Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dictators is vet heb in newyork in een kroeg gezeten en dat was van de zanger van de dictators. Dick Montitoba. En er hingen allemaal foto's en elpee's echt vet. Nog met allemaal lui uit de NYHC scene dronken geworden. echt vet. En CBGB's is natuurlijk vet alleen stink het er als een open roilering hahahah
mooi lijssie Gary deadboys is cool zag laats een cd van ze liggen een soort overzichtlijst |
![]() |
|
dankje.
Ja, ik heb wel dingen over die kroeg gehoord! Daar ga ik zeker heen als ik naar New York ga. En CBGB natuurlijk ook! *draagt CBGB t-shirt ![]() was zeker "All This And More" van the Dead Boys? Ze hadden heel veel van die rare releases. Ze hebben er eigenlijk maar twee zelf opgenomen "young, loud, and snotty" en "we have come for your children". Dan heb je nog wat LP's waar het beste van die twee albums op staat. En nog een live opgenomen. En nog remixes enzo. De meeste van die releases zijn allemaal uitgebracht toen ze al uit elkaar waren. Ze moesten nog 1 laatste optreden geven (toen ze al uit elkaar waren) voor een live album, omdat ze nog gecontracteerd waren. Stiv Bators had het hele optreden off-mic gezongen om het label eens flink te naaien. ![]() Stiv Bators had echt een geweldige stem!
|
01 - The New York Dolls - The New York Dolls (1973)
02 - Talking Heads - 77 (1977) 03 - Patti Smith - Horses (1975) 04 - The Clash - London Calling (1979) 05 - Television - Marquee Moon (1977) 06 - Elvis Costello - My Aim Is True (1977) 07 - Ramones - Rocket to Russia (1977) 08 - The Modern Lovers - The Modern Lovers (1976) 09 - Blondie - Parallel Lines (1978) 10 - The Stooges - Raw Power (1973) |
![]() |
||
Citaat:
interpunk.com dacht ik dat je daar niet kon bestellen vanuit nederland, eerst wel toen weer niet en dus nu weer wel? das mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|