Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2003, 12:21
Dinalfos
Dinalfos is offline
Wie kent dit smerige japanse zombie-festijn? Ik heb hem een tijdje geleden gezien, maar ik zag hem gisteren opeens liggen in de uitverkoopbakken van free record shop voor 9.99. Ik heb hem meteen aangeschaft, want ik ben dol op gore.

Ik vind het een hele maffe film met een bespottelijk plot over een ziekte die jonge meisjes infecteert en ze na hun dood doet herrijzen tot flesh eating zombies, die door de overheid Stacy's worden genoemd. Voordat het zover is, echter, belanden deze schoolgirls in een soort chronische extase, met oncontroleerbare lachbuien en vrolijke ongein. Dat klinkt al maf op papier, maar de uitwerking en realisatie is nog veel idioter. Vooral het einde waarin alles wordt uitgelegd is onbedoeld hilarisch en het verrast dan ook hoe serieus de makers deze materie nemen.

De film bevat enkele repulsieve, smerige scenes die er ook nog eens vrij realistische uitzien, zeker voor low-budget horror begrippen. Dus voor alle liefhebbers van splatter- en/of zombie horror is deze film perfect geschikt. Het is een van weinigen echt vieze horrorfilms die de laatse jaren zijn gemaakt, dus je zult het zeker leuk vinden.
Oud 28-09-2003, 15:12
legatus
legatus is offline
Fijn dat deze aziatische films ook ons landje bereiken. Nu alleen nog het grote troep gaan filteren zodat we overblijven met kwaliteit.
Oud 01-10-2003, 16:04
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef op 28-09-2003 @ 16:12:
Fijn dat deze aziatische films ook ons landje bereiken. Nu alleen nog het grote troep gaan filteren zodat we overblijven met kwaliteit.
Ik beschik helaas nog niet over de gave om bij dit genre kwaliteit en troep uit elkaar te halen, maar of ik dat nou kan ja of nee: joepie! Ik vind het ook heel fijn...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten