Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 17:31
Some
Some is offline
Hoiii ik zit al een paar dagen met een kut gevoel. Ik heb het idee dat me vriendin niet meer echt van me houd. We spreken elkaar minder op de computer (dat komt ook wel omdat ze nu geen eigen computer meer heeft dus afhankelijk is van dr ma) maar als ze er dan achter kan zitten om even te chatten met mij dan gaat ze bijv na een half uurtje alweer iets anders doen. Het is toch OOK leuk om met mij te chatten?? Of zeur ik nu gewoon en moet ze ook haar sociale leven leiden. Ik verw8 ook niet dat ze speciaal voor mij steeds achter de computer gaat hoor maar eerst zaten we hele dagen te chatten en nu veeeeeeeel minder. Ook heb ik het idee dat ze zich minder interesseerd in me en steeds minder dingen van me accepteerd. Ze is de laatste tijd ook wel veel buiten en heb het idee dat ze iemand anders misschien leuk vind. Ik ben wel enorm jaloers moet ik zeggen hoor dus misschien zeur ik gewoon en moet ik niet stom denken maar wil het haar wel vertellen. Dat ik het iig jammer vind dat we minder met elkaar chatten en ik af en toe het gevoel heb dat ze zich minder interesseerd in me en minder accepteerd.
Maar is dit logisch om via de telefoon vanavond te zeggen?? Lijkt me niet heel erg toch ? Ik heb geen zin om tot het weekend te w8en. (lange-afstand relatie) En om het via de computer uit te leggen is nog erger.
Wat vinden jullie, zeur ik nu? Zal ik haar me gevoelens vertellen gewoon?? Via telefoon of w8en op het weekend...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2003, 17:33
Last Resort
Last Resort is offline
zeg het idd gewoon tegen dr....., ik heb dat eerst ook wel gehad, zij hield echter steeds vol dat er niets aan de hand was......,tsja, dan werkt het op den duur niet he
Oud 17-09-2003, 17:40
Some
Some is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 17-09-2003 @ 18:33:
zeg het idd gewoon tegen dr....., ik heb dat eerst ook wel gehad, zij hield echter steeds vol dat er niets aan de hand was......,tsja, dan werkt het op den duur niet he
dat er niets aan de hand was??? Ging ze vreemd dus?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:47
Last Resort
Last Resort is offline
nee, ze ging niet vreemd ofzow, maar zij vond het helemaal dat we te weinig contact hadden.
Oud 17-09-2003, 17:56
In_stilte
In_stilte is offline
Toen ik nog die relatie had (ook lange afstand) (zucht het is kut als liefde ophoud) Mjah iig toen belde we vaak. Als ik hem miste belde ik en andersom. Wel had ik soms het gevoel dat hij niet aan mij dacht ofso, maar bij ons lag dat eigenlijk alleen aan het feit dat hij af en toe ontactisch kan zijn.

Misschien heeft zij het gewoon niet zo op msn, misschien wil het niet opschieten met jou, maar ik zou haar gewoon eerst bellen....
Gewoon gezellig haar stem horen. Als ze dan ook bot is zou ik er iets van zeggen... anders zou ik tot het weekeind wachten....

Over MSN komen gewoon sneller misverstanden... aan de telefoon minder...maar als het kan houd het dan face to face
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 17:58
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
gewoon zeggen das het beste....
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:56
Verwijderd
Ik zit momenteel met hetzelfde probleem. Ik kan je er ook niet mee helpen. Kan me zelf er niet eens mee helpen

Ik kan alleen maar sterkte zeggen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:07
Lienielovestim
Lienielovestim is offline
gewoon zeggen

heb vandaag ook mijn vriend geconfronteerd met iets waar ik onzkere over was.. heb aan hem gevraagd hoe hij zou reageren als het omgekeerd was.. en hij heeft me gelijk gegeven..

gewoon praten!
Oud 17-09-2003, 19:21
teufelmiri
teufelmiri is offline
je moet het er wel met haar over hebben, maar over de telefoon is denk ik niet het handigste.. probeer gewoon geduld op te brengen tot het weekend, want irl praat toch het beste.

succes!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:43
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
teufelmiri schreef op 17-09-2003 @ 20:21:
je moet het er wel met haar over hebben, maar over de telefoon is denk ik niet het handigste.. probeer gewoon geduld op te brengen tot het weekend, want irl praat toch het beste.

succes!
agree
Reageren

Regels voor berichten