Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=594003 bedankt voor je reactie! |
![]() |
|
je kan vast wel aan het meisje merken of ze wil zoenen of niet (ook al durft ze zelf misschien geen actie te ondernemen).
ga met d'r dansen, kijk hoe ze op je reageert. is ze telkens al weer snel bij d'r vrienden en kijkt/gaat ze vaak weg, dan is het duidelijk denk ik. blijft ze echter langer met je dansen en mag je ook dichtbij d'r komen dan zou ik het idd gewoon proberen.
|
![]() |
Ik had besloten haar niet te kussen en heb het dus ook niet geprobeerd. het was echt een geweldige avond, echt heel gezellig en we hebben echt veel gekletst en gedanst en lol gemaakt. Ze heeft me die avond laten merken dat ze echt om me geeft, en me erg aardig en leuk vindt. Het is alleen een meisje dat erg veel waarde hecht aan de kriebels in de buik....
Wat vinden jullie: zijn kriebels echt noodzakelijk, of is erg veel om iemand geven en iemand leuk vinden en er goed mee overweg kunnen ook genoeg basis om het nog eens opnieuw te proberen? |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het punt waar jij nu bent, dus zoenen of niet, net voorbij. En ik heb de kriebels ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() groetjes |
Advertentie |
|
![]() |
|
Hoi,
zelf zit ik ook in de situatie van " zijn vlinders noodzakelijk voor een relatie " etc. Nu vertelde een wijs iemand mij dat vlinders spanning is die je in je buik voelt......Sluit me hier bij aan na lang denken.. Nu ben ik mij af gaan vragen wanneer en waarom ik die " vlinders " heb en voel of waarom niet. Meestal zijn het degene waarbij ik me toch erg zenuwachtig en onzeker voel de personen ( aanstaande vriendjes ) waar ik erg veel "vlinders" bij voel . Nu heb ik een jongen leren kennen die helemaal niet zulke " vlinders " bij me opwekt maar waar ik wel van hou. Mijn conclusie is : Vlinders is gewoon zenuwen en spanningen die je in je buik voelt......en die vanzelf wegebt wanneer jullie elkaar beter kennen ( en bij elkaar meer jullie zelf durven zijn ). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar in dit geval gaat het om haar gevoelens, en in welke mate ze die voor jou heeft. Dat kan ik natuurlijk niet weten. Zoals ik al zei, meisjes houden ervan als een jongen moeite voor ze doet. Misschien heeft ze, om de kriebels te krijgen, gewoon even dat duwtje in de rug nodig dat jij haar kunt geven door te laten zien dat jij voor haar gaat ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wel of niet verder investeren in dit meisje? antonymous1234 | 7 | 18-05-2016 07:03 | |
Seksualiteit |
aanranding of niet? Bequiristain | 157 | 18-04-2006 10:15 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgegaan...vertellen of niet?! barbiebitch | 126 | 17-11-2004 22:41 | |
Liefde & Relatie |
Hebben we nou of niet? sweet dreams | 10 | 23-03-2003 13:33 | |
Liefde & Relatie |
hand in hand lopen? doen of niet? aap777 | 22 | 16-03-2003 13:48 | |
Liefde & Relatie |
Wel doen of niet.... diamondvoodoo | 6 | 01-03-2003 14:06 |