Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
@Conan: dit is vrij makkelijk te bewijzen. 'Voodoo uitoefenen op een kind' is geen strafbaar feit, maar mishandeling de dood ten gevolge hebben of eventueel doodslag wel. Je kunt vrij simpel bewijzen dat, door spelden of andere voodoo-rituelen op een kind uit te voeren, de kans aanwezig is dat dat kind daaraan overlijdt althans ernstig letsel aan overhoudt. Daarmee is het voorwaardelijk opzet al bewezen: het willens en wetens aanvaarden van de aanmerkelijke kans dat een gevolg intreedt.
En dan nog, ook al is er geen sprake van opzet, we hebben altijd nog dood door schuld. Genoeg mogelijkheden voor een creatieve officier van justitie lijkt me zo. |
![]() |
|
Er gaan ook geruchten dat er in ons plaatselijk alternatief cafe/bar alleen maar vampiers rondlopen en dat iedereen 's avonds dronken en stoned is en in de wc's kotsen en dat iedereen op straat ligt de hele nacht.
![]()
||
![]() |
meastrecks zegt:
Citaat:
![]()
|
Hmm.. de tijd dat we hier nog in hekserij geloofden ligt al weer achter ons hoor..
Dit ..tsjah het zou natuurlijk kunnen dat het kind iid door mishandeling (gebruik als voodoodoll) om het leven is gekomen..maar ik heb meer het idee dat het gewoon zo'n buurt roddel is die een compleet eigen leven is gaan leiden... zoals met zoveel dingen gebeurt...
|
![]() |
Juist, voodoo is een samenraapsel van Katholicisme, indiaanse godsdiensten en afrikaanse rituelen.... Het voodoopoppetje mag het bekendste zijn er bestaan massas meer dodelijke rituelen (voor het middel dan he?)
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
(eh? ) Maar, verder niks meer van gehoord eigenlijk.. Ik blijf bij m'n standpunt dat het gewoon een uit de hand gelopen buurtroddel is..
|
![]() |
|
|