Hahaha echt niet..
Nee bij mij wassut best wel raar eigenlijk, even uitleggen
Ik had mijn vriend ontmoet en ik wist gewoon vanaf het begin al dat ik keiverliefd zou worden en dat ik -als we wat zouden krijgen- harstikke veel van hem zou gaan houden.
Gelukkig was de aantrekkingskracht wel zo'n beetje wederzijds. En we hebben een gigantisch goed gesprek gehad, toen we elkaar net een paar uur kenden, echt fantastisch
Maar op een gegeven moment moest ik weg, met de trein (we hadden in Utrecht ontmoet en ik woon in Deventer). En toen we voor de trein stonden zoenden we elkaar, 3 zoenen op de wang, maar ik voelde gewoon dat die zoenen steeds dichter bij de mond kwamen..
Nahja toen was het voor mij wel genoeg hoor, ik moest en zou hem hebben
Dus toen heb ik hem zegmaar een papiertje met mijn email-adres en mijn telefoonnummer in zijn handen gestouwd en ben toen de trein in gelopen
Normaal gesproken had ik dat nooit gedurft, maar ik voelde gewoon dat ik verliefd ging worden... En omdat ik toch meteen met de trein wegkon, en hem dus nie meer aan hoefde te kijken, was de stap iets makkelijker om te maken.. Kweet, ik ben een schijterd
Maar ik heb hem dus niet eens de kans gegeven om te vergeten om iets aan me te vragen (tel, email) en mezelf ook niet
Goed he?

Haha