Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je bent gebruikt, vraag je af hoe je daar overheen komt, en houdt heel veel van je vriend... Logica? Laat ik dat laatste stuk even weg laten....
Wellicht kun je er met je vriend over praten, ook praten met anderen helpt natuurlijk. Voor de rest: tijd heelt bijna alle wonden. |
![]() |
|
![]() |
ok ik zal ff een verhaal bijschrijven! ik heb hiervoor 4 vriendjes gehad. alles liep echt mis terwijlk ik dacht dat t zo goed ging!
de eerste vriendje gebruikte mij vanwege zijn leugens. vertelde uitgebreid aan iedereen van zn familie (hij was 21 jaar) dat ik 18 was. en dat we samenwoonden. en dat we getrouwd waren. terwijl ik nog maar 15 was. tweede vriend was hij ging lekker vreemd toen we op vakantie waren. terwijl ik er niks van merkt. derde vriend was hij is een half bloedje. we hadden 4 maanden met elkaar. mn ouders vonden dat zn ouders het recht hadden om te weten dat we een relatie hadden. en dat weigerde hij. die avond gingen we uit eten en naar de bioscoop. stuurde hij later in de avond mij een smsje dat t uit is. kon ik er niet van geloven. en de laatste vriend die ging heel hard vreemd in 8 maanden. ik zag hem wel regelmatig! ivm mn studie. toen hij 4 weken naar oostenrijk moest voor t werk. kwam ie gezellig en vrolijk weer thuis. gebeurde het ook meer dan zoenen. ik had hem erg gemist! de volgende dag kwam hij ruzie zooeken. zegt gelijk dat t uit is. hij had ineens geen gevoelens meer voor mij. vanwege t vreemdgaan!!!! en nu heb ik een hele lieve vriend. waar we al 1,5 maand een relatie opbouwen. ik vertrouw m niet helemaal toppiefit want ik ben bang dat ik weer gebruikt zal worden. ik heb met hem een gesprek over gevoerd. hij steunde mij echt heel erg! ik ben echt blij met m. maar toch ben ik heel bang dat ik weer gebruikt zal worden. dat is mn verhaal. groetjes ilse |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |