Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zulke dromen en gevoelens zijn volgens mij gewoon als hulp voor je bedoeld, en misschien kan je er later anderen wel eens een plezier mee doen. Ik zou er niet negatief tegenaan kijken. Ik denk dat je dat vroeger toen je ze nog niet had, eng moest vinden. Maar nou zal er geen reden voor zijn denk ik. Volgens mij ben jij niet para maar mensen noemen zulke dingen wel para. Is wel een verschil. Dat betekent alleen, dat zij het voor zichzelf niet normaal kunnen vinden. Maar het is volgens mij een natuurlijk iets, hoor. peter. |
![]() |
|
Ik heb vaak dat ik opeens weet dat ik iemand ga tegen komen, en dat is dan ook zo. Bv dat ik naar de wc ging in een openbaar gebouw, en dat ik dan weet dat een bepaalde kennis er ook was, en dat klopte. De eerste keer dat ik dat had schrok ik me rot dat het nog waar was ook.
Ook iets raars was toen ik naar een open dag ging van een universiteit. Ik zat in een college, en voor mij zat een jongen, gewoon een onbekende. Opeens wist ik gewoon dat die jongen Ivo heette, ik wou kijken of het klopte en heb gevraagd of hij Ivo heette en dat klopte. Ik weet ook niet wat het is, het zijn bepaalde voorgevoelens ook.
|
jah had ik eerst ook.. ik was met vrienden en toen zei ik zo van ik weet zeker dat zij Linda heet.. en toen riep ik zo hee linda! en toen keek ze zo om en vroeg ik of dat echt zo was.. en toen was t ook zo best...vaag.. mja wel grappig
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Klant is koning (werken in een supermarkt) Verwijderd | 19 | 09-12-2006 14:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Vroeger woont in een hoofd. Verwijderd | 10 | 21-09-2005 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |
In een roes geschreven Larsman | 3 | 18-12-2004 17:39 | |
Drugs & Alcohol |
Verhaaltjes maken in een "rare" bui zeehond23 | 16 | 22-03-2004 19:11 | |
Liefde & Relatie |
B.N.S.I.E.R'er (Bewust Niet Stortend In Een Relatie'er).... Waarom is dat zo vreemd? Rio | 24 | 29-04-2002 22:04 |