Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2003, 12:53
Sangria
Sangria is offline
Mag ik ff huilen? Begrijp nog steeds niet hoe mensen het voor zichzelf goed kunnen praten om 'klassiekers' te coveren, ohnee, te verkrachten Dit keer moest Summer Nights uit Grease het ontgelden.. Ik weet niet of jullie um al gehoord hebben (zag helaas net de clip op The Box voorbij komen) en zo nee, je mist niks...

Laatst gewijzigd op 12-09-2003 om 12:56.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2003, 14:38
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Sangria schreef op 12-09-2003 @ 13:53:
Mag ik ff huilen? Begrijp nog steeds niet hoe mensen het voor zichzelf goed kunnen praten om 'klassiekers' te coveren, ohnee, te verkrachten Dit keer moest Summer Nights uit Grease het ontgelden.. Ik weet niet of jullie um al gehoord hebben (zag helaas net de clip op The Box voorbij komen) en zo nee, je mist niks...
Dat gebeurt tegenwoordig ALLEEN MAAR!!!
Echt heel triest, op deze manier hebben "echte" bandjes geen kans om door te breken.
Oud 12-09-2003, 14:40
luckyleo
luckyleo is offline
drama alom, werkelijk waar. En nu zijn er jonge jongens en meiden die op school zeggen: heb je dat nieuwe liedje al gezien? (zonder van het origineel af te weten). Ik weet het, het klinkt ongeloofwaardig, maar toch komen dit soort situaties wel degelijk voor. Ook in uw omgeving!
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 14:58
PieterB
PieterB is offline
wat denk je van die summer jam shit
die bestaat ook alleen maar uit andere nummers ongeveer... En daar zijn dan weer meerdere re-mixes uitgehaald.
Money rules again.
Oud 12-09-2003, 16:08
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Tsu schreef op 12-09-2003 @ 15:38:
Dat gebeurt tegenwoordig ALLEEN MAAR!!!
Echt heel triest, op deze manier hebben "echte" bandjes geen kans om door te breken.
ik weet het helaas, maar ik deel graag mijn grote verdriet met jullie, mijn medeforumleden..
Oud 12-09-2003, 16:19
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
birthmark schreef op 12-09-2003 @ 17:13:
ik hoef jouw verdriet niet
dan geef je het toch terug?
Oud 12-09-2003, 18:18
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
covers kunnen wel koel zijn maar dan moeten ze gewoon 'voor de grap' gecovered worden...de cover van dat liedje van de vandals is echt heel leuk & grappig....
maar als ze zo'n liedje nog een X in een iets andere veel slechtere versie op singel uitbrengen is t idd waardeloze crap....
gewoon om makkelijk te scoren & geld te verdienen
Oud 12-09-2003, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Sangria schreef op 12-09-2003 @ 17:19:
dan geef je het toch terug?
heb je het bonnetje nog dan? anders kan je het niet ruilen hoor
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 14:05
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Wou je zeggen dat dat nummer orgineel goed was dan? Alleen maar dom om dat nummer te coveren.

Eerlijk gezegd maakt mij het niet ZO veel uit of je klassiekers covered, als het maar binnen je roots ligt, maar geen rap versie van een Rolling Stones nummer bijvoorbeeld. De bedoeling van de cover speelt natuurlijk ook een rol. Bijvoorbeeld uit respect voor de band die zo'n geniaal nummer heeft gemaakt. Veel psychobilly bands coveren jaren 50 rockabilly nummers, maar nooit zal een nummer beter zijn dan het origineel, maar ik zal het geen verkrachten noemen. Meer een vorm van respect. Kortom, covers zijn tof!
Oud 13-09-2003, 16:21
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
eerst moest ik heel hard lachen, daarna moest ik heel hard lachen, daarna moest ik heel hard lachen, en daarna kreeg ik heel diepe plaatsvervangende schaamte
Met citaat reageren
Oud 13-09-2003, 16:25
Verwijderd
ja schandalig.. het toppunt vind ik wel dat die foute nicht die idols heeft gewonnen in the UK Light My Fire heeft gecoverd.

heiligschennis

al die foute punk-covers zijn dan wel weer cool
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten