Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 22:34
Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ok ik heb wel wat moeite om dit uit te leggen want ik weet zelf ook niet zeker hoe dit zit

De laatste tijd heb ik dingen ineens door. Ik weet opeens iets waar ik eigelijk helemaal niks vanaf weet. Ook heb ik de laatste tijd dromen die me iets teveel kloppen in de toekomst. Dromen die dus ongeveer uitkomen. Ik vind dit zelf best eng en negeer het dus maar.

Om dat eerste gedeelte even beter uit te leggen zal ik even een voobeeld noemen.

Ik was aan het afwassen en opeens voel ik me rot en heb ik een vaag id dat een van men beste vrienden met men ex naar bed is geweest. ik ben dit gaan na vragen en tot mijn grote verbazing was het nog waar ook. Zo heb ik dit ook met uitgaan. Ik weet gewoon wanneer het een slechte avond word in de vorm van geweld en/of ruzie.

Ben ik nou para of zijn dit gewoon menselijke trekjes?
Sorry voor de vage uitleg maar ik zou echt niet weten hoe anders.
Advertentie
Oud 08-10-2003, 22:39
ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 08-10-2003 @ 23:34:

De laatste tijd heb ik dingen ineens door. Ik weet opeens iets waar ik eigelijk helemaal niks vanaf weet. Ook heb ik de laatste tijd dromen die me iets teveel kloppen in de toekomst. Dromen die dus ongeveer uitkomen. Ik vind dit zelf best eng en negeer het dus maar.

Waarom negeer je het..?

En nee, je bent niet para. Je begint je te realizeren dat alle kennis in jezelf ligt en je door intuitele zintuigen alle kennis kan opdoen.
Oud 09-10-2003, 08:33
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 08-10-2003 @ 23:34:
Ok ik heb wel wat moeite om dit uit te leggen want ik weet zelf ook niet zeker hoe dit zit

Om dat eerste gedeelte even beter uit te leggen zal ik even een voobeeld noemen.

Ik was aan het afwassen en opeens voel ik me rot en heb ik een vaag id dat een van men beste vrienden met men ex naar bed is geweest. ik ben dit gaan na vragen en tot mijn grote verbazing was het nog waar ook. Zo heb ik dit ook met uitgaan. Ik weet gewoon wanneer het een slechte avond word in de vorm van geweld en/of ruzie.

Ben ik nou para of zijn dit gewoon menselijke trekjes?
Sorry voor de vage uitleg maar ik zou echt niet weten hoe anders.
Ik denk dat veel mensen daar erg jaloers op zullen zijn. 't Is best wel handig om zulke dingen te kunnen weten. Hoef je zulke avonden toch niet mee te maken? don't blame the messenger! zou ik zeggen.

Zulke dromen en gevoelens zijn volgens mij gewoon als hulp voor je bedoeld, en misschien kan je er later anderen wel eens een plezier mee doen. Ik zou er niet negatief tegenaan kijken. Ik denk dat je dat vroeger toen je ze nog niet had, eng moest vinden. Maar nou zal er geen reden voor zijn denk ik.

Volgens mij ben jij niet para maar mensen noemen zulke dingen wel para. Is wel een verschil. Dat betekent alleen, dat zij het voor zichzelf niet normaal kunnen vinden. Maar het is volgens mij een natuurlijk iets, hoor.

peter.
Oud 13-12-2003, 15:33
Code-X
Code-X is offline
Ik weet ook niet wat het is, maar het is wel raar.
Het kan ook zijn dat je het merkt op de manier waarop mensen doen...
Oud 13-12-2003, 19:16
Verwijderd
Je begint eindelijk in te zien hoe je kennis om je heen moet vergaren, analyseren en vervolgens gebruiken.
Oud 14-12-2003, 11:25
black tiger
black tiger is offline
Ik heb vaak dat ik opeens weet dat ik iemand ga tegen komen, en dat is dan ook zo. Bv dat ik naar de wc ging in een openbaar gebouw, en dat ik dan weet dat een bepaalde kennis er ook was, en dat klopte. De eerste keer dat ik dat had schrok ik me rot dat het nog waar was ook.
Ook iets raars was toen ik naar een open dag ging van een universiteit. Ik zat in een college, en voor mij zat een jongen, gewoon een onbekende. Opeens wist ik gewoon dat die jongen Ivo heette, ik wou kijken of het klopte en heb gevraagd of hij Ivo heette en dat klopte.

Ik weet ook niet wat het is, het zijn bepaalde voorgevoelens ook.
Oud 14-12-2003, 11:33
Garbage
Garbage is offline
jah had ik eerst ook.. ik was met vrienden en toen zei ik zo van ik weet zeker dat zij Linda heet.. en toen riep ik zo hee linda! en toen keek ze zo om en vroeg ik of dat echt zo was.. en toen was t ook zo best...vaag.. mja wel grappig

Regels voor berichten