Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Je woont in Rotterdam, op zowel het Albeda Collega als het Zadkine (ik weet niet of je op één van beide zit), kun je bij spw 3 kiezen tussen beroepsopleidende leerweg en beroepsbegeleidende leerweg. Dat laatste lijkt me dan meer wat voor jou, je combineert dan een baan (van 3 dagen in de week) met één dag school per week. Hebben jullie een decaan of iets soortgelijks op school? Ga daar dan eens mee praten.
http://www.albeda.nl/gwdv/welzijn/spw3/index.htm http://www.zadkine.nl/smartsite.dws?id=63&goto=78 |
![]() |
|
![]() |
ja je hebt misschien wel gelijk ik ken der wel een keertje heen gaan en waarom ik der zo over denk nou omdat ik 1st een aantal gesprekke gehad heb bij Jeugdzorg....in het begin waren ze wel ok maar op het laatste begonne ze een beetje te dreigen met allenaal dinge over proces verbaal etc...(ik weet wel wat de gevolgen kunne zijn van mijn gespijbel maar dat hoeven ze me niet op een stomme manier gaan lopen zegge..ofdat het voor mij zo makkelijk is om de 1ste stap te zetten...snappie??) maar goed waarom ik hiervoor gekozen heb tjah...weetk ook nie hoor
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Wat is er zo fout voor jou aan hun manier van lesgeven? Want dat is ook wel handig om te weten. Volges mij moet je gewoon opzoek naar de juiste opleiding, hoe moeilijk dat ook lijkt...het blijft toch altijd een weg van vallen en opstaan...sommige mensen weten precies wat ze willen en hoe en wat...anderen zullen daar op deze manier achterkomen dat wat ze gekozen hebben niet bij hun past, maar daar is verder toch niks mis mee?
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat jij het gevoel hebt dat je door zo'n sterke band eigenlijk een beetje onvrijwillig je zussen moet volgen...dat je anders opgesplitst wordt en je dat niet wil, maar deze opleiding je eigenlijk ook niet wil... En die faalangst staat daar nog los van.
|
![]() |
In eerste instantie moet je de leerplichtambtenaar precies uitleggen waarom je eigenlijk niet meer naar school gaat, dan zal die ook minder snel gaan dreigen met drastische maatregelen...
Maar goed ik heb nog een tentamen te leren, dus dit is even het laatste ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ('k ga maar eens stoppen met offtopic te reageren... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Verkeerde MBO opleiding gekozen. JaimyB | 6 | 03-11-2015 13:47 | |
Studeren |
Alweer verkeerd gekozen! Shaneq | 6 | 04-11-2011 13:10 | |
Studeren |
iemand? tops180 | 4 | 16-08-2010 15:06 | |
Studeren |