Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 'k Ben ondertussen een aantal pc-winkels binnengevallen om wat info te vragen. Het schijnt dat de nieuwe 54.4 Mbit routers best wel goed meevallen qua bereikbaarheid en betrouwbaarheid. Ze vertelden me ook dat een draadloze telefoon een goede referentie is om te zien of je problemen gaat hebben met de ontvangst. In dat geval zit ik zeer goed, telefoon gaat zonder problemen te op de zolder en vanachter in de tuin toe... Het prijskaartje mag er dan ook wel wezen. Voor router + accespoint zou ik ongeveer een 200 a 250 euro moeten ophoesten. ![]() |
![]() |
|
![]() |
200 a 250 euro voor alleen een Router/Accesspoint
![]() Ik heb een Asus WL-500G 54MB + PCMCIA WL-100G 54MB voor 180 euro aangeschaft (via internet). Tis een Router/Switch/Accesspoint in 1 waardoor je compleet Wireless kan gaan, compleet UTP kan gaan of half UTP/half Wireless kan gaan. Met gemak 100% sterkte door 2 betonnen vloeren heen, weet alleen niet hoe 't met PCI 54MB kaarten gaat ![]() Grote metalen objecten en magnetrons willen nog weleens voor storing zorgen, voor de rest heb ik nergens last van. Asus WL-300G 54MB is zo'n beetje hetzelfde alleen geen UTP Switch, alleen geschikt voor Wireless. http://www.asus.com/products/communi...g/overview.htm http://www.asus.com/products/communi...g/overview.htm |
![]() |
|
Idd, ongeveer een 200 a 230 euro of zo voor een Belkin router 54.4 Mbit en een pci-card accespointtoestandgedoe.
Die router heeft natuurlijk ingebouwde firewall, vier aansluitingspunten voor een wired aansluiting, etc. En die Belkin schijnt echt wel beregoed te zijn, maar hoewel ik gaan horen ben in een aantal kleine pc-winkels die meestal best zeer betrouwbaar zijn, blijven het verkopers die hun waar moeten kwijt geraken, dus ik weet nu ook niet echt of dat die echt zo goed zijn als ze zeggen... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Windows verwijdert!! Mort'n | 12 | 04-11-2016 13:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Duits Verhalen scholier19 | 15 | 09-01-2012 22:13 | |