Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 00:27
zeehond23
zeehond23 is offline
Als in ze belanden in een verkeerde trip enzo. Vraag me af wat andere mensen doen als dat gebeurd.

Bij mijzelf ligt het eraan wat voor druks.

Wiet => Suiker enzo, drinken en vooral niet laten liggen

paddo´s => suiker

LSD => Rustig houden en melk gemengt met sinasappelsap geven
Advertentie
Oud 28-09-2003, 00:34
Verwijderd
Paddo's: Zijn ze pot vitamine c voor me gaan halen (ik kon zelf geen steek meer zien, alleen nog maar vierkantjes, heel de wereld was gepixeld, erg irri) en hebben ze me geen seconde alleen gelaten, ik was te bang om alleen te blijven. Vooral geruststellen en blijven praten. En in het zicht blijven...

Op andere drugs ben ik nog nooit fout gegaan. (klopt af)

Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 03:41.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 00:36
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
Mutant schreef op 28-09-2003 @ 01:34:
(ik kon zelf geen steek meer zien, alleen nog maar vierkantjes, heel de wereld was gepixeld, erg irri)
Mjuh, dat heb ik dus best wel standaard als net wakker ben of als ik heel moe ben.... Af en toe ook wel zomaar
Oud 28-09-2003, 08:49
needlefreak
needlefreak is offline
het belangrijkste is dat je de persoon gerust stelt. dit lukt niet altijd even goed maar je moet de persoon overtuigen dat het over zal gaan. rustig praten is heel belangrijk. en de persoon zeker niet alleen laten. ook zorgen voor een rustige omgeving.
bij veel soorten drugs daalt het bloedsuikergehalte dus isotone drankjes zoals isostar of AA kunnen helpen ofwel suikerwater.
'k heb ook gelezen dat vitamine C kan helpen bij cannabis of amfetamines. en dat vitamine B3 tripverlagend werkt bij LSD en paddo's. maar het meest efficiente om je trip te verminderen is voor mij toch heroïne of kalmeerpillen.
iemand die fout gaat op heroïne moet je wakker houden. blijven praten en desnoods slaan in het gezicht of water in het gezicht gooien. ik heb vroeger nog eens iemand (met kleren aan) in de douche gesleept.
Oud 28-09-2003, 12:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
suiker en vitaminepillen op paddo's hebben bij mij niet geholpen.... althans, het duurde veel te lang. iemand gerust stellen is inderdaad het beste wat je op zo'n moment kunt doen lijkt me
Reageren

Regels voor berichten