Advertentie | |
|
![]() |
|
het belangrijkste is dat je de persoon gerust stelt. dit lukt niet altijd even goed maar je moet de persoon overtuigen dat het over zal gaan. rustig praten is heel belangrijk. en de persoon zeker niet alleen laten. ook zorgen voor een rustige omgeving.
bij veel soorten drugs daalt het bloedsuikergehalte dus isotone drankjes zoals isostar of AA kunnen helpen ofwel suikerwater. 'k heb ook gelezen dat vitamine C kan helpen bij cannabis of amfetamines. en dat vitamine B3 tripverlagend werkt bij LSD en paddo's. maar het meest efficiente om je trip te verminderen is voor mij toch heroïne of kalmeerpillen. iemand die fout gaat op heroïne moet je wakker houden. blijven praten en desnoods slaan in het gezicht of water in het gezicht gooien. ik heb vroeger nog eens iemand (met kleren aan) in de douche gesleept.
|
suiker en vitaminepillen op paddo's hebben bij mij niet geholpen.... althans, het duurde veel te lang. iemand gerust stellen is inderdaad het beste wat je op zo'n moment kunt doen lijkt me
|
![]() |
|
|