Mijn karakter is niet in een zin te omschrijven. Beetje erg complex. Over het algemeen ben ik niet echt verlegen, maar heel erg brutaal ben ik ook niet. Iets daar tussenin, dus.
Als ik moet kiezen tussen verlegen en brutaal, ben ik brutaal. Ik kan brutaal zijn, dat wil niet zeggen dat ik het ook altijd ben. Meestal gedraag ik me zeer sociaal wenselijk
Brutaal, spontaan, irritant, aardig, flapuit (volgens sommigen), dromerig, druk, onzeker en zelfverzekerd tegelijkertijd....ik kan het niet omschrijven...vergeet alles maar weer...
Ik ben heel rustig en verlegen over het algemeen. Alleen bij bepaalde vrienden ben ik best open, maar van onze hele vriendengroep ben ik de rustigste over het algemeen. Maar als ik slechte zin heb dan kan ik wel soms uitflippen hoor, dan mot je oppassen. Maar over het algemeen ben ik heel rustig en nuchter overkomend. Ben ook heel eerlijk, je kunt gewoon een goed gesprek met me voeren, maar ook wel een heel melig gesprek. Ondanks dat ben ik veel meer serieus dan grappig.
Ik zeg metéén wat ik vind (haha, dat is niet altijd een goede eigenschap mja...), aardig, gesloten (voor mensen die ik niet ken), toch wel lief *denk ik *, erg op me zelf ennuh... ik kan ook wel heel boos worden!