Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 18:39
Rioto
man man wat heb ik me lopen ergeren aan Busta Rymes in Holloween ressurection ...en ik vermoed dat die kelly roland (?) in freddy vs jason het ook niet al te best zal gaan doen .. wat is dat toch met die ''muziek'' mensen die de film wereld in gaan ..

nog meer voorbeelden ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2003, 19:02
BCR
BCR is offline
Béyonce
Britney Spears
Eminem
Blabla.
Oud 21-08-2003, 19:30
Anonymous John
Anonymous John is offline
Geen idee waar ik moet beginnen
Oud 21-08-2003, 19:47
Verwijderd
IceCube, Tupac Shakur, Jennifer Lopez....dat soort mensen hebben ook wanprestaties neergezet. Verder mensen als Steven Seagal, JeanClaude, Steve Martin, Jon Lovitz...and the list goes on.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:50
sportbabe
sportbabe is offline
Tja... dat mensen kunnen zingen (kunnen ze ook niet altijd ) wil nog niet zeggen dat ze kunnen acteren..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:39
Dinalfos
Dinalfos is offline
slechte acteurs: Keannu Reeves, Ben affleck, vrijwel alle tieneracteurs, J-ho, Kelly rowland, Adam sandler, en alle rappende niggers gone acting.
Oud 21-08-2003, 21:46
Toet0r
Toet0r is offline
ik hou ook niet van al die zangers die denken te kunnen acteren en wat hoorde ik nou? gaat Jim ook acteren
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 21:52
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 21-08-2003 @ 21:39:
slechte acteurs: Keannu Reeves, Ben affleck, vrijwel alle tieneracteurs, J-ho, Kelly rowland, Adam sandler, en alle rappende niggers gone acting.
En daarbij toevoegend Sandra Bullock en Hugh Grant.
Oud 21-08-2003, 21:58
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Inderdaad veel slechte acteurs onder mensen die eerst iets anders doen. (zangers, cameramannen, modellen, etc.) Maar toch moet je ze niet allemaal over een kam scheren.

Jennifer Lopez bijvoorbeeld zingt aardig maar wordt door mij (en mijn mening wordt gedeeld door critici) een betere actrice gevonden. Ze heeft zelfs filmhuisstatus.

Byoncé deed het in Goldmember niet slecht en Eminem schijnt (ik heb 8Mile niet gezien) het ook niet heel slecht te hebben gedaan. Ice Cube speelde naast Mark Wahlberg (ook muzikant trouwens) en George Clooney in Three Kings, mooie film, slechte acteerprestaties zijn mij niet opgevallen.
Oud 21-08-2003, 22:09
Martijn
Martijn is offline
Eminem is best goed (maar ja dat is moeilijk te oordelen als hij maar één film heeft gedaan)

Ice Cube was goed in Three Kings, voor de rest heb ik niet heel veel van hem gezien.

Ik vind Vin Diesel slecht.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 23:22
Verwijderd
Vin Diesel is echt slecht idd.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 06:19
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Ook nog een reden waarom Vin Diesel zo slecht is?
Oud 22-08-2003, 11:28
Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Maypole schreef op 21-08-2003 @ 19:39:
man man wat heb ik me lopen ergeren aan Busta Rymes in Holloween ressurection
dan moet je Shaft eens kijken, niet dat hij daar geweldig in speelt, maar hij is wel melig

Citaat:
hamer&sikkel schreef op 21-08-2003 @ 22:58:
Byoncé deed het in Goldmember niet slecht
jawel...

Citaat:
Jean-Paul schreef op 22-08-2003 @ 07:19:
Vin Diesel is niet zo slecht in wat hij doet, B-films maken. Dat weet hij, maar dan moet je hem ook niet serieus gaan nemen als acteur...

Andere overgewaardeerde acteurs:
sowiezo bijna alle muzikanten die gaan acteren, Orlando Bloom, en nog zo veel meer, maar ik kan er nu even niet opkomen, da komt nog wel
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:39
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Is Vin Diesel een acteur?!

Ik dacht dat het gewoon een vervelend mannetje was dat steeds door het beeld liep.

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 11:55.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:53
Martijn
Martijn is offline
Zo noemen ze hem wel
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 11:55
Daangerous
Daangerous is offline
tis gewoon een B-filmacteur, ik weet niet of er nog een lagere term is voor dat soort mensen...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 12:31
kiek
kiek is offline
Ik vind Matthew McConnaughew (ofzoiets) slecht.

Madonna is slecht. (al valt dat in Evita nog wel mee...)

Jennifer Lopez is al genoemd , ik vond haar heel slecht in The Wedding Planner maar in Out of Sight is ze wel ok.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 14:56
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 21-08-2003 @ 22:52:
hmm die zou ik nou niet direct onder slechte acteurs plaatsen, zeker Hugh Grant niet...

en Jennifer Lopez vind ik ook nog wel meevallen, ik vind dat ze bijv. in "The Cell" erg goed speelt...
Oud 22-08-2003, 15:25
Daangerous
Daangerous is offline
hugh grant toch zeker wel, wat is er goed aan die man?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:32
Verwijderd
LL Cool J doet het nog redelijk als muzikant-acteur. Eminem was ook niet slecht! Al was het wel een rol die nu eenmaal bij hem past.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:51
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 22-08-2003 @ 07:19:
bijv in Triple X .... wat hij zegt komt gewoon niet overtuigend over. het is alsof hij het opleest van een briefje (monotoon geblaat).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:57
mila
mila is offline
Ik vind eigelijk dat bekende zangers zich niet op een acteercarriere moeten storten, meestal haalt het toch niks uit. Eminem acteerde erug goed volgens velen... maar die gast speelde zn eigen leven na, was zichzelf... dusj
hou het lekkah bij zingen/rappen zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:24
Type
Type is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 22-08-2003 @ 16:25:
hugh grant toch zeker wel, wat is er goed aan die man?
Ik vind eigenlijk dat Grant altijd wel een sfeertje meebrengt als hij in een film speelt...

Ok, Notting Hill was irritant, maar als tegenhanger... Sirens? Goede film...
Oud 22-08-2003, 18:44
G.T.C.
G.T.C. is offline
Nouw, ik zal wel geen smaak hebben ofzow

even de acteurs die al genoemd zijn als slecht, maar die ik toch best wel kan waarderen. Misschien geen meester acteurs, maar ik zou ze niet slecht willen noemen;

Steve Martin; die man vind ik gewoon uber grappig hoor !
Keannu Reeves; wat is er mis met hem dan? dat snap ik echt niet
Sandra Bullock; Ik vind haar juist zo leuk. Maak nie uit welke film
Hugh Grant; jah, ik moet toegeven dat ik een hekel heb aan die vent, maar slecht is ie niet

Vooral nog even over Sandra Bullock.....die is toch juist harstikke leuk om te zien in een film. Ik vind haar echt one of a kind hoor.
Oud 22-08-2003, 20:41
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Jennifer Lopez doet het fantastisch in the Cell, in die film waarin Robin Williams een klein kind speelt, en toen ze nog een snor had (lees: toen ze nog echt was) doet ze het ook heel goed. Ik heb haar zeer hoog, naast andere hele goeie acteurs/actrices.
Oud 23-08-2003, 00:00
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 22-08-2003 @ 21:41:
...in die film waarin Robin Williams een klein kind speelt....
die film is cool !!!
Oud 23-08-2003, 00:05
Verwijderd
Citaat:
hamer&sikkel schreef op 22-08-2003 @ 21:41:
Jennifer Lopez doet het fantastisch in the Cell, in die film waarin Robin Williams een klein kind speelt, en toen ze nog een snor had (lees: toen ze nog echt was) doet ze het ook heel goed. Ik heb haar zeer hoog, naast andere hele goeie acteurs/actrices.
Jennifer Lopez wordt redelijk onderschat inderdaad. Veel mensen kennen haar eerst van haar muziekdoorbraak en doen het snel af als de zoveelste een of andere van-muziek-naar-filmwereld-actrice. Terwijl ze zoals gezegd in The Cell een goede rol neer zet. Helaas speelt/speelde ze in een hoop films die simpelweg geen ruimte vrijmaken voor goede acteerprestaties vanwege de belabberde scripts.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 00:29
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 23-08-2003 @ 01:00:
die film is cool !!!
idd!! Jack heet ie geloof ik, en we hebben em op video!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Peperkorrel schreef op 23-08-2003 @ 01:05:
Jennifer Lopez wordt redelijk onderschat inderdaad. Veel mensen kennen haar eerst van haar muziekdoorbraak en doen het snel af als de zoveelste een of andere van-muziek-naar-filmwereld-actrice. Terwijl ze zoals gezegd in The Cell een goede rol neer zet. Helaas speelt/speelde ze in een hoop films die simpelweg geen ruimte vrijmaken voor goede acteerprestaties vanwege de belabberde scripts.
Hier sluit ik me helemaal bij aan..

Is ze oorspronkelijk ook niet een actrice die ging zingen in plaats van andersom?

Mja, ik vind het bij veel die er genoemd worden wel meevallen hoor, ik doe het ze niet na.. Iemand als Eminem speelt dan ms wel zichzelf, maar daar moet je nog wel iets voor kunnen.. een tekst uitspreken die niet klinkt alsof je hem van een blaadje voorleest en dingen overtuigend over laten komen (Als ik ga doen alsof ik bang ben kom ik verbaasd over, terwijl ik in het echt toch vaak zat bang ben geweest)..

Iemand als Johnny de Mol vind ik nou een slecht acteur
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 00:41
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 23-08-2003 @ 01:29:
idd!! Jack heet ie geloof ik, en we hebben em op video!
ja, dat was em idd!! ik kon effe nie op de naam komen. Thnx
Oud 23-08-2003, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-08-2003 @ 01:39:
Is ze oorspronkelijk ook niet een actrice die ging zingen in plaats van andersom?
Ja, dat is ze inderdaad. Acteert vanaf *zoekt op* 1986 in film/tv producties.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:12
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Peperkorrel schreef op 23-08-2003 @ 02:43:
Ja, dat is ze inderdaad. Acteert vanaf *zoekt op* 1986 in film/tv producties.
In money train is ze trouwens echt een HELE mooie vrouw. Heeft ze tenminste ook nog zwart haar enzo.
Vergelen met dat vind ik haar nu maar niks.
Oud 23-08-2003, 10:23
thunder110
thunder110 is offline
Ik vraag me af wat sommigen onder een goede acteur verstaan. Kom op, Sandra Bullock, zij zet in elke film pre-cies hetzelfde typetje neer. Tenenkrommend, dat "gestotter". Dito wat betreft Hugh Grant. Ze mogen wel een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Edward Norton.
Oud 23-08-2003, 10:30
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 23-08-2003 @ 11:23:
Ik vraag me af wat sommigen onder een goede acteur verstaan. Kom op, Sandra Bullock, zij zet in elke film pre-cies hetzelfde typetje neer. Tenenkrommend, dat "gestotter". Dito wat betreft Hugh Grant. Ze mogen wel een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Edward Norton.
ja, dat is ook wel zo. Daar geef ik je helemaal gelijk in. Dat zei ik zelf ook al. HEt zijn misschien geen meester acteurs. Maar dat betekend nog niet automatisch dat ze slecht zijn. Ze zijn goed in wat ze doen. Maar uiteraard zijn er veel betere acteurs.

Overigens ligt het er ook maar aan waarvoor ze gecast worden natuurlijk. Als jij niet een hele andere rol krijg aangeboden dan je juist normaal altijd speelt schiet het ook niet op.

Oh, en trouwens....wat jij over Sandra Bullock zegt vind ik bijvoorbeeld ook van Al pacino. Begrijp me niet verkeerd hoor.....hij is 1 van mijn favo acteurs, maar hij speelt ook bijna altijd een zelfde soort rol. Das nou eenmaal waar hij goed in is. En zo heeft Sandra ook haar eigen vakgebied.

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 10:33.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 10:52
Diesel
Diesel is offline
Ook David Boreanaz, Josh Hartnett, Kate Beckinsale en Freddie Prinze Jr. bakken er niets van.
Oud 23-08-2003, 12:40
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Diesel schreef op 23-08-2003 @ 11:52:
Ook David Boreanaz, Josh Hartnett, Kate Beckinsale en Freddie Prinze Jr. bakken er niets van.
Wat me nu effe te binnen schiet van Josh Hartnett, namelijk "virgin suicides" en "black hawk down", vond ik em wel heel erg goed
Oud 23-08-2003, 13:48
3rd Rock
3rd Rock is offline
ik mis in deze lijst toch zeker Hulk Hogan!
Oud 23-08-2003, 14:00
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 23-08-2003 @ 13:40:
Wat me nu effe te binnen schiet van Josh Hartnett, namelijk "virgin suicides" en "black hawk down", vond ik em wel heel erg goed
ja, ik vind Josh Hartnett zeker wel goed
Oud 23-08-2003, 14:52
ABrules
ABrules is offline
Mr. T ... YOU FOOOLLZZZZ!!!!

Oud 23-08-2003, 14:55
Freggol
Freggol is offline
mr T ownt dus shut the fuck up ya fool!

Bob ros vind ik een slechte acteur
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 15:00
Verwijderd
Georgina Verbaan?

Oh, in de film The Big Boss van Bruce Lee wordt echt heel slecht geacteerd. Ik draag de voltallige cast dan ook voor, op Bruce na dan. Bruce is een held namelijk
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:03
Twijg
Twijg is offline
Jon bon jovi...oke, t was maar een bijrol in Ally, weet niet of tie verder nog geacteerd heeft, maar t was in ieder geval vreselijk slecht!

Toch vind ik dat Jennifer Lopez het goed doet als actice! Persoonlijk vind ik dat ze beter acteerd dan zingt.

Jim gaat acteren?? Oh boy....
Oud 23-08-2003, 17:49
Verwijderd
Er zijn zoveel slechte acteurs en actrices, vooral ex-modellen, (ex)-zanger(e)s(sen) zoals Jennifer Lopez.
Maar Madonna spant toch wel de kroon. Die kan écht niet acteren, en ze blijft het ook maar steeds weer proberen, zielig gewoon.

En verder is het ook wel een kwestie van smaak, ik hou persoonlijk niet zo van die 'tiener-idolen' zoals Josh Hartnett enzo.

Ook wil ik verder niet te veel aandacht besteden aan de slechte acteurs en actrices maar aan de weinige échte goede: Johnny Depp, Jack Nichelson, Al Pacino, Robin Williams, Robert de Niro etc.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:52
Verwijderd
Citaat:
thunder110 schreef op 23-08-2003 @ 11:23:
Hugh Grant speelt twee verschillende types, de verlegen, aardige jongen (Notting Hill), en als bad-boy in o.a. Bridget Jones.
Hij is daar gewoon goed in, en ik vind het daarom ook zeker geen slechte acteur.
Ik moet wel zeggen dat ik bewondering heb voor Robin Williams, die geweldig is in Comedy's én in Drama's.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:12
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
ABrules schreef op 23-08-2003 @ 15:52:
Mr. T ... YOU FOOOLLZZZZ!!!!

en vin diesel zet best leuk acteerwerk neer in Boiler Room hoor...

die vent met die witte haren vind ik zo montoon en irritant, ben ff zijn naam kwijt, speelde ook in runaway bride..
Oud 23-08-2003, 18:22
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Waar gaat Jim in acteren? die jongen heeft eg een hoge pief van zichzelf! Jim acteren....wihihih!
Oud 23-08-2003, 18:43
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 21-08-2003 @ 22:52:
Hughie slecht?! Ik vind hem het anders heel overtuigend doen in romantische komedie's! Oké, hij speelt wel steeds een beetje hetzelfde type (de onnozele of de arrgante) maar wat hij doet, doet hij tenminste goed
Oud 23-08-2003, 18:47
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Twijg schreef op 23-08-2003 @ 17:03:
Jon bon jovi...oke, t was maar een bijrol in Ally, weet niet of tie verder nog geacteerd heeft, maar t was in ieder geval vreselijk slecht!
in Moonlight&Valentino speelt hij best leuk hoor
Oud 23-08-2003, 19:01
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 23-08-2003 @ 18:49:
Er zijn zoveel slechte acteurs en actrices, vooral ex-modellen, (ex)-zanger(e)s(sen) zoals Jennifer Lopez.
als je ven terugleest kan je zien dat Jennifer Lopez een zingende actrice is, i.p.v. andersom
Oud 23-08-2003, 19:42
lana
lana is offline
die gast die Mr. Sulu speelde in Star Trek.

oh.my.god.

toen hij een paar afleveringen meespeelde in Third Rock, echt tenenkrommend gewoon
Reageren

Regels voor berichten