Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Was bij mij zo vorige week, een of andere doos uit mn jaar probeert altijd alles van iedereen te weten komen. Mijn oplossing: lekker bot doen. Anders blijft ze maar door zeuren.
Ook typerend, misschien herkennen jullie het: als iemand precies het tegengestelde beweerd wat jij net zei... wat zou je dan doen?
|
Verwijderd
|
Als het zomaar mensen zijn, reageer ik bot.
...nu ik er over nadenk, bij vrienden vast ook, maar dan leg ik daarna wel uit dat ik het niet kwijtwil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat zie ik als een uitdaging...
![]() ![]() ![]() Vrienden mogen natuurlijk alles van mij weten, behalve mijn scholieren.com-wachtwoord ![]() |
![]() |
||
Citaat:
neej, k doe dat juist vaak bij mensen ~uit nieuwsgierigheid~ maar 'k heb dan liever wel dat mensen die t vervelend vinden gewoon zeggen dat ze t vervelend vinden, dan weet k teminste ook waar k aan toe ben
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gespreksonderwerpen die meisjes leuk/interessant vinden? TimV | 53 | 07-12-2011 16:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!) Ronella | 2 | 08-05-2004 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Tanja. Vlooienband | 47 | 12-10-2002 13:15 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |