14-09-2003, 12:19
Toddek
Toddek is offline
ik ben er ongeveer 3 of 4 jaar geleden geweest en toen heb ik me haar daar laten verven
ik vond die verf echt bagger het was er na een paar weken al weer helemaal uit.
ik verf en knip me haar nu altijd zelf en dat blijft veel langer zitten...
Oud 14-09-2003, 12:31
Quantes
Quantes is offline
ik ben er een kee rgeweest in breda, pas een maand terug. ze knippen en verven heel goed, enkel wel schandalig duur! maar ik denk dat ik er toch heen blijf gaan, want ze doen wat een andere kapper beloofd, maar niet nakomt. ik heb de lange reis er wel voor over.
Oud 14-09-2003, 12:44
spunky
spunky is offline
Er zit helemaal geen Kinki Kapper hier in de buurt. Jammer, want ik zou het best een keer willen proberen. Als mam maar betaald want het is wel schrikbarend duur! Ik wordt momenteel voor 15 euro geknipt...
Oud 14-09-2003, 13:57
Roos
Roos is offline
Citaat:
McLaren schreef op 10-09-2003 @ 09:06:
KK is niet bijzonder meer,
veel normale kapperszaken doen ondertussen hetzelfde,
en dan nog wat andere die doen wat extremer..
Maar jij vindt dan ook niks leuk...

Ontopic ik ben er nooit geweest, mijn kapster is erg goed, dus geen reden om te switchen
Oud 18-09-2003, 21:54
Violently Happy
Violently Happy is offline
[B]
IK
Wat heb je laten doen?
Een stuk eraf en laten verven (blauw en paars)
Wat heb je betaald?
89 euro, ze had me nog 5 euro gematst ook
Afzetterij of niet?
Nah afzetterij niet, ze zijn wel duur, maar wel echt heel goed, dis wel de enige plek waar je echt goeie hippe dingen kan krijgen zeg maar
Verfen duur of niet?
Is idd duur, maar waar niet
Reageren

Regels voor berichten