Hoe zal zo'n telefoongesprek ongeveer verlopen ?
- Fris en fruitig,u spreekt met niemand minder dan telief.com ,de verloren minnaar,of hoe ze het ook noemen ..
Yoh Swaai,je weet toch ,die chick gister uit de kroeg,waar ik mee naar huis ging
- He ***** alles goed ? waar hang je uit dan ?
Die chick gisteravond,die blonde,die ik thuis ging brengen..
- Jahh,nou je het zegt,was het niet iets met een S ? Die vriendin van haar was wel lekker,geloof ik ..
Anne jah,ik trek op de hoek m'n ventiel uit m'n band en steek hem rustig in m'n zak.. Precies zoals jij eens vertelde..
- Jah.
Ik bij haar achterop,.eerst naar haar huis natuurlijk..Was wel een takke eind om ,maar ik waagde het erop..Onderweg zoenen,aan m'n kontje zitten ,over m'n buik wrijven...
- Jaja
Staan we plots voor haar deur,ze stapt af ,of ik zin had om nog wat te komen drinken,niemand thuis...
- Beter...
Beter ? Beter ? ik dacht dat ik GEK werd,ik bij haar naar binnen ...Beetje kloten op de bank,muziekje opgezet,
- Jah ..
Voor je het weet lagen we te ballen..bonken,wippen,neuken... en dat alles een keer of vier keer achter elkaar
- Meen je dat nou ? echt joh .
-------- stilte ----
In je geheugen krijg je een vaag beeld voor van een blonde vrouw aan de bar,mogelijk met bier en in m'n geheugen lacht ze toch echt naar mij,en niet naar hem.. Ze was best knap..
..... de vrouw in kwestie.. Of blond...
- Pijpertje ?
Ohw gelijk hoor,zonder problemen,maar dat had ik wel verwacht
- Zoiets verwacht je juist niet de eerste keer...
Maar einde verhaal,ik moest weer zo nodig blowen .. Ik draai effe een stickie op de tafel bij haar,terwijl zij eindelijk eens wat te drinken haalde.
Ik wil niet zeuren hoor ,maar ik zat al 2 uur met een droge smoel..Paar tellen later, ik sta alleen met m'n broek aan in de schuur te blowen als ik door het raam haar ouders zie thuis komen..
-Je maakt een grapje...
ik sla een wanhoopskreetje,ren met blote barst en met joint in m'n handen het hek uit,en pik na enkele minuten m'n fiets op ...Ik had hem aardig hangen,dus ik stond te tollen op m'n poten ..En koud dat ik het had...Ik was zo dronken dat ik elke keer aan die film moest denken waarin mensen met een vliegtuin neerstorten in de de sneeuw..
Dat ze elkaar op gaan eten enzo,ken je die ... ?
- Jemig ouwe...Ja die film ken.....
Maar dat ventieltje lag dus nog binnen,net als m'n trui en m'n jas... Ik terug gelopen met dat witte miezerige spijkerige naakte bovenlijf van mij ,na een uur vroeg iemand of ik een trui wou lenen... Aardig meisje trouwens...Kreeg gelijk een mooie trui van d'r broer te leen.. Dokkers ofzo,denk dat ik hem hou...
|