Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alsof dit nog niet genoeg is, zie je wéér precies hetzelfde, maar dan met een ander oponthoud, wat het einde van de overval een andere wending geeft. De slaapverwekkende film is afgelopen wanneer je 3 keer heftzelfde hebt gezien, met 3 verschillende einde's! Conclusie: je hebt je tijd verspild aan een domme film zonder eind
||
Citaat:
Ik wordt er schijt-aggresief van! ps: zelf heb ik net de cd van Silkstone ge-download. Zonder storing! Een aanradertje! Vooral 'lost' is schitterend!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ MoonMonkey and N00dles:
Het kan best dat jullie het een leuke film vinden, immer, smaken verschillen! Ik vond er niks aan... @ N00dles: De film zit idd vol ren-actie. Je ziet een vrouwke 3x 5 minuten dezelfde route sprinten... Dolle boel Omdat de film 3 einde's had was hij ook niet leuk. Het heeft geen einde omdat die 3 einde's allemaal ook nog eens een open einde hadden. Ik had een leeg gevoel na het zien van die film. Ik wist niet van wélk einde is verder kon fanataseren, wat ik met meestal met een open einde wél doen. Want het was ook niet écht een open eind, omdat hij 3 verschillende einde's had... Moeilijk uit te leggen, maar ik vond het een draak van 'n film
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
De Kantine |
Waarom download jij muziek?? rutger100 | 46 | 12-09-2005 16:55 | |
Games |
Het "slacht uw frustraties van u af" Diablo 2 LOD topic deel 4 ofzo Wuotan | 500 | 02-04-2005 21:51 | |
De Kantine |
Wat doe jij allemaal op dit moment op je computer? MissCzechMeOut | 112 | 23-09-2003 14:34 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Je ideale samenleving Rerisen Phoenix | 35 | 16-02-2003 13:42 |