Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() je moet voor de grap eens wat posts van Maradinus bekijken; de stupiditeit straalt ervan af. je mag voortaan trouwens wel dingen in je eigen woorden zeggen, maar goed, dat je nogal onorigineel bent in je woordkeuze wist ik al. nog een ding, on topic blijven? het spreekwoord 'de pot verwijt de ketel' komt bij me op. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
bok·je (het ~, ~s) 1 kleine snip die bij ons voornamelijk op de trek voorkomt 2 korte dikke sigaar met dun boveneinde hier valt geen touw aan vast te knopen komt ineens in me op ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik gaf tenminste in mijn reply nog een on-topic reply. Die zie ik van jou vrijwel nooit.
||
![]() |
Citaat:
ik reageer overigens vaak genoeg ontopic, dus ga iemand anders vervelen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof niet dat jij het helemaal snapt maar ik heb tenminste in mijn eerste reply in dit topic nog on-topic gereageerd om heb proberen te helpen. Dat heb jij hier nog steeds niet gedaan.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij vroeg het in dit topic gewoon netjes. Ik heb van hem geen gescheld gezien in dit topic. HIj vroeg hier gewoon iets wat duidelijk genoeg was als het probleem je eens is voorgekomen. (probeer jij het maar eens anders uit te leggen dan) en vroeg hoe hij dat op zou kunnen lossen. Ik heb van jou in dit hele topic geen enkele fatsoenlijke aanleiding gezien om hem dus gelijk af te zeiken en ik heb van jou geen enkele on-topic reactie gezien in dit hele topic nog niet. En waarom? Omdat je te achterlijk bent om zijn probleem te snappen? Of omdat je hem gewoon niet mag?
||
Citaat:
![]() ooh het werd al eerder gezegt Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 14:06. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vraag me af hoe jou jeugd is geweest, moest zeker altijd leren van pappie en mammie he ? geen vriendjes gehad jongen ? altijd achter de schoolboeken moeten zitten ? je eerste vriendinnetje pas op je 21tigste ? want het valt me wel op hoe druk jij je maakt met anderen hun spelfouten, zinsopbouw, en andere onzinnigheden. |
![]() |
|
Over de type fouten -->
ik type gewoon te snel en dan vergeet ik wel een wat letters ik kan nammelijk niet blind typen en als jij dat ook niet kan en wel goed typen ligt het aan jou de ene is daar goed in en de ander daar in maar op een topic te verneuken om iemand zijn type fouten lijkt mij niet rieel. en trouwen als naa 4 type fouten al niet meer gaat lezen reageer dan niet bvd maradinus
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
2) nee, integendeel. 3) weer fout. 4) nooit serieus geleerd eigenlijk. 5) helaas, wederom incorrect ![]() alles verkeerd ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus omdat mensen toevallig sneller typen en dus meer fouten maken of misschien wel eens dyslexie hebben zijn ze bij voorbaat al afgeschreven om van jou hulp te krijgen. Wat enorm triest. Want je ben blijkbaar gewoon te achterlijk want ik kon het prima lezen ondanks alle fouten. Dat je dan gewoon te dom bent om een fatsoenlijke reply op zijn vraag te geven komt er ook nog eens bij. Met andere woorden je bent en blijft in dit topic nog steeds de 'koning van de off-topic' @Topicstarter: Is het inmiddels gelukt? Anders moet je gewoon alles met .cfg even doorspitten of de controls er tussen staan.
||
Citaat:
cfg bestanden in word openen?? ofzo er is veder geen control pictogram in de map van Kingpin
|
ik denk dat de opmerkingen van enlightment in deze topic ook wel hier van toepassing is
|
![]() |
||
Citaat:
Heb je toevallig shift ingedrukt (ja ik vraag maar) of caps lock aan. Check dat eens. Is het bij alle toetsen of alleen de de pijltjestoetsen (zei je al maar ik vraag het voor de zekeheid nog een keer)?
||
Citaat:
in·ter·punc·tie (de ~ (v.)) 1 plaatsing van leestekens => punctuatie 2 leestekens in·ter·punc·tie·te·ken (het ~) 1 leesteken hel lijkt me niet nodig om alle post eerst in word de plakken en dan de spellings controlle erover heen en dan pas plaatsen ben totlaal niet goed in leestekens te schrijven en by the way ga jij iedereen afzijken als hij geen leestekens gebruikt?? mzzl
|
Enlightenment schreef op 22-09-2003 @ 03:30:
Samengevat: je wilt de controls opnieuw instellen maar als je dat doet staat er "SHIFT" ipv de toets die je indrukte, klopt? Jah Heb je toevallig shift ingedrukt (ja ik vraag maar) of caps lock aan. Check dat eens. Is het bij alle toetsen of alleen de de pijltjestoetsen (zei je al maar ik vraag het voor de zekeheid nog een keer)? neej niet perongelijk shift ingedrukt en CL staat uit tot mijn grote verbazing is het aleen bij de pijltjes toetsen ![]() dus niet bij alle toetsen
Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 07:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het is afzeiken, met de korte ei, van eierkoek. |
![]() |
||
Citaat:
hhmmzz eierkoeken lekker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
de meesten vinden het wel irritant en posten niet OMDAT ze je irritant vinden posten, zo blij? slotje please. |
![]() |
|
|