Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2003, 18:52
Sander1986
Sander1986 is offline
---zie mijn vorige topic---

nu ga ik zaterdag uit, en ze is daar ook, sterker nog, ze gaat met onze groep mee. zal ik er gewoon voor gaan en haar kussen, of zal ik afwachten? haar kennende zal ze zelf niet echt actie ondernemen, ookal zou ze wel willen...
groetjes
sander
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2003, 19:16
Verwijderd
je mag heus wel wat moeite doen, en je vorige topic(link) hier even posten..

en uiteraard moet je haar gewoon pakken kussen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:31
Slettelina *
Slettelina * is offline
Zoenen!
Oud 17-09-2003, 19:43
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 17-09-2003 @ 20:16:
je mag heus wel wat moeite doen, en je vorige topic(link) hier even posten..

en uiteraard moet je haar gewoon pakken kussen
oh ff niet aan gedacht, maar ik bedoel dus deze topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=594003
bedankt voor je reactie!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:23
AtHell
AtHell is offline
Je kan haar beter in d'r bek zeiken, dan breng je minder bacillen over. Misschien heeft ze wel smetvrees.
Oud 17-09-2003, 20:30
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
AtHell schreef op 17-09-2003 @ 21:23:
Je kan haar beter in d'r bek zeiken, dan breng je minder bacillen over. Misschien heeft ze wel smetvrees.
..en misschien kun jij beter ergens anders de grapjas uithangen. Misschien ben je namelijk wel niet zo lollig als je denkt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:50
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 17-09-2003 @ 21:30:
..en misschien kun jij beter ergens anders de grapjas uithangen. Misschien ben je namelijk wel niet zo lollig als je denkt.
Ja, en misschien kan jij beter ergens iemand anders quasie-volwassen op zijn plaats gaan wijzen.
Oud 18-09-2003, 11:55
Sander1986
Sander1986 is offline
heeft er misschien nog iemand meer een mening?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 11:59
Dotcom
Dotcom is offline
Neen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 12:02
Sander1986
Sander1986 is offline
hmm oke
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 12:58
Balance
Balance is offline
je kan vast wel aan het meisje merken of ze wil zoenen of niet (ook al durft ze zelf misschien geen actie te ondernemen).
ga met d'r dansen, kijk hoe ze op je reageert. is ze telkens al weer snel bij d'r vrienden en kijkt/gaat ze vaak weg, dan is het duidelijk denk ik.
blijft ze echter langer met je dansen en mag je ook dichtbij d'r komen dan zou ik het idd gewoon proberen.
Oud 18-09-2003, 12:58
Qimm
Qimm is offline
uuuhm... nee Kijk hoe het gaat en als de mogelijk er is ga er voor... lijkt me
Oud 18-09-2003, 12:59
Verwijderd
zooeene zooeenee!!

Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 12:59
hajo
hajo is offline
ligd er echt aan wat je wilt, alleen zoenen oke, maar als je meer verwacht gaat echt het spreekwoord op: zelfs een ezel stoot zich geen twee maal ana dezelfde steen.
Oud 18-09-2003, 13:07
load_harmony
load_harmony is offline
Justfollowyourheart
Oud 19-09-2003, 11:53
saartjeh
saartjeh is offline
ligt er aan waarom je het zou doen

off topic: ik werk aan mijn non-sms taaltje gaat al aardig goed al zeg ik 't zelf. hihi
Oud 19-09-2003, 17:03
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
saartjeh schreef op 19-09-2003 @ 12:53:
ligt er aan waarom je het zou doen

off topic: ik werk aan mijn non-sms taaltje gaat al aardig goed al zeg ik 't zelf. hihi
ik zou haar wel terug willen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:29
Sander1986
Sander1986 is offline
Ik had besloten haar niet te kussen en heb het dus ook niet geprobeerd. het was echt een geweldige avond, echt heel gezellig en we hebben echt veel gekletst en gedanst en lol gemaakt. Ze heeft me die avond laten merken dat ze echt om me geeft, en me erg aardig en leuk vindt. Het is alleen een meisje dat erg veel waarde hecht aan de kriebels in de buik....
Wat vinden jullie: zijn kriebels echt noodzakelijk, of is erg veel om iemand geven en iemand leuk vinden en er goed mee overweg kunnen ook genoeg basis om het nog eens opnieuw te proberen?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:20
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 22-09-2003 @ 19:29:
Ik had besloten haar niet te kussen en heb het dus ook niet geprobeerd. het was echt een geweldige avond, echt heel gezellig en we hebben echt veel gekletst en gedanst en lol gemaakt. Ze heeft me die avond laten merken dat ze echt om me geeft, en me erg aardig en leuk vindt. Het is alleen een meisje dat erg veel waarde hecht aan de kriebels in de buik....
Wat vinden jullie: zijn kriebels echt noodzakelijk, of is erg veel om iemand geven en iemand leuk vinden en er goed mee overweg kunnen ook genoeg basis om het nog eens opnieuw te proberen?
Dat ligt eraan waarom je wilt zoenen... Kriebels zijn niet noodzakelijk voor zoenen... Waarschijnlijk wel voor een relatie, maar daar ben ik nog niet helemaal achter (zie mn topic)
Oud 22-09-2003, 20:25
hi
hi is offline
Citaat:
AtHell schreef op 17-09-2003 @ 21:23:
Op zich heb je wel gelijk maar dat staat zo vreemd midden in de disco btw zoenen lijk me toch beter om te laten merken dat je iemand leuk vindt. Al met al kermit je hebt een aparte manier van omgang
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 08:59
Sade
Sade is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 22-09-2003 @ 19:29:
Als het goed is komen die kriebels heel snel, als ik jou zo hoor.
Ik ben het punt waar jij nu bent, dus zoenen of niet, net voorbij. En ik heb de kriebels
Oud 23-09-2003, 15:51
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
GND86 schreef op 23-09-2003 @ 09:59:
Als het goed is komen die kriebels heel snel, als ik jou zo hoor.
Ik ben het punt waar jij nu bent, dus zoenen of niet, net voorbij. En ik heb de kriebels
ohw maar het gaat er hier ook niet om of ik kriebels ga krijgen of niet, maar het meisje. Ik zelf weet namelijk dat de kriebels nog wel zullen komen, en kriebels niet perse nodig hoeven te zijn in een relatie...ze gaan immers toch weer weg, maarja...zij denkt er anders over volgens mij..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:52
Punkygirl
Punkygirl is offline
zoene zoene zoene!!
Oud 23-09-2003, 16:32
Sade
Sade is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 23-09-2003 @ 16:51:
ohw maar het gaat er hier ook niet om of ik kriebels ga krijgen of niet, maar het meisje. Ik zelf weet namelijk dat de kriebels nog wel zullen komen, en kriebels niet perse nodig hoeven te zijn in een relatie...ze gaan immers toch weer weg, maarja...zij denkt er anders over volgens mij..
Tja. Ik kan niet voor haar spreken natuurlijk Blijf je best doen, zou ik zeggen. Als ze je nu 'wel leuk vind', en jij doet moeite voor haar, komt het wel goed.
Oud 23-09-2003, 16:58
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
GND86 schreef op 23-09-2003 @ 17:32:
Tja. Ik kan niet voor haar spreken natuurlijk Blijf je best doen, zou ik zeggen. Als ze je nu 'wel leuk vind', en jij doet moeite voor haar, komt het wel goed.
Ik snap dat je niet voor haar kan spreken, maar meiden denken nu eenmaal vaak ongeveer hetzelfde...

groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-09-2003, 17:53
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Hoi,
zelf zit ik ook in de situatie van " zijn vlinders noodzakelijk voor een relatie " etc.
Nu vertelde een wijs iemand mij dat vlinders spanning is die je in je buik voelt......Sluit me hier bij aan na lang denken..

Nu ben ik mij af gaan vragen wanneer en waarom ik die " vlinders " heb en voel of waarom niet.
Meestal zijn het degene waarbij ik me toch erg zenuwachtig en onzeker voel de personen ( aanstaande vriendjes ) waar ik erg veel "vlinders" bij voel .
Nu heb ik een jongen leren kennen die helemaal niet zulke " vlinders " bij me opwekt maar waar ik wel van hou.

Mijn conclusie is : Vlinders is gewoon zenuwen en spanningen die je in je buik voelt......en die vanzelf wegebt wanneer jullie elkaar beter kennen ( en bij elkaar meer jullie zelf durven zijn ).
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:54
Optima
Optima is offline
kussen is een van de meest banale dingen des levens die tot de meeste ziele-emotie kunnen leiden

doe het, maar met mate
Oud 23-09-2003, 17:55
Sade
Sade is offline
Citaat:
Sander1986 schreef op 23-09-2003 @ 17:58:
Ik snap dat je niet voor haar kan spreken, maar meiden denken nu eenmaal vaak ongeveer hetzelfde...

groetjes
Dat klopt

Maar in dit geval gaat het om haar gevoelens, en in welke mate ze die voor jou heeft. Dat kan ik natuurlijk niet weten.
Zoals ik al zei, meisjes houden ervan als een jongen moeite voor ze doet. Misschien heeft ze, om de kriebels te krijgen, gewoon even dat duwtje in de rug nodig dat jij haar kunt geven door te laten zien dat jij voor haar gaat
Oud 23-09-2003, 20:20
Sander1986
Sander1986 is offline
Citaat:
GND86 schreef op 23-09-2003 @ 18:55:
Dat klopt

Maar in dit geval gaat het om haar gevoelens, en in welke mate ze die voor jou heeft. Dat kan ik natuurlijk niet weten.
Zoals ik al zei, meisjes houden ervan als een jongen moeite voor ze doet. Misschien heeft ze, om de kriebels te krijgen, gewoon even dat duwtje in de rug nodig dat jij haar kunt geven door te laten zien dat jij voor haar gaat
we zullen zien....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten