![]() |
|
ik heb het ook weleens gehad. Bij mij ging het branderige gevoel vanzelf weg (binnen een paar uur) en ik heb er verder niets aan gedaan. Ik denk dat het kwam omdat het niet vochtig genoeg was (denkik). Weet niet of dat bij jou ook het geval is...?
|
![]() |
als het goed is geneest zoiets bij je vagina ontzettend snel. net zoals wondjes in je mond snel genezen. dr zitten daar meer van die bepaalde enzymen of wat dan ook (vorig jaar zoiets met bio gehad
![]() ik heb dat branderige gevoel ook een keer gehad toen ik bovenop mn stang van mn mountainbike knalde. autsj ![]() |
![]() |
|
![]() |
heb ik ALTIJD last van na veel seks en vooral als die seks wat heftig was, wat meestal toch wel het geval is. Soms is het gewoon een beetje gevoelig, maar soms ook inderdaad een wondje en het is dan ook best vervelend als je dan naar huis moet fietsen
![]() Ik ben wel vochtig genoeg, maar ja, je loopt na zoveel seks (en zo hard) toch wel een beetje een irritatie/beschadiging op, die op zich niet ernstig is, maar wel vervelend. Ik wacht normaal dan gewoon een dagje met seks als ik er de volgende dag nog last van heb, en de dag daarna is het dan alweer over.
|
Verwijderd
|
Ja, dat zal een beetje kapot gegaan zijn door de vele sex
![]() Als je binnenste schaamlippen blauwig/paarsig zijn is dat niet zo heel vreemd hoor, het ziet er alleen niet zo appetijtelijk uit ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
vragen voor meiden storm4356 | 1 | 24-10-2016 20:28 | |
Liefde & Relatie |
Vragen Voor Gala Sven1223 | 16 | 11-01-2010 15:42 | |
Seksualiteit |
Vraagje voor meiden!!!!!! dientjeinlove | 3 | 22-12-2005 16:18 | |
Seksualiteit |
vraag voor meiden Jolieeeentje | 14 | 04-07-2004 18:38 | |
Liefde & Relatie |
vraagje voor je jongens/mannen, meiden mogen ook hun mening geven Violet15 | 46 | 18-11-2002 19:20 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |