Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm
Thuis paar flessen jupiler...( hangt ervan hoeveel tijd ik heb ) meestal rond de 5... Dan van plus minus 23:00 tot 8 uur verder, sja dan kom ik toch wel gauw op 25 à 30 glazen... ![]() Komt ook, als ik eenmaal over het punt van vrij hagele worden heen ben, dat er dan gewoon door getankt wordt en je het niet meer echt door hebt dat je steeds meer hagele wordt.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Bij mij is het 5 à 6 pils, daarna wat mixdrankjes zoals Schmirnoff Ice, Malibu-cola, Passoa-jus en Wodka-Red Bull. Of de hele avond pils.
Maar ik drink ongeveer maar 10 alcoholische drankjes per avond. Vind ik genoeg, hoef me niet te bezatten. In vergelijking met verhalen wat ik hoor krijg ik echt weinig op, maar tis een tweede of al die verhalen over zuipen wel echt waar zijn ![]()
|
![]() |
als ik naar de stad ga gemiddeld een biertje of 15 tot 20 van 11 tot 4 en dan de ene keer wel indrinken en de andere keer niet. Meestal een literfles smirnoff ofzo met zijn twee a drieen.
Als ik in de buurt blijf drink ik wat meer, tussen de 25 en 30 bier van elf tot twee. Maar wil hier eigenlijk wel vanaf omdat ik de behoefte aan drank wel kwijt ben. Ga ook steeds vaker met de auto en dan drink ik alleen spaatjes. Kan er trouwens ook wel goed tegen, wordt niet irritant ofzo. Heb ook zelden een kater.
||
![]() |
Citaat:
COEBERGH!!!!!!!!!!!JIJ BEGRIJPT HET ![]() ![]() ![]()
|
Ik drink denk ik wel redelijk veel, alles bij elkaar gerekend. We gaan meestal redelijk vroeg op stap ( op vrijdag rond half 9 al) en blijven tot een uur of drie. Ik drink dan de hele avond bier met af en toe een mixje hier en daar.
Ik hou niet bij hoeveel ik precies drink maar toch wel flink wat, ik kan dr goed tegen dus ben eigenlijk nooit zat. |
![]() |
|
Voor diegenen die het niet geloven, boeiend, probeer alleen maar eerlijk te zijn
![]() ![]() ![]() Ach de een kan het hebben de ander niet, de een heeft er behoefte aan en de ander niet, boeiend ![]()
|
![]() |
Ligt eraan, als we nog gaan indrinken wordt 't wel veel meer. Dan beginnen we rond een uurtje of 21:00 tot ongeveer 22:30, I guess. Dan heb ik ongeveer drie wijn gehad. En als ik uitga drink ik van alles door elkaar, maar niet 'asociaal' veel or. Paar martini's; 'k moet ook nog naar huis toe fietsen.
![]() 6 martini's klinkt best wel als 'veel' , maar je slikt 't zo weg. ![]()
|
Verwijderd
|
Eerst dronk ik echt veel, en dan de wat sterkere drank (wodka, goldstrike, mezcal, passie)
Tegenwoordig hou ik het bij ongeveer een kratje samen met een ander(e) gozer/meisje (behalve als hij/zij niet meer lukt, dan voel ik me gedwongen om meer te veroberen ![]() Bier is toch nog het lekkerst. |
![]() |
|
Ik dronk vroeger (voor mijn leeftijd) wel bovengemiddeld. Op een uitgaansavond (van zeg 2200 of 2230 tot een uurtje of 1) gingen er zeker tien drankjes doorheen (variërend van bier tot dropshots en dat soort zoete troep).
Met een vriend van mij zat ik vaak aan de cognac. Daar dronken we vaak een kwart fles pp van per avond (wat ik vrij veel vind voor mensjes onder de 18). Natuurlijk was ik geen alcoholist, het gebeurde 'af en toe'. Maar wat me heel erg opvalt: sinds ik begonnen ben met blowen (op m'n 17de) heb ik helemaal geen zin meer om me 'vet lam' te zuipen. Aangeschoten vind ik lekker, maar meer wil ik ook niet. Daardoor drink ik alleen op [b]lange['/b] avonden nog veel.
|
Als ik vrijdags weg ga een biertje of 15 a 20 van 9 tot 1 ofzo.
Zaterdags: eerste flessen zo rond 12.30 a 13.00u. Dan heb je rond 18.00u toch altijd zeker wel een half krat achter de kiezen. Eventueel ff iets eten (schiet er regelmatig bij in) en dan door naar de kroeg waar nog de nodige biertjes worden genuttigd. Afhankelijk van mijn fitheid, maar worden er ook zo 20. En dan om 1 uur heerlijk vast slapen. |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Eten & Drinken |
Vragenlijst :bloos: Calyx | 40 | 12-04-2008 11:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |