Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1 beeldende kunst
>> vind ik opzich wel kunst want daar vallen ook schilderijen onder etc en dat is kunst! KUNSTGEHALTE:**** 2 dans >> Dans vind ik ook een kunstvorm, je bent bezig met mooie poses en je lichaam... KUNSTGEHALTE : * 3 drama >> Hmm deze vindi k nogal vaag.. als je drama qua vak bedoelt dan is het een kunstvorm (of creatieve therapie natuurljik ![]() 4 muziek >> Dit is zeker een kunst vorm, het is een kunst om een instrument goed te kunnen bespelen. Daarom kan niet iedereen het ![]() ![]() 5 film/theater >> Dit is ook een kunst, het is geen drama maar wel zeker een kunst vorm. Net als bij muziek : niet iedereen kan het dus iedereen die het kan maakt kunst! Het heet dan toch kleinkunst? KUNSTGEHALTE: *** 6 bouwkunst >> Het is de Kunst van het bouwen! Ja, bouwkunst is ook een vorm van expressie en die reken ik meestal wel onder kunst... Ik vind die dingen altijd zo knap gemaakt ![]() 7. Eva Kunst >> Dit is geen kunst vorm ![]() ![]() nu kom ik tot de conclusie dat ik Dans echt prut vind.. dat vind ik gewoon zowieso al dus ik kan het eigenlijk niet echt objectief? beschrijven.. nouja veel plezier d'r mee ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
kunst madonna enz aylinn | 7 | 18-01-2012 00:56 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 Fantôme | 500 | 17-02-2009 21:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #51 #2 TopDrop | 500 | 26-09-2008 09:53 | |