Okay mensen,
ik weet dat het al overal staat maar vond dat ik ook nog wel even mijn mening mocht spuien...
Ik snap gewoonweg niet waarom Valve cs naar de kloten aan het helpen is. STEAM SUCKS BIG TIME!!! Dit systeem is niet getest gewoon in elkaar geknoeid anders zouden ze meer dan de helft van de fouten bij ons niet optreden. Haastige spoed is dus zelden goed!
Wat ik me ook afvraag is wat de "grote" verschillen tussen cs 1.5 en 1.6 dan wel niet zijn, want zodra je je hele gaming-systeem ombouwt kan het maar beter fucking goed zijn. Tot mijn grote ergenis heb ik cs 1.6 nog niet kunnen spelen ( thnx 2 steam )
Ik heb al verscheidene forums bezocht en merk dat ik zeer zeker niet de enige ben die er zo onderhand over na denkt om maar te stoppen met cs. Nou kan je dan simpel zeggen: "Dan doe je dat toch lekker!" maar ik geef niet zomaar op.
Ik kom echter nergens een oplossing voor mijn probleem tegen: Ik log in bij steam

dat duurt een eeuwigheid als je uberhaupt al inlogd. Dan klik ik op servers, heb de filters zo verandert dat ik niet meer dan 50 latency althans in theorie, daarna selecteer ik een server en connect. Binnen no-time, wonderbaarlijk genoeg heeft dat klotensysteem zijn foutmeldingen wel rappies bij de hand, zegt ie dat ik cs nog moet downloaden. Cs en steam zaten echter in 1 pack dus lijkt me dat verhaal al neit kloppen, maar goed ik klik op dowloaden ( of whatever daar staat ) en dan...... gebeurt er geen ZAK
Kortom Steam --->

ZUIGT

, en dat systeem heeft nog veel meer gaten en kwalijke eigenschappen. Tijd om maar eens goed na te denken en te kijken of er niet iets anders te doen is op dit gebied
Greetz,
Nik0s.