Advertentie | |
|
![]() |
|
Mwah... ik heb supergoede ouders, dus ik mag niet klagen
![]() Alleen erger ik me soms aan mijn ma. Ze is vaak heel nieuwsgierig, komt ze met allemaal vragen aanzetten. Vooral na het uitgaan is dat zeer irritant: "Enne hoe was het?" ... "Waar zijn jullie allemaal geweest dan?" ... "Enne was dinges ook mee?" ... "En was die ook mee?" ... "Heb je die en die ook nog gezien? ![]() ![]() Aan mijn pa erger ik me soms omdat-ie wel eens nors reageert, maar dat is niet altijd. Komt ook vooral omdat-ie problemen bij zijn vorige werk heeft gehad en omdat hij een chronische ziekte heeft. Maar soms denk ik dan eens als-ie weer eens nors is: "Goh man moet je daar nou zo op reageren, dat kan toch anders? ![]() Maar voor de rest: geen klachten ![]()
|
Ik erger me altijd aan mijn ouders. Wat wil je dan ook met exemplaren als die van mij?
Een recent voorbeeld: Pa: Je bent nu oud genoeg om je eigen zakgeld te verdienen. en nog een: Ma: Ik had je vorige week al gezegd dat ik nu even geen geld in mijn portemonnee had (zakgeld), dus je krijgt het niet. ![]()
|
soms erger dan anders...Meestal als m'n moeder over computers begint enzo. Dan is het 'heb je leuke smsjes' (ipv mailtjes)...En ze denkt dat je met een mobiel kan mailen enzo. Msn is bij haar smn oid, en dat kan ze niet onthouden. dat vind ik echt irritant.
Ze kan geen namen van m'n vriendinnen onthouden, haalt iedereen door elkaar. Ze doet alsof ze doof is soms (of ze wil het gewoon niet horen)...En de meeste dingen zijn te technisch voor haar. Allemaal kleine dingen waar'k me zo aan kan ergeren...Echt dom en irritant zulk soort dingen de hele dag door. Maar 'kweet't goed te verbergen meestal, en ik weet dat ze't goed bedoeld... Ach, 'k mag niet klagen eigenlijk ![]() |
![]() |
|
Ik erger me alleen aan mijn ouders als ze schunnige grapjes maken die ik dan SNAP. Ik bedoel, ieder kind is toch getraumatiseerd als je voorstelt dat je ouders seks met elkaar hebben *huiver*
op die leeftijd zou het verboden moeten worden...
||
Citaat:
Wat niet wegneemt dat ik 't ook liever NIET weet van m'n ouders ![]()
|
Soms, ze zijn gewend om te kloppen voordat ze mijn kamer inkomen (ja, ze wachten ook op antwoord). Nou is mijn moeder vanavond al 20 keer in mijn kamer geweest. Dat geklop wordt een beetje irritant nu
![]() En ze kloppen zelfs nog als mijn kamerdeur open staat ![]() ach, het is eigenlijk beter dan dat ze altijd ongelegen, zonder waarschuwing binnen stormen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Brief aan ouders synbitz | 16 | 01-12-2009 18:49 | |
Psychologie |
Uit huis geplaatst en het gaat helemaal niet goed... metallica | 27 | 30-05-2004 19:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Schrammen Met Verdriet .:SuPaHGuRl:. | 5 | 01-06-2003 17:47 | |
Liefde & Relatie |
wat is het meest romantische dat je vriendje ooit voor je gedaan heeft? bitchy | 54 | 16-03-2003 09:25 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriend & zijn vrienden.. Piccola | 93 | 27-09-2002 19:40 | |
De Kantine |
Erger jij je vaak aan je ouders? PV | 36 | 06-05-2002 03:58 |