Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(P.S. Ik typte in eerste instantie "welhaats", wat zou Freud hier wel niet van denken?) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
big heads think alike hmmmm |
![]() |
|
![]() |
Rap, R&B, en hip hop en zo... Ik vind het gewoon de slechtste muziek ter wereld. Van mij mogen ze het verbieden. Achtergestelde "nog in de jaren 60 stemming" saaie kutmuziek, en het is zo en ik heb gelijk. Want al die mensjes die opeens te grote kleren kopen en een luie lichaamshouding hebben, zijn gewoon verkeerd bezig. Ze moeten normaal doen. Wie vind da nog meer?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je bent wel een beetje erg generaliserend bezig zo als je die rotzooi die op tmf etc.. gedraait wordt bedoelt, sluit ik me hierbij aan maar ik luister zelf veel hiphop, en ik kan je vertellen dat er wel degelijk goede hiphop is, met goede teksten, en wat goed klinkt ![]() netzoals R&B maar ik vraag me af waarop jij dit baseert? zou je me dat even uit kunnen leggen ?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor wat betreft die kansloze zooi die dagelijks te zien is op TMF ben ik het met topicstarter meer dan eens. Ik erger me groen en geel aan videoclips waar niks anders uit blijkt dan materialisme, gebrek aan respect voor vrouwen en een algemene propagering van een levensstijl die uit niets anders bestaat dan kansloos in een achterbuurt hangen. Vooral het feit dat veel jongeren tegenwoordig denken dat dat stoer is, verontrust me.
Voor wat betreft 'goede' hiphop: daar heb ik geen kijk op, ik luister het niet. Kan iemand me uitleggen waar 'goede' of 'echte' hiphop dan over gaat? Ik neem aan dat die teksten dan niet gaan over money, bitches en ho's. Waarover dan wel? Dat ze in dat ghetto zitten, een kutleven hebben en er niet meer uitkomen weten we onderhand wel, hebben ze behalve dat nog iets nuttigs te melden...? |
![]() |
||
Citaat:
en ja je hebt meer dan alleen bling bling en ghetto, hip hop gaat over alles!!Over hip hop zelf natuurlijk,je skillz,je dj, drugs,amerika,afrika,europa,bush,clinton,malcolm x, mohammed ali,mumia,liefde,haat,sex,moeders,vaders,kinderen,buren,eieren, kippen,varkens,koetjes,kalfjes ALLES waar je in het normale leven mee te maken hebt.......just that simple
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
oke van dat k*nker liet ik me even gaan de vader van een goede vriend van mij is er aan doodgegaan maar ik kan gewoon niet tegen die lui die muziek afkraken terwijl ze niet een de echte hiphop rap hardcore of wat je wilt noemen kenne
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hip Hop! Verwijderd | 16 | 15-08-2011 10:51 | |
Muziek |
Muziek naar genre, en vergeleken met andere bands TraXarT | 3 | 08-04-2009 22:49 | |
Muziek |
[hiphop]goede hip hop gezocht Dr HenDre | 86 | 03-04-2004 11:27 | |
Muziek |
Beste album 2003 [hip hop] Cheops | 28 | 24-12-2003 23:41 | |
Muziek |
Hip Hop hoe????????? ESCO | 51 | 18-06-2003 22:11 | |
Muziek |
hip hop r&b king112 | 7 | 17-03-2003 23:31 |