Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2003, 20:01
researcher
researcher is offline
Hallo allemaal, ik wil graag weten hoe jullie tot een keuze zijn gekomen voor een bepaalde opleiding. Waarom kiezen jullie daarvoor, is die opleiding gewoon leuk, de studentenstad gezellig of bijvoorbeeld omdat je vriend het ook gaat doen? Wie kan mij daar meer over vertellen. Wat geeft de doorslag??? Hoe kunnen Hogescholen zichzelf zo effectief mogelijk promoten? Please Help me

Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 20:36.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2003, 20:06
Verwijderd
Het wordt waarschijnlijk Econometrie voor mij. Dat is gewoon een leuke combinatie tussen wiskunde, econonie en een beetje informatica, de vakken die ik leuk vind. De dichtsbijzijnde steden die deze studie geven zijn Amsterdam en Rotterdam. Omdat de uni van R'dam een betere reputatie heeft dan die van A'dam, ga ik daar mss heen. Maar ik heb het Erasmus nog niet eens gezien, pas op 1 november ga ik daar heen en dan weet ik dus ook meer over de te volgen studie
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 21:00
Nona
Nona is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 19-09-2003 @ 21:06:
Het wordt waarschijnlijk Econometrie voor mij. Dat is gewoon een leuke combinatie tussen wiskunde, econonie en een beetje informatica, de vakken die ik leuk vind. De dichtsbijzijnde steden die deze studie geven zijn Amsterdam en Rotterdam. Omdat de uni van R'dam een betere reputatie heeft dan die van A'dam, ga ik daar mss heen. Maar ik heb het Erasmus nog niet eens gezien, pas op 1 november ga ik daar heen en dan weet ik dus ook meer over de te volgen studie
Iiieehhh, een vriend van mij doet dat ook, die zat tijdens zijn eerste college al te slapen. Misschien lag het aan zijn motivatie hoor, maar ik kan me er iets bij voorstellen.... Maar de EUR is gezellig hoor!

Ik studeer zelf psychologie aan de EUR. Dat is gewoon iets dat me enorm interesseert, al langere tijd. En de EUR omdat het dicht bij huis is en ik nog niet echt geld heb om op kamers te gaan. Bovendien is het nog een gezellige uni ook, ik heb bijna alleen maar aardige mensen ontmoet.
Oud 19-09-2003, 21:56
Verwijderd
Elektrotechniek
ik had vwo NT dus wilde ik eigelijk wel naar de UT
verder was er geen andere studie die me wat leek
duidelijk toch?
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 00:35
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Ik studeer geschiedenis aan de UvA. Ik heb voor geschiedenis gekozen omdat ik het een algemene, brede en interessante studie vind. Ik heb niet nagedacht over wat ik er later mee kan bereiken, maar ik weet zelf wel dat ik geen leraar of archivaris wil worden. Ik wil graag een goede algemene ontwikkeling hebben en een universitaire titel, das namelijk handig bij sollicitaties.
Oud 20-09-2003, 00:38
Verwijderd
Als ik een studie kies zal dat zijn omdat ik iets zó interessant dat ik er meer van wil weten en juist die studie daar uitermate voor geschikt is.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 08:19
El Kim
El Kim is offline
Paar redenen:

*studie leek me leuk
*goed rooster (weinig les!)
*locatie was dichtbij
*reputatie school
*hoe de school op mij overkwam
Reageren

Regels voor berichten