![]() |
|
Ik heb ook een navel piercing 2 maanden nu...
Ik heb een staafje.. wat die vent me ECHT AFRADE TE NEMEN..! Maar ik eigenwijs wou een staafje Je moet gewoon er NIET aanzitten..! en zorgen dat ie niet tegen je kleding scheurt.. en schoonhouden en elke piercing zaak zegt er wel wat anders over hoe je hem moet schoonhouden.. DUZ... Maar gewoon een piercing nemen joh als je er 1 wilt.. niet bang zijn voor ontstekingen.. ieder lichaam reageert er anders op! die van mij is 1 keer een beetje ontstoken geweest.. maar toen ik hem in een zoutoplossing even bewoog was het de volgende dag over! ![]()
|
![]() |
huh rare verhalen hiero
nou ik heb dus een staafje, alweer een jaar en hij is nog nooit ontstoken geweest( of ook maar iets rood!) elke dag 1 keer sterilon + 1 keer wassen met groene unicura+ savonds voor je gaat slapen ff eraan draaien (met ontsmette handen) zodat ie niet vastgroeit. Dit moet ong de eerste 3 maanden. Dan moet het goed gaan ![]() ps je hebt donker staal (titanium ofzo?) en dat schijnt nog minder te ontsteken dan dat lichte staal (zilver of chirurgisch staal wat is het) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Het kan ook gewoon omdat je lichaam die piercing afstoot. Ik heb mijn tong en navel piercing bij dezelfde piercer laten zetten en me moeder heeft haar tepel, navel en tatoeage ook daar gedaan en iedereen die ik ken en daar geweest is heeft nergens last van gehad. Dus ik zou als ik jou was gewoon goed informeren enzo.
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Sterilon? Sterilon doodt alle slechte bacterieen.. en ook alle goeie! Daardoor duurt de genezing langer en ontstaat er sneller littekenweefsel. En dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor je piercing. 1 keer wassen per dag is in het begin dus ECHT niet genoeg. De eerste weken is het aan te raden twee keer per dag (met unicura idd) schoon te maken door de korstjes eraf te wassen. En voordat je gaat slapen eraan draaien is dus belachelijk! Als er geen zeep op zit dan draait het stroever en bovendien zitten er in het begin altijd korstjes op; die draai je er dan in; met alle gevolgen van dien! Eraf krabben schiet niet veel op want ze zitten ook IN de wond. Niet aanzitten dus tenzij je het schoonmaakt ![]() Citaat:
Jullie vragen je vast af waarom ik met al dit gelul aan kom zetten, maar ik heb zelf inmiddels 4 piercings en kom geregeld bij twee goeie piercingshops over de vloer.. (skinart en studio remi, Utrecht). Ze spreken elkaar trouwens wel tegen soms ![]() Ik kreeg bij mn navelpiercing (skinart) een bakje zalf met antibiotica-spul erin en een blokje zeep. Instructie was: geen strakke kleding erop, af en toe zalf erop, twee a drie keer per dag schoonmaken en verder afblijven. Na 8 weken was ie helemaal genezen en heb m inmiddels bijna een jaar. Cat (pfoe, wat een verhaal)
|
![]() |
Kep der ook een gehad...gewoon goed verzorgd en ook goed laten zetten..hij was altijd ontstoken en is na een half jaar uitgegroeid
![]() Maar ik ken ook veel mensen bij wie hij wel goed genezen is ook al is hij bij bijna iedereen ooit ontstoken geweest ![]() Najah ik zou het gewoon proberen anders weet je het nooit!! Suc6.. *Kuzz* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Piercing- en tattootopic #29 Verwijderd | 289 | 11-01-2013 08:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
navelpiercing mizz-unknown | 43 | 19-06-2005 10:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
navelpiercing onstoken nicklesswarior | 11 | 21-11-2004 14:41 | |