Advertentie | |
|
![]() |
|
Inderdaad veel slechte acteurs onder mensen die eerst iets anders doen. (zangers, cameramannen, modellen, etc.) Maar toch moet je ze niet allemaal over een kam scheren.
Jennifer Lopez bijvoorbeeld zingt aardig maar wordt door mij (en mijn mening wordt gedeeld door critici) een betere actrice gevonden. Ze heeft zelfs filmhuisstatus. Byoncé deed het in Goldmember niet slecht en Eminem schijnt (ik heb 8Mile niet gezien) het ook niet heel slecht te hebben gedaan. Ice Cube speelde naast Mark Wahlberg (ook muzikant trouwens) en George Clooney in Three Kings, mooie film, slechte acteerprestaties zijn mij niet opgevallen.
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Andere overgewaardeerde acteurs: sowiezo bijna alle muzikanten die gaan acteren, Orlando Bloom, en nog zo veel meer, maar ik kan er nu even niet opkomen, da komt nog wel |
![]() |
||
Citaat:
en Jennifer Lopez vind ik ook nog wel meevallen, ik vind dat ze bijv. in "The Cell" erg goed speelt...
||
Citaat:
Ok, Notting Hill was irritant, maar als tegenhanger... Sirens? Goede film...
|
Nouw, ik zal wel geen smaak hebben ofzow
![]() ![]() even de acteurs die al genoemd zijn als slecht, maar die ik toch best wel kan waarderen. Misschien geen meester acteurs, maar ik zou ze niet slecht willen noemen; Steve Martin; die man vind ik gewoon uber grappig hoor ! Keannu Reeves; wat is er mis met hem dan? dat snap ik echt niet Sandra Bullock; Ik vind haar juist zo leuk. Maak nie uit welke film Hugh Grant; jah, ik moet toegeven dat ik een hekel heb aan die vent, maar slecht is ie niet Vooral nog even over Sandra Bullock.....die is toch juist harstikke leuk om te zien in een film. Ik vind haar echt one of a kind hoor.
|
Jennifer Lopez doet het fantastisch in the Cell, in die film waarin Robin Williams een klein kind speelt, en toen ze nog een snor had (lees: toen ze nog echt was) doet ze het ook heel goed. Ik heb haar zeer hoog, naast andere hele goeie acteurs/actrices.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is ze oorspronkelijk ook niet een actrice die ging zingen in plaats van andersom? Mja, ik vind het bij veel die er genoemd worden wel meevallen hoor, ik doe het ze niet na.. Iemand als Eminem speelt dan ms wel zichzelf, maar daar moet je nog wel iets voor kunnen.. een tekst uitspreken die niet klinkt alsof je hem van een blaadje voorleest en dingen overtuigend over laten komen (Als ik ga doen alsof ik bang ben kom ik verbaasd over, terwijl ik in het echt toch vaak zat bang ben geweest).. Iemand als Johnny de Mol vind ik nou een slecht acteur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vergelen met dat vind ik haar nu maar niks.
|
Ik vraag me af wat sommigen onder een goede acteur verstaan. Kom op, Sandra Bullock, zij zet in elke film pre-cies hetzelfde typetje neer. Tenenkrommend, dat "gestotter". Dito wat betreft Hugh Grant. Ze mogen wel een voorbeeld nemen aan bijvoorbeeld Edward Norton.
||
Citaat:
Overigens ligt het er ook maar aan waarvoor ze gecast worden natuurlijk. Als jij niet een hele andere rol krijg aangeboden dan je juist normaal altijd speelt schiet het ook niet op. Oh, en trouwens....wat jij over Sandra Bullock zegt vind ik bijvoorbeeld ook van Al pacino. Begrijp me niet verkeerd hoor.....hij is 1 van mijn favo acteurs, maar hij speelt ook bijna altijd een zelfde soort rol. Das nou eenmaal waar hij goed in is. En zo heeft Sandra ook haar eigen vakgebied.
Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 10:33. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Jon bon jovi...oke, t was maar een bijrol in Ally, weet niet of tie verder nog geacteerd heeft, maar t was in ieder geval vreselijk slecht!
Toch vind ik dat Jennifer Lopez het goed doet als actice! Persoonlijk vind ik dat ze beter acteerd dan zingt. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Er zijn zoveel slechte acteurs en actrices, vooral ex-modellen, (ex)-zanger(e)s(sen) zoals Jennifer Lopez.
Maar Madonna spant toch wel de kroon. Die kan écht niet acteren, en ze blijft het ook maar steeds weer proberen, zielig gewoon. En verder is het ook wel een kwestie van smaak, ik hou persoonlijk niet zo van die 'tiener-idolen' zoals Josh Hartnett enzo. Ook wil ik verder niet te veel aandacht besteden aan de slechte acteurs en actrices maar aan de weinige échte goede: Johnny Depp, Jack Nichelson, Al Pacino, Robin Williams, Robert de Niro etc. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij is daar gewoon goed in, en ik vind het daarom ook zeker geen slechte acteur. Ik moet wel zeggen dat ik bewondering heb voor Robin Williams, die geweldig is in Comedy's én in Drama's. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en vin diesel zet best leuk acteerwerk neer in Boiler Room hoor... die vent met die witte haren vind ik zo montoon en irritant, ben ff zijn naam kwijt, speelde ook in runaway bride..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
The Hobbit(s) [2010? Peter Jackson?] Carn | 70 | 10-07-2011 20:27 | |
De Kantine |
Welkom terug Absaainthe, jij kent Samson en Gert tenminste wel! #1446 Verwijderd | 500 | 04-07-2011 14:29 | |
Films, TV & Radio |
Noem de slechtste film(s) die je ooit hebt gezien Verwijderd | 125 | 24-11-2005 21:06 | |
Films, TV & Radio |
Gtst {15} Delicate | 500 | 03-05-2005 22:50 | |
Films, TV & Radio |
Slechtste acteur/actrice in GTST *shadygirl* | 14 | 13-03-2002 16:35 | |
Films, TV & Radio |
slechte acteur Balance | 16 | 21-01-2002 15:27 |