Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2002, 20:01
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Ik zat zaterdag in de bus en op een gegeven moment raakte ik aan de praat met een jongen, hij zag er best wel goed uit en nog aardig ook. Toen mijn halte kwam ging ie er met me uit, terwijl hij er pas veel verder uit moest. Ik moest nog even wachten op iemand en we hebben gepraat gepraat en gepraat, toen kwam diegene dus en die riep mij uit de verte dat ik moest komen ik nog snel om zijn msn adres vragen die ie dus niet had, nou heb ik helemaal niks van hem en had graag nog een keer met hem willen afspreken, nu hoop ik dat ik via via achter kan komen wie hij is, en anders is het heel erg jammer,

Wie heeft ook weleens zoiets meegemaakt, en wat heb je toen gedaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2002, 20:09
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Moi ...

Ik had een x een jongen ontmoet tijdens t uitgaan en we vonden elkaar heel leuk enzo en hadden ook gezoend.. maar hij woonde zo'n beetje aan de andere kant van NL en was ook een paar jaartjes ouder dan mij hij zat nog half te vragen of ik een x langs wou komen, maar ik was een beetje vaag bezig en ben er nauwelijks op in gegaan achteraf kon ik mezelf wel voor m'n kop slaan!! Ik heb um sindsdien nooit meer gezien ik weet wel vannum dattie een eigen zaak had, maar ga die maar eens allemaal bellen in zo'n grote stad als je alleen een voornaam weet. niet ideaal.. dus toen heb ik er supah lang over gedaan om hem te vergeten dus bereid je maar vast voor
Oud 22-04-2002, 20:38
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
dan heb ik heb iets beter dan jou want hij zit op een sport bij mij in de stad, dus heb nog wel een kans, maar het is gewoon dom dat ik dat niet heb gevraagd ik kon mijzelf dus ook een klap tegen me kop geven.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:03
Verwijderd
Hahaha echt niet..

Nee bij mij wassut best wel raar eigenlijk, even uitleggen

Ik had mijn vriend ontmoet en ik wist gewoon vanaf het begin al dat ik keiverliefd zou worden en dat ik -als we wat zouden krijgen- harstikke veel van hem zou gaan houden.
Gelukkig was de aantrekkingskracht wel zo'n beetje wederzijds. En we hebben een gigantisch goed gesprek gehad, toen we elkaar net een paar uur kenden, echt fantastisch

Maar op een gegeven moment moest ik weg, met de trein (we hadden in Utrecht ontmoet en ik woon in Deventer). En toen we voor de trein stonden zoenden we elkaar, 3 zoenen op de wang, maar ik voelde gewoon dat die zoenen steeds dichter bij de mond kwamen..

Nahja toen was het voor mij wel genoeg hoor, ik moest en zou hem hebben

Dus toen heb ik hem zegmaar een papiertje met mijn email-adres en mijn telefoonnummer in zijn handen gestouwd en ben toen de trein in gelopen

Normaal gesproken had ik dat nooit gedurft, maar ik voelde gewoon dat ik verliefd ging worden... En omdat ik toch meteen met de trein wegkon, en hem dus nie meer aan hoefde te kijken, was de stap iets makkelijker om te maken.. Kweet, ik ben een schijterd

Maar ik heb hem dus niet eens de kans gegeven om te vergeten om iets aan me te vragen (tel, email) en mezelf ook niet

Goed he? Haha
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:06
^AmArU^
^AmArU^ is offline
en daardoor hadden we bijna de 2e trein gemist
maar goed,
wat ik mij herinner,
de manier waarop jullie naar elkaar gingen om te zoenen was zenuwachtig

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:45.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:07
Verwijderd
how bout this:

ging voor het eerst uit in een of ander krakersgeval en kwam er een superlieve jongen op mn af.. hij bleek alleen 24 te zijn, ikke was toen 15.. we schrokken allebei beetje van dat leeftijdsverschil.. Maar ja, hij had echt superlief accent, hij kwam uit Eindhoven en aaah.. dat accent hebbik echt een zwak voor en hij had ook nog zown superlief hoofd en bwaaah.. gewoon echt zo een schatje, brian heette ie. ma goe, toen ging ie weg want hij zou naar een of ander feest gaan en kon het niet vinden maar had het nu toch gevonden ofzow. maar anywayz, hij kwam dus zeggen dat ie weg ging.. en toen vroeg ik em nog ff om zn naam, en hij mij om de mijne. En nouw jah, ik en al mn vrienden en vreindinnen zeiden elkaar altijd gedag, zowel hoi en doei d.m.v. een kus op de mond. Dat was ik zo gewend, dat toen hij voorover boog ik em zo een zoen op zn mond drukte en toen was ie weg.. En toen besefte ik me dat ie me serieus had proberen te zoenen.. dak tong had gevoeld maar was dus alweer weg toen..
waaaah.. *slaat zichzelf nog maar weer es voor het hoofd* Wat een doos was ik ook.. Nouw jah, Eindhoven, alleen voornaam.. Nooit meer gezien dus..

Damn.. de hele frustratie en wat-ben-ik-een-doos gevoelens komen weer terug

* is nu gefrustreerd *

hoop dat je nog contact met em krijg!! heel erg!!

grumph
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:13
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
jaaaaaa
maar ik had het geluk dat ik hem toch ook wel een beetje kende... en we zouden een keer wat afspreken en hij zei toen gelukkig dat hij mij wel zou bellen.... ik was aan het werk en schreef mn nummer op.
de volgende dag smste hij me al. (jippie jippie)
toen hebben we een aantal weekjes gesmst.... en toen wel stappen met een groep enzo
en eindelijk begon t toch nog wat te worden
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:26
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Haha, jah, nouja ik had toch al een trein gemist, dus die tweede had er wel bij gekund, maar dat durfde ik natuurlijk niet meer, omdat ik hem dat papiertje in zijn handen had gedrukt

Ach... nouja zenuwachtig
kweenie hoor, twas meer spannend..

En we stonden gewoon allebei te denken: "doen, of niet doen?"

Aaaaaaahhhh!!! Ben helemaal verliefd
Ja
dat moment bemerkte ik wel ja

wel schattig ;P
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:43
Verwijderd
Ik heb zoiets niet meegemaakt. Ik heb wel meegemaakt dat ik het telefoonnummer niet durfde te vragen. Daar heb ik nu wel heel erg veel spijt van
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 10:52
miro
miro is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Ik heb zoiets niet meegemaakt. Ik heb wel meegemaakt dat ik het telefoonnummer niet durfde te vragen. Daar heb ik nu wel heel erg veel spijt van
idd ik ook. Ik heb ook wel ns gehad dat hij mn telnummer vroeg en toen heb ik verkeerde gegeven
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:10
Mistery X
Mistery X is offline
jaaaa dat heb ik ook wel een keer gehad....ik kon op een open dag werken op een kartbaan via via en daar ontmoette ik een hele leuke meid...we konden echt goed met mekaar opschieten en telkens als we mekaar zagen keken we mekaar ook zo aan van...je weet wel....maar ja...toen ging ze naar huis en dacht ik later pas van kut!!!! heb helemaaaaal geen info van haar!! na ja...die zal ik ook wel nooooooit meer zien....jammer dacht ik toen..en jawel...puuuur toeval....op vakantie in spanje die zomer kwam ik haar gewoon tegen in een disco!!!! we keken mekaar echt zo aan van...dit kan gewoon niet!! duz toen hebben we heel snel maar wel ff alle info uitgewisseld....maar op dat moment had ik zeg maar een vriendin duz is er ook nix gebeurd...later na de vakantie spraken we mekaar wel veel over msn...en toen bleek toch echt dat we mekaar wel leuk vonden etc...blablabla....maja...dit was duz mijn verhaal....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 14:14
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
ja laasts had ik iemand ontmoet en toen aan het einde van de avond vroeg ie mijn nummer, dus ik geef mijn mobiele numme,r maar perongeluk van m'n oude mobiel nou zie ik hem vast nooit meer
Reageren

Regels voor berichten