Nou dit topic dur toch staat zal ik mijn vraag ook maar gelijk stellen:
Ik heb sinds een 1,5 week van iemand een mp3-speler overgekocht, Creative MuVo 64 mb, nu is het geval dat ik gister dus muziek aan het luisteren was en hij er in een keer mee stopte met het afspelen van de muziek, ipv van de muziek kwam er een irritante lage toon. Deze kon ik alleen uitzetten door de batterij eruit te halen. De batterij weer teruggestopt en probeer de player aan te zetten, dit lukt(het lampje gaat branden)maar hoor nog steeds geen muziek.
Toen ik dus thuis was hing ik de player aan een usb-poort(het rode lampje gaat branden en hoor het geluid dat ie aangesloten is) maar ik kan gewoon geen muziek erop zetten, ik ga naar die schijf, maar hij wil em niet openen, ipv dat ie em wil openen vraagt ie of ik em wil formatteren. nou ja dacht ik doe maar, dus hij begint met formateren, maja op de helft zegt ie 'kan niet formateren'.
Ik ga naar Eigenschappen van player en kijk hoeveel schijfruimte er nog is, staat er in een keer; beschikbaar 0 bytes en gebruikt 0 bytes......ik had echt zo iets van hoe kan dat nou
ik hem uit de usb-poort halen en andere batterij erin gedaan en nog es geprobeerd hem aan te doen, maar nu lukte het helemaal niet meer om hem aan te krijgen(groene ledje ging niet aan)
Is bij iemand dit probleem bekend? alvast bedankt.....