Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ topicstarter: ga hier heen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
echter was mij onbekend wát dat was. ![]() |
![]() |
|
ja ,indd maar daarentegen vind ik de schermen van nokia met 4096 toch wel weer tegenvallen, vooral als ze daar nog fotoos op willen zetten ook...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ziet leuk uit maar is veel te zwaar en kwaliteit van beeld en foto's is echt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
maar nu heb ik dus zelf eventjes een v200, en ik volgde mn eigen instructies om een zelfgemaakt filmpje erop te zetten,maar op de een of andere manier kan ik die standaard plaatjes die erop zitten(zaad,meer etc.) niet vervangen voor mn eigen fotoos, er is slechts 1 plek voor mn eigen foto, en het lijkt alsof dat het is,wat mij toch vreemd lijkt.
Ik las dat er meer mensen zijn die n v200 hebben, als jullie aub eventjes een korte instructie zouden kunnen geven hoe de standaard plaatjes te vervangen, of danwel meerdere eigen fotoos te plaatsen,dan maken jullie me erg blij...en sorry hoor,maar heb net 6nokia's achter de kiezen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Product op de markt brengen x_Pearl_x | 9 | 04-11-2003 07:27 | |
Software & Hardware |
[IMGs]Hoe bewegende jpeg's/bmp's te maken. Hydraul!C FunK | 15 | 09-10-2003 19:04 |