Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2003, 11:34
charly not
charly not is offline
Je bent uit, in een kroeg oid.. en je bent van plan om naar huis te gaan. Je jas, vest of wat dan ook heb je bij aankomst aan de kapstok opgehangen. Zoals gewoonlijk is het weer een grote puinhoop en je jas is nergens te bekennen. (je kunt je jas hier niet 'beveiligd' op laten hangen)
Wat doe je:
a. Je zoekt een andere jas uit
b. Je gaat naar huis zonder jas, terwijl het regent/koud is.
c. Iets anders
En waarom kies je daar dan voor?
Oud 13-09-2003, 11:36
Verwijderd
Ik ga ongelooflijk hard krijsen en brul dat ik nú mijn jas terugwil en anders de politie zal bellen. Vervolgens gaat iedereen panisch op zoek naar mijn jas, en word hij helemaal onderin de berg gevonden...

Oud 13-09-2003, 11:38
zwoesj
zwoesj is offline
b, omdat ik mijn jas dan kwijt ben, en geen andere ga aandoen
Oud 13-09-2003, 11:38
Verwijderd
(c) Ik zoek gewoon net zo lang tot dat ik hem heb.
Oud 13-09-2003, 12:15
wissie
wissie is offline
Ik geef het zoeken niet op totdat ik mijn jas heb gevonden. Wanneer blijkt dat mijn jas echt weg is, steel ik geen jas van een ander.
Oud 13-09-2003, 12:19
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
wissie schreef op 13-09-2003 @ 13:15:
Ik geef het zoeken niet op totdat ik mijn jas heb gevonden. Wanneer blijkt dat mijn jas echt weg is, steel ik geen jas van een ander.
Oud 13-09-2003, 12:23
Miracle
Miracle is offline
Stelen zou ik nooit doen, zo heel ver is het niet van de stad naar m'n huis, dus dat overleef ik wel.
Wel regelmatig gehad dat het nummertje van m'n jas kwijt raakte (of de kerel van de garderobe maakte hem kwijt) en dan mocht ik hem gewoon opzoeken (meestal doe ik iets ter herkenning erin, als bewijs dat het mijne is tegenover de garderobe jongen)
Oud 13-09-2003, 12:28
sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
wissie schreef op 13-09-2003 @ 13:15:
Oud 13-09-2003, 12:30
Verwijderd
ik heb ooit een keer een verkeerde jas meegenomen
Oud 13-09-2003, 12:35
Boogie
Boogie is offline
---> Het Nachtleven
Oud 13-09-2003, 12:40
Verwijderd
c. Ik blijf doorzoeken, wss beginnen andere mensen al te helpen met zoeken en issie zo gevonden. Is ie echt spoorloos, dan ga ik zonder jas naar huis, en bel ik later op of er nog een jas is gevonden.
Oud 13-09-2003, 14:12
xmoix
xmoix is offline
zou gewoon weggaan zonder jas.
Heb het vorig jaar voorgehad, mijn perfecte winterjas
ben om half 5 in een ijskoude winternacht naar huis gegaan in een dun hemdje , de dag erna lag ik in het ziekenhuis. En ja dit is echt gebeurd
Oud 13-09-2003, 21:50
NielZ
NielZ is offline
Doorzoeken.
Als ie er écht niet is zonder naar huis, en de volgende dag bellen oid.
Oud 13-09-2003, 22:10
Multilot
Multilot is offline
er blijft er dan vanelf wel een over toch? Kijken van wie die is, en diegene proberen op te sporen ofzo...
Als er geen overblijft toch B... Stelen doe ik ni aan
Oud 14-09-2003, 03:42
Verwijderd
Net zo lang blijven zoeken totdat ik 'm heb. Je moet wel heel triest zijn wil je bewust de jas van een ander meenemen omdat je de jouwe kwijt bent.
Oud 14-09-2003, 04:59
pinhead
pinhead is offline
a
Oud 14-09-2003, 09:52
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Naar gelegenheden uitgaan waar je ze wel beveiligd kunt ophangen....

Maargoed, zeker geen jas jatten ofzo, kom op man.
Oud 14-09-2003, 10:12
Verwijderd
Net zolang zoeken totdat ik 'm gevonden heb. Mocht ik 'm echt niet vinden, dan ga ik naar huis zonder jas. Ik neem zeker geen jas van iemand anders mee..
Oud 14-09-2003, 10:23
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Lis@nne schreef op 14-09-2003 @ 11:12:
Net zolang zoeken totdat ik 'm gevonden heb. Mocht ik 'm echt niet vinden, dan ga ik naar huis zonder jas. Ik neem zeker geen jas van iemand anders mee..
Oud 14-09-2003, 11:22
Roos
Roos is offline
Gewoon doorzoeken.. meestal ligt hij dan op de grond ofzo..
Oud 14-09-2003, 11:45
Studentje
Studentje is offline
Als ie echt weg is, dan met de taxi naar huis (in geval van regen/kou enz). Dan de volgende dag ofzo weer terug, kijken of ie er nog steeds niet is. Daarna kijken wat de opties zijn (vergoeding/aangifte vanwege diefstal enz enz).
Oud 14-09-2003, 13:37
BBEM
BBEM is offline
mijn jas raak ik nooit kwijt, omdat ik hem nooit ophang
Oud 14-09-2003, 16:30
xmoix
xmoix is offline
Citaat:
BBEM schreef op 14-09-2003 @ 14:37:
mijn jas raak ik nooit kwijt, omdat ik hem nooit ophang
hou jij die dan altijd aan? Dat is toch niet houdbaar?
Oud 14-09-2003, 16:47
Verwijderd
Vragen of ik iemand z'n jas mag lenen zodat ik naar huis kan en een andere jas oid kan aantrekken en dan zijn/haar jas meteen terugbreng.
Oud 14-09-2003, 18:21
charly not
charly not is offline
het valt me op dat er zoveel eerlijke mensen zijn
Oud 14-09-2003, 21:41
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
charly not schreef op 14-09-2003 @ 19:21:
het valt me op dat er zoveel eerlijke mensen zijn
Idd
Was het in werkelijkheid ook maar zo he
Oud 14-09-2003, 21:47
AngelLena
AngelLena is offline
in het geval van een bewaakte kapstok die werkt met garderobe briefjes:
C: ik dien een klacht in bij hun baas en eis een schadevergoeding.

In het geval van een onbewaakte kapstok:
B: er is toch niets wat ik eraan kan doen, dat risico zit er nou eenmaal in als je uitgaat en je hangt je jas onbewaakt op. Zelfs op scholen gebeurt het...
Oud 15-09-2003, 11:22
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ga eerst ff naar de bar of zo, misschien issie wel op de grond gevallen en heeft een goed persoon hem afgegeven bij de bar als alle haakjes bezet waren. Anders ga ik maar naar buiten zonder jas.
Als mijn jas op dit moment gestolen wordt dan maakt dat niet uit, heb nu een nieuwe winterjas al gekocht dus heb altijd 1tje reserve
Ik hang mijn jas altijd voor in een kroeg bij het eerste haakje, dan weet ik tenminste waar ik hem gehangen heb. Herken hem altijd meteen aan "Clockhouse" op het lusje
Oud 15-09-2003, 12:38
Firefly182
Firefly182 is offline
dat had ik dus een keer in Westerdorf. Jas opgehangen aan kapstok. Maar toen we weer terug wilden was ie weg. De hele berg doorzocht, 3 keer romdgelopen. Er kwam zelfs een jongen ons nog helpen() . Toen bleek ie uiteindelijk op een heel andere kapstok te hangen onder een aantal jassen.
Oud 20-09-2003, 16:38
Ferrum
Ferrum is offline
Doorfeesten, wachten totdat het in de garderobe erg rustig is en dan gaan kijken of mijn jas nog ergens ligt. Als mijn jas spoorloos is, zal er niets anders opzitten om zonder jas naar huis te gaan.
Oud 20-09-2003, 17:16
paco de taco
paco de taco is offline
ik hou mijn jas gewoon aan als ik uitga of hang hem over de kruk waar ik op ga zitten, als ik naar een concert ga hang ik hem meestal bewaakt op
Oud 21-09-2003, 09:42
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik heb op texel gehad met onze zeilweek.. Jas kwijt ik zoeken, iedereen zoeken maar nee hoor was er niet meer.. De rest van de zeilweek zonder jas moeten voltooien .. Bleek dat er in totaal wel 6 jassen waren gestolen.. Kan nu wel geld terugkrijgen van de verzekering.. Maar ik zou nooit iemand anders z'n jas meenemen...
Oud 21-09-2003, 14:12
Sithan
Sithan is offline
Om eerlijk te zijn ben ik nog nooit in een uitgaanstent geweest waar je je jas kan ophangen aan een kapstok zonder daarvoor te hoeven betalen ...en in de kroeg hang ik gewoon over de stoel...

Maar stel dat dat wel zo was, dan zou ik ook gewoon tot het einde feesten en dan kijken of ie er nog ligt...
Oud 21-09-2003, 14:59
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik zoek eerst.. kan ik m dan nie vinden word ik zwaar agressief omdat ik een nieuwe jas heb
en als het dan heel heel heel koud is of heel hard regent en ik al intussen zwaar over de zeik ben omdat mn jas weg is zou het best kunnen dat ik gwoon een andere aan doe
maar dat kan ik niet zeggen ligt aan het moment
Oud 22-09-2003, 14:25
GeiteSolleWok
GeiteSolleWok is offline
ik had het vorige week zaterdag in dieka, daar was de garderobe 1 puinhoop omdat het drukker dan verwacht was. Ik geef me kaartje, maar ze konden me jas niet vinden..
Zonder jas naar huis gegaan, en volgende dag weerhalf uurtje rijden om em op te halen..

en me fietssleutel zat er ook nog in..dus kon vanaf de bus naar huis lopen
Oud 26-09-2003, 19:38
Firefly182
Firefly182 is offline
da's best lullig...
Oud 26-09-2003, 20:26
Verwijderd
Ik zoek door totdat ik mijn jas gevonden heb. Ik ga er van uit dat mensen hem niet hebben gepikt, hij is namelijk niet bijzonder opvallend, wel duur, maar niet herkenbaar als zodanig.

Ik denk dat iedereen het liefste zijn eigen jas meeneemt, ook al is die van een ander mooier/duurder. Dus ik wacht geduldig tot het rustig is en zoek mijn jas dan op.
Oud 26-09-2003, 23:55
Verwijderd
Nja, het is wel eens voorgekomen, en dat bij van die 'bemande' kapstokken, ook nog. Dan moet je wachten tot iedereen weg is en dan kijken of je jas er nog ligt.
Ik vind het niet zo erg, eigenlijk, want er komen altijd leuke dingen van
Oud 27-09-2003, 09:47
alibabwe
alibabwe is offline
ik doe dr niet moeilijk over, ik pak gewoon de eerste en beste die me past. jammer maar helaas.
Oud 27-09-2003, 11:09
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-09-2003 @ 21:26:
Ik denk dat iedereen het liefste zijn eigen jas meeneemt, ook al is die van een ander mooier/duurder.
Dat is onlogisch....
Oud 27-09-2003, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 27-09-2003 @ 12:09:
Dat is onlogisch....
Waarom?
Oud 27-09-2003, 16:42
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
Dat is onlogisch....
Maar wel eerlijk.
Oud 27-09-2003, 22:23
zeehond23
zeehond23 is offline
Ik stop me jas meestal in me tas of leg em bij de boxen... Of ik hou em aan
Oud 28-09-2003, 02:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is onlogisch....
Vind ik niet... d'r kan nog wel zo'n mooie jas hangen, maar mijn jas is gewoon leuker en mooier omdat die van mij is. Wat moet ik met andermans jas, wie weet wat die persoon er mee heeft gedaan? Bovendien ruikt zo'n ding raar (niet naar mij) en zitten mijn spullen in mijn eigen jas... nee hoor, ik wil andermans jas niet, al was hij 10 x zo mooi als die van mij.
Oud 28-09-2003, 19:51
7girl7
7girl7 is offline
C. Ik ga zoeken tot ik er bij neerval. Ik vraag zoveel mogelijk mensen of dat ze plieeeeeeeees mee willen zoeken!!! maar ik ga er geen stelen, kom op zeg... dat doe je gwn niet! (vind ik)
En als ik hem niet kan vinden dan ga ik maar naar huis zonder jas maar ga ik de volgende dag weer terug om hem te zoeken!!!!!
Advertentie

Regels voor berichten