Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
![]() suc6 drmee, liefs van Buffy
|
*dit gaat nutteloze post worden*
Ik doe mijn profielwerkstuk waarschijnlijk over het gehalte werkzame bestanddelen in XTC-pillen en legale peppillen. Maarjah, ik neem aan dat jij geen scheikunde hebt?
|
'k doe het over japanse kunst, maar dat is voor kunstgeschiedenis en k neem aan dat jij dat niet hebt als je e&m hebt..een stel vriendinnen van me die wel e&m hebben doen franse revolutie, oude egypte en new deal, en zelf leek me de middeleeuwen ook wel een leuk onderwerp, of precieser: bijgeloof in de middeleeuwen, dat leek me wel interessant..maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk ^_^''
|
misschien een idee om even te zeggen wat je leuke vakken vindt (of welke leraar, dat scheelt ook veel) en wat je hierna wilt gaan studeren? dan kunnen we wat gerichter ideetjes geven
|
Ik had eerst: verschillen tussen vrouwen uit verschillende werelddelen, maar dat was te breedt...
nu waarschijnlijk> Wijkt het gedrag/behandeling van moslim vrouwen van over de hele wereld veel af van wat er in de Koran staat? Zoja: waarom en in hoeverre Maar we moeten nog ff een goede onderzoeksvraag enz. bedenken, maar wordt iets in deze richting |
![]() |
|
![]() |
Hey ik doe ook E&M.. @ Linda: wel raar dat jullie al een thema opgelegd krijgen, dacht toch dat het profielwerkstuk een vrij onderwerp had.. zolang het met 1 of meer van je profielvakken te maken heeft..
Ik zelf ga iets doen met de Inca's, Maya's, en/of de Azteken, bij geschiedenis. Ik denk dat ik hun culturen ga vergelijken en probeer uit te zoeken of ze van elkaars bestaan afwisten. Wel moet ik nog 1 van de 3 gaan schrappen omdat mijn leraar 3 te veel vindt.. En je bent denk ik niet de enige die geen onderwerp kan verzinnen, het heeft bij mij ook heel lang geduurd voordat ik iets leuks en nog redelijk origineels vond.. in ieder geval.. succes!! |
![]() |
||
Citaat:
ik heb c&m en dus geen AK. hoe kan ik dan iets met mobiliteit verzinnen?? dan kom je uit op 'de verspreiding van talen' oid, maar dat vind ik totaal niet leuk. ik wilde iets met de opvoeding van kinderen doen (Leonoor had me ooit al aan een heel lijstje met onderwerpen daar over geholpen). Maar hoe ik dat ooit ga combineren met mobiliteit; ik heb geen idee. Bij ons is het trouwens niet 1 of meer vakken, maar 2 of meer vakken. Een onderwerp over slechts 1 vak is dus niet toegestaan.
||
![]() |
Citaat:
Diana... De integratie van engelse taal in de andere talen.. ik noem maar wat, interessant is het niet nee. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
We hadden er een mooi bronnenboek bij met veeeeel bronnen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |