Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2003, 15:23
Maradinus
Maradinus is offline
Als ik de controlos instel
bijv:

foward druk ik op het pijltje naar boven komt er te staan shift en dat bij alle toetsen
en er is veder geen andere contol optie die het pijltje naar boven heeft.

wat moet ik doen om het relaxt te kunnen spelen zodat

up = up is
down = down is
etc.
bvd maradinus
Oud 20-09-2003, 15:40
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
fucking hell man.

leer eens een fatsoenlijk stukje tekst te typen, wat mensen kunnen begrijpen zonder het vier keer opnieuw te moeten lezen.

bijna al je posts zijn zo idioot. ben je blijven zitten in de vierde klas van de basisschool ofzo?
Oud 20-09-2003, 16:26
WijfMan
WijfMan is offline
Kijk maar uit, dalijk begint ie weer te schelden
Oud 20-09-2003, 16:26
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 20-09-2003 @ 16:40:
fucking hell man.

leer eens een fatsoenlijk stukje tekst te typen, wat mensen kunnen begrijpen zonder het vier keer opnieuw te moeten lezen.

bijna al je posts zijn zo idioot. ben je blijven zitten in de vierde klas van de basisschool ofzo?
Fucking hell man.

Leer eens een fatsoenlijk stukje tekst typen waarbij je on-topic blijft en een nuttige bijdrage levert aan het forum zonder continu mensen af te zeiken.

Ben je geweigerd voor de basisschool zodat je nu niet kunt lezen en de regels niet begrijpt ofzo?

On topic nu:
Dat is een probleem dat mij ook wel eens overkwam bij wat andere spellen.
Probeer het eens door de config.cfg te editten als dat spel er tenminste een heeft.
En anders een re-install van het spel. Want misschien is er gewoon iets fout gegaan.
Oud 20-09-2003, 16:48
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
fucking hell man.

ik probeer het zo goed moegelijk uiteleggen maar als ik afgezeken wordt wat heeft dit forum nog voor zin
Oud 20-09-2003, 16:49
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-09-2003 @ 17:26:
Fucking hell man.

Leer eens een fatsoenlijk stukje tekst typen waarbij je on-topic blijft en een nuttige bijdrage levert aan het forum zonder continu mensen af te zeiken.

Ben je geweigerd voor de basisschool zodat je nu niet kunt lezen en de regels niet begrijpt ofzo?

On topic nu:
Dat is een probleem dat mij ook wel eens overkwam bij wat andere spellen.
Probeer het eens door de config.cfg te editten als dat spel er tenminste een heeft.
En anders een re-install van het spel. Want misschien is er gewoon iets fout gegaan.
hie heb ik miss wat aan thnx
Oud 20-09-2003, 16:54
Screaming Slave
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-09-2003 @ 17:26:
Fucking hell man.

bijdehandje

je moet voor de grap eens wat posts van Maradinus bekijken; de stupiditeit straalt ervan af. je mag voortaan trouwens wel dingen in je eigen woorden zeggen, maar goed, dat je nogal onorigineel bent in je woordkeuze wist ik al.

nog een ding, on topic blijven? het spreekwoord 'de pot verwijt de ketel' komt bij me op.
Oud 20-09-2003, 17:19
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 20-09-2003 @ 17:48:
ik probeer het zo goed moegelijk uiteleggen maar als ik afgezeken wordt wat heeft dit forum nog voor zin
Zegt het knulletje dat meteen begint te schelden als iemand hem niet wil helpen...
Oud 20-09-2003, 17:45
Verwijderd
ik raad maradinus het bokje "interpunctie en andere eigenaardigheden voor dummies" aan.
Oud 20-09-2003, 18:51
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Havock schreef op 20-09-2003 @ 18:45:
ik raad maradinus het bokje "interpunctie en andere eigenaardigheden voor dummies" aan.

bok·je (het ~, ~s)
1 kleine snip die bij ons voornamelijk op de trek voorkomt
2 korte dikke sigaar met dun boveneinde

hier valt geen touw aan vast te knopen

komt ineens in me op
Oud 20-09-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 20-09-2003 @ 19:51:
bok·je (het ~, ~s)

komt ineens in me op
boekje dus, zelfs ik maak wel eens een typo.
Oud 20-09-2003, 20:28
shao-kahn
shao-kahn is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 20-09-2003 @ 19:51:
bok·je (het ~, ~s)

komt ineens in me op
Oud 20-09-2003, 20:43
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 20-09-2003 @ 17:54:
bijdehandje

je moet voor de grap eens wat posts van Maradinus bekijken; de stupiditeit straalt ervan af. je mag voortaan trouwens wel dingen in je eigen woorden zeggen, maar goed, dat je nogal onorigineel bent in je woordkeuze wist ik al.

nog een ding, on topic blijven? het spreekwoord 'de pot verwijt de ketel' komt bij me op.
Offtopic:
Ik gaf tenminste in mijn reply nog een on-topic reply. Die zie ik van jou vrijwel nooit.
Oud 21-09-2003, 11:07
Screaming Slave
Citaat:
MazeMouse schreef op 20-09-2003 @ 21:43:
Offtopic:
Ik gaf tenminste in mijn reply nog een on-topic reply. Die zie ik van jou vrijwel nooit.
besef je nou echt niet hoe je jezelf belachelijk maakt met deze post? je zet er per slot van rekening zelf nog offtopic bij O_o

ik reageer overigens vaak genoeg ontopic, dus ga iemand anders vervelen.
Oud 21-09-2003, 11:56
WijfMan
WijfMan is offline
Slotje
Oud 21-09-2003, 12:01
Screaming Slave
Oud 21-09-2003, 12:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
WijfMan schreef op 21-09-2003 @ 12:56:
Slotje
Een slotje vragen voor een topic dat je zelf loopt te verkloten. Hoe dubbelop
Oud 21-09-2003, 12:55
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 21-09-2003 @ 12:07:
besef je nou echt niet hoe je jezelf belachelijk maakt met deze post? je zet er per slot van rekening zelf nog offtopic bij O_o

ik reageer overigens vaak genoeg ontopic, dus ga iemand anders vervelen.
Ik heb jou in dit hele topic nog niet eens keer on-topic zien doen. En ik heb jou eigenlijk in geen enkel topic waar ik ook in kom on-topic zien doen.

Ik geloof niet dat jij het helemaal snapt maar ik heb tenminste in mijn eerste reply in dit topic nog on-topic gereageerd om heb proberen te helpen. Dat heb jij hier nog steeds niet gedaan.
Oud 21-09-2003, 13:39
Screaming Slave
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-09-2003 @ 13:55:
Ik geloof niet dat jij het helemaal snapt maar ik heb tenminste in mijn eerste reply in dit topic nog on-topic gereageerd om heb proberen te helpen. Dat heb jij hier nog steeds niet gedaan.
en de reden staat in mijn eerste post. ik ga iemand niet helpen, als die persoon niet eens fatsoenlijk om hulp kan vragen. ben je nou zo dom of doe je alleen maar alsof?
Oud 21-09-2003, 13:54
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 21-09-2003 @ 14:39:
en de reden staat in mijn eerste post. ik ga iemand niet helpen, als die persoon niet eens fatsoenlijk om hulp kan vragen. ben je nou zo dom of doe je alleen maar alsof?
OF jij bent gewoon te achterlijk om te kunnen lezen want ik snapte het probleem namelijk wel in een keer.
Hij vroeg het in dit topic gewoon netjes.
Ik heb van hem geen gescheld gezien in dit topic.
HIj vroeg hier gewoon iets wat duidelijk genoeg was als het probleem je eens is voorgekomen. (probeer jij het maar eens anders uit te leggen dan) en vroeg hoe hij dat op zou kunnen lossen.
Ik heb van jou in dit hele topic geen enkele fatsoenlijke aanleiding gezien om hem dus gelijk af te zeiken en ik heb van jou geen enkele on-topic reactie gezien in dit hele topic nog niet.
En waarom? Omdat je te achterlijk bent om zijn probleem te snappen? Of omdat je hem gewoon niet mag?
Oud 21-09-2003, 14:03
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
fucking hell man.

schijnbaar ben jij gewoon niet erg slim, want ik snapte ze post na 1x lezen

ooh het werd al eerder gezegt

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 14:06.
Oud 21-09-2003, 14:42
Screaming Slave
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-09-2003 @ 14:54:
OF jij bent gewoon te achterlijk om te kunnen lezen want ik snapte het probleem namelijk wel in een keer.
als ik de eerste 10 woorden 4 spelfouten zie, hou ik per direct op met lezen.

Hij vroeg het in dit topic gewoon netjes.
netjes? stuur eens een dergelijk 'nette' brief naar een bedrijf als sollicatie of een persoon voor bijvoorbeeld een vraag, en ik garandeer je dat het op een prikbord wordt opgehangen en er wekenlang om de sneuheid ervan wordt gelachen.

Ik heb van jou in dit hele topic geen enkele fatsoenlijke aanleiding gezien om hem dus gelijk af te zeiken en ik heb van jou geen enkele on-topic reactie gezien in dit hele topic nog niet.

een beetje moeite doen om een post begrijpelijk te maken voor mensen die niet op een dergelijk simpele wijze denken lijkt me niet te veel gevraagd; daarom was mijn eerste post on-topic en voor Maradinus nuttig. leer fatsoenlijk nederlands praten/typen als je geholpen wil worden, anders kun je het in deze wereld wel vergeten, tenzij je carrière als vuilnisman ambiëert.

En waarom? Omdat je te achterlijk bent om zijn probleem te snappen? Of omdat je hem gewoon niet mag?

als ik hem niet zou mogen, had ik niet eens gereageerd.
Oud 21-09-2003, 14:58
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 21-09-2003 @ 15:42:
iemand die een vergelijking gaat maken met een topic op een forum, en een sollicitatie brief of een vraag aan een bedrijf, heeft weinig te zoeken hier.

ik vraag me af hoe jou jeugd is geweest, moest zeker altijd leren van pappie en mammie he ? geen vriendjes gehad jongen ? altijd achter de schoolboeken moeten zitten ? je eerste vriendinnetje pas op je 21tigste ?

want het valt me wel op hoe druk jij je maakt met anderen hun spelfouten, zinsopbouw, en andere onzinnigheden.
Oud 21-09-2003, 15:14
Maradinus
Maradinus is offline
Over de type fouten -->

ik type gewoon te snel en dan vergeet ik wel een wat letters
ik kan nammelijk niet blind typen en als jij dat ook niet kan en wel goed typen ligt het aan jou de ene is daar goed in en de ander daar in maar op een topic te verneuken om iemand zijn type fouten lijkt mij niet rieel.

en trouwen als naa 4 type fouten al niet meer gaat lezen reageer dan niet

bvd maradinus
Oud 21-09-2003, 15:23
Screaming Slave
Citaat:
Maradinus schreef op 21-09-2003 @ 16:14:
Over de type fouten -->

ik type gewoon te snel en dan vergeet ik wel een wat letters
ik kan nammelijk niet blind typen en als jij dat ook niet kan en wel goed typen ligt het aan jou de ene is daar goed in en de ander daar in maar op een topic te verneuken om iemand zijn type fouten lijkt mij niet rieel.

en trouwen als naa 4 type fouten al niet meer gaat lezen reageer dan niet

bvd maradinus
lmao.
Advertentie
Oud 21-09-2003, 15:27
Screaming Slave
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 21-09-2003 @ 15:58:
ik vraag me af hoe jou jeugd is geweest, moest zeker altijd leren van pappie en mammie he ? geen vriendjes gehad jongen ? altijd achter de schoolboeken moeten zitten ? je eerste vriendinnetje pas op je 21tigste ?
1) goed, dankje.
2) nee, integendeel.
3) weer fout.
4) nooit serieus geleerd eigenlijk.
5) helaas, wederom incorrect

alles verkeerd

Citaat:

want het valt me wel op hoe druk jij je maakt met anderen hun spelfouten, zinsopbouw, en andere onzinnigheden.
alleen bij mongolen die het wel heel bont maken.
Oud 21-09-2003, 15:51
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 21-09-2003 @ 16:27:
1) goed, dankje.
2) nee, integendeel.
3) weer fout.
4) nooit serieus geleerd eigenlijk.
5) helaas, wederom incorrect

alles verkeerd

dan ben je dus toch een geboren sukkel
Oud 21-09-2003, 15:53
Screaming Slave
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 21-09-2003 @ 16:51:
dan ben je dus toch een geboren sukkel
zeg je ook wel eens dingen die ergens op slaan?

of is het allemaal nergens op gebaseerd?
Oud 21-09-2003, 15:54
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 21-09-2003 @ 16:53:
zeg je ook wel eens dingen die ergens op slaan?

of is het allemaal nergens op gebaseerd?
je weet heel goed waar het op slaat

je persoonlijkheid
Oud 21-09-2003, 16:01
Screaming Slave
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 21-09-2003 @ 16:54:
je weet heel goed waar het op slaat

je persoonlijkheid
beetje jammer dat je me helemaal niet kent en niets over me weet

maar verder, ristecpa voor je analyze. dit was mijn laatste post in dit topic, cu.
Oud 21-09-2003, 16:26
S
S is offline
Bij Intertoys gehaald?
Oud 21-09-2003, 17:01
MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 21-09-2003 @ 15:42:
Je was niet on-topic want je ging totaal niet in op zijn vraag. Hence, je bent in dit hele topic nog steeds niet on-topic geweest.

Dus omdat mensen toevallig sneller typen en dus meer fouten maken of misschien wel eens dyslexie hebben zijn ze bij voorbaat al afgeschreven om van jou hulp te krijgen.
Wat enorm triest. Want je ben blijkbaar gewoon te achterlijk want ik kon het prima lezen ondanks alle fouten.

Dat je dan gewoon te dom bent om een fatsoenlijke reply op zijn vraag te geven komt er ook nog eens bij.
Met andere woorden je bent en blijft in dit topic nog steeds de 'koning van de off-topic'

@Topicstarter:
Is het inmiddels gelukt?
Anders moet je gewoon alles met .cfg even doorspitten of de controls er tussen staan.
Oud 21-09-2003, 17:27
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
S schreef op 21-09-2003 @ 17:26:
Bij Intertoys gehaald?
wel geweest hij zou de volgende dag pas weer binnen komen toen maar bij bol.com bestelt ook €5 euro + €2 euro verzend kosten maar die ben je ook kwijt aan de bezine
Oud 21-09-2003, 17:29
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-09-2003 @ 18:01:

@Topicstarter:
Is het inmiddels gelukt?
Anders moet je gewoon alles met .cfg even doorspitten of de controls er tussen staan.
opnieuw geistalleerd nog steeds niks

cfg bestanden in word openen??
ofzo er is veder geen control pictogram in de map van Kingpin
Oud 21-09-2003, 18:38
Verwijderd
maradinus: het gaat niet om dat je eens een lettertje vergeet, dat gebeurt iedere wel eens.
het gaat erom dat je bijna 0% interpunctie gebruikt, verander dat eens.
Oud 21-09-2003, 19:06
SQUARE
SQUARE is offline
ik denk dat de opmerkingen van enlightment in deze topic ook wel hier van toepassing is
Oud 21-09-2003, 19:28
WijfMan
WijfMan is offline
Kijk maar uit, dalijk worden jullie ook afgezeken door sommige figuren
Oud 22-09-2003, 02:28
Enlightenment
Enlightenment is offline
Oke dit is dus een klassiek voorbeeld van een slecht topic.

Mensen, praat persoonlijke dingen uit via PB/PM en laat een topic als deze gewoon waar hij voor is bedoeld.

Vanaf nu echt on topic reageren graag.
Oud 22-09-2003, 02:30
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Maradinus schreef op 20-09-2003 @ 16:23:
Als ik de controlos instel
bijv:

foward druk ik op het pijltje naar boven komt er te staan shift en dat bij alle toetsen
en er is veder geen andere contol optie die het pijltje naar boven heeft.

wat moet ik doen om het relaxt te kunnen spelen zodat

up = up is
down = down is
etc.
bvd maradinus
Samengevat: je wilt de controls opnieuw instellen maar als je dat doet staat er "SHIFT" ipv de toets die je indrukte, klopt?

Heb je toevallig shift ingedrukt (ja ik vraag maar) of caps lock aan. Check dat eens. Is het bij alle toetsen of alleen de de pijltjestoetsen (zei je al maar ik vraag het voor de zekeheid nog een keer)?
Oud 22-09-2003, 06:51
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Havock schreef op 21-09-2003 @ 19:38:
maradinus: het gaat niet om dat je eens een lettertje vergeet, dat gebeurt iedere wel eens.
het gaat erom dat je bijna 0% interpunctie gebruikt, verander dat eens.
please gebruik geen moeilijke woorden

in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens

in·ter·punc·tie·te·ken (het ~)
1 leesteken

hel lijkt me niet nodig om alle post eerst in word de plakken en dan de spellings controlle erover heen en dan pas plaatsen
ben totlaal niet goed in leestekens te schrijven en by the way ga jij iedereen afzijken als hij geen leestekens gebruikt??

mzzl
Oud 22-09-2003, 07:00
Maradinus
Maradinus is offline
Enlightenment schreef op 22-09-2003 @ 03:30:
Samengevat: je wilt de controls opnieuw instellen maar als je dat doet staat er "SHIFT" ipv de toets die je indrukte, klopt?

Jah

Heb je toevallig shift ingedrukt (ja ik vraag maar) of caps lock aan. Check dat eens. Is het bij alle toetsen of alleen de de pijltjestoetsen (zei je al maar ik vraag het voor de zekeheid nog een keer)?

neej niet perongelijk shift ingedrukt en CL staat uit

tot mijn grote verbazing is het aleen bij de pijltjes toetsen
dus niet bij alle toetsen

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 07:03.
Oud 22-09-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 22-09-2003 @ 07:51:
please gebruik geen moeilijke woorden

in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
1 plaatsing van leestekens => punctuatie
2 leestekens

in·ter·punc·tie·te·ken (het ~)
1 leesteken

hel lijkt me niet nodig om alle post eerst in word de plakken en dan de spellings controlle erover heen en dan pas plaatsen
ben totlaal niet goed in leestekens te schrijven en by the way ga jij iedereen afzijken als hij geen leestekens gebruikt??

mzzl
ja, want het leest best kut zonder.

en het is afzeiken, met de korte ei, van eierkoek.
Oud 22-09-2003, 20:53
Maradinus
Maradinus is offline
Citaat:
Havock schreef op 22-09-2003 @ 18:42:
ja, want het leest best kut zonder.

en het is afzeiken, met de korte ei, van eierkoek.
vind je ik heb er geen problemen mee en ik denk ander ook niet temminste de minderheid

hhmmzz eierkoeken lekker *neemt nu een eierkoek*
Oud 22-09-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Maradinus schreef op 22-09-2003 @ 21:53:
vind je ik heb er geen problemen mee en ik denk ander ook niet temminste de minderheid

hhmmzz eierkoeken lekker *neemt nu een eierkoek*
stompzinnig figuur, ga je moeder pesten.
de meesten vinden het wel irritant en posten niet OMDAT ze je irritant vinden posten, zo blij?

slotje please.
Oud 23-09-2003, 01:07
Enlightenment
Enlightenment is offline
2e kans verknalt, jammer.

Havock, check je privéberichten.

Regels voor berichten