Advertentie | |
|
![]() |
|
http://zindy.zone.dk/html/drawings/tutorial.htm
deze site heb ik al eens eerder gepost, maar misschien heb je er wat aan (scroll naar beneden) voor de rest... het lijkt me het makkelijkste om met een centraal iets te beginnen, bv de ogen (dit is voor iedereen anders maar ik vind dat altijd het makkelijkste) je moet wel bedenken dat ogen niet altijd helemaal recht staan. ze lopen meestal iets omhoog of iets omlaag (maak het jezelf makkelijker door lijnen te trekken. kies een punt, bv het punt precies tussen je ogen in. en bepaal vanaf dat punt hoe je ogen lopen, hoe lang je neus is, etc. trek een lijnen vanuit je buitenste ooghoeken naar het puntje van je neus. dit moet een gelijkzijdige driehoek vormen) er zijn bepaalde regeltjes waar je je aan moet houden. de afstand tussen je ogen is gelijk aan de lengte van 1 van je ogen (dus de totale lengte is 3 ogen naast elaar). je neus moet (geloof ik) 3x in je gezicht kunnen. dus de lengte vanaf de onderkant van je neus tot je kin, moet gelijk zijn aan de lengte van je neus. en vanaf de bovenkant van je neus tot je voorhoofd ook. je oren beginnen op dezelfde lijn waar je neus begint, en eindigen ook waar je neus eindigt. wat betreft de mond, als je op een foto een rechte lijn naar boven trekt vanuit je mondhoeken, dan kom je precies uit in je pupil. ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel succes ermee. laat je het resultaat zien? ![]()
Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 18:06. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|