zo was het vorige keer:
(nee dit is niet uit mijn eigen playboy ofzo gescand. )
---------------------------------------------------------------------
hm ok.. plaatje weggehaald, er was een Tepel te zien en kheb geen zin weer nieuw plaatje te zoeken kvond het wel mooie foto's alleen zag je haar hoofd soms van dichtbij en dat was extreem opgemaakt mja.
telluriet schreef op 11-10-2003 @ 12:00: 95? Da's wel erg laag he?
Nee.
't is best wel HEEL erg hoog voor dat teefje.
Vroeger haalde ze de 50 en speelde ze in de josti band. Wel met een bandje, want ze kon er geen zak van.
da leentjuh schreef op 11-10-2003 @ 13:40: lijkt me niet dat je dat redt met een IQ van 95
Oh jawel. Je hoeft geen hoog IQ te hebben om dingen in je kop te kunnen stampen, en (helaas) kun je het VWO ook wel halen door alles uit je kop te stampen.
Klopt inderdaad. Hoe dikwijls zijn we de meest wereldvreemde mensen hun VWO studie behalen om er vervolgens op de universiteit genadeloos aan onderdoor te gaan. Of dan zelfs nog niet.
nare man schreef op 11-10-2003 @ 13:46: Oh jawel. Je hoeft geen hoog IQ te hebben om dingen in je kop te kunnen stampen, en (helaas) kun je het VWO ook wel halen door alles uit je kop te stampen.
Wij hadden ook een paar van die mongolen. Allejezus wat een lompe donders. Sodemieter van de planeet af als je toch niets kan