Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Slechts gekleed:
![]() In die wereldje zal de kleding vast wel oké zijn, maar ik vind 't overdone, vooral die kettingen! ![]() Best gekleed: ( Ik zoek een foto van Charlotte uit Sex and the city, maar ik kan geen duidelijke vinden. ![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het mens kan ook to-taal niet zingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Pharel vind ik best wel goed gekleed... Alleen zijn stijl is niet echt bijzonder sinds al die molukkers zijn stijl na-apen
![]() Ik vind Johnny Knoxville wel goed gekleed, maar misschien is zijn kledingstijl ook wel een beetje achterhaald ![]() ![]() ![]() en ik vind seth ook wel goed gekleed! ![]() en in het dagelijksleven gaat hij ook wel goed gekleed, want ik heb hem 2 keer irl gezien Britney spears vind ik slecht gekleed, tenzij ze wordt aangekleed door donnatella ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
die jurk die britney daar aan heeft (van donatella dus) vind ik wel mooi geloof ik
voor de rest vind ik dat britney ook geen geweldige smaak heeft christina vaak ook niet echt, maar misschien valt het ook eerder onder de categorie 'minst gekleed' ![]() en hier; britney en christina (hebben verder niet echt iets opvallends aan geloof ik), ik vind ze hier zo op elkaar lijken (of ligt dat nou maar aan mij?) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd