Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hoeveel tassen heb je ? 2 die ik ook echt gebruik, nog wel oude ook maar die tellen niet
![]() Kan je ze beschrijven ? een zwrate eastpack voor school, en een zwart schoudertasje dat ik zelf heb gemaakt, wel koel al zeg ik het zelf. Nog nieuwe wensen ? mjah, een andere rugzak voor school, deze heb ik me eigenlijk toegeeigent, was/is van mn moeder. en dan wil ik een rugzak die je aan de bovenkant dicht kan snoeren en met een flap, beetje oosters vind ik wel leuk. en ehm ja zwart ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn tassen:
-bruine eastpack rugtas met bruin suede onderkant -rode eastpack zijtas -zwart schoudertasje -bruin schoudertasje -blauw katoenen schoudertasje met bloemetjes aan de binnenkant -zwart klein langwerpig (in de breedte, heet het dan breedwerpig ?) schoudertasje met kitcherige bloemen erop -gouden (yeah baby) strandtas maat boodschappentas -bruine fluffy schoudertas (eigenlijk draag ik hem nooit meer) -zwart met witte schoudertas (draag ik ook nooit meer) -lichtblauw koffertje die je op 1001 manieren kan rollen (telt het ook ? ahh toe ![]() Op het moment ben ik wel voldaan. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zwart leren vierkant tasje
Zwarte enveloppetas met ketting als 'hengsel' Blauwe eastpak schoudertas ![]() Mini zwart ribfluwelen schoudertasje met bloemetjes Beige ribfluwelen ouderwetsige oma handtas Roze joggingstof schoudertas formaat shopper Lelijke zwartleren laptoptas Slangenprint handtas ![]() Rood laktasje Een leger schoudertas met sterretjes En nog wat lelijke rommel. |
![]() |
|
Verwijderd
|
-Zwarte Eastpak rugtas met zilveren sterren. (crea by me)
-Lichtblauwe Eastpak rugtas. -Zwarte shopper met zilveren letters van Lapeche. -Zwarte shopper met felgroene letters van Menatwork. (voor naar de appie!) -Zwart klein schoudertasje met een grote zilberkleurige gesp van Bjorn Borg. -Zwart/bruin schoudertasje van dat gebroken leer van de H&M. -Wit handtasje met een brede gele streep en een dunne zwarte streep van Invito. -Wit tasje met rode randjes en rode glitter cijfers. (beetje van H&M, beetje van mezelf) -Zwart envelop tasje met pluimpjes eraan. |
![]() |
|
Hoeveel tassen heb je ?
7 die ik regelmatig gebruik Kan je ze beschrijven ? een grote groene kipling schoudertas, mn schooltas, een felroze kipling rugtas, een kleiner rugzakje, met tijgerprint, een zwarte met glimmende vlekjes en een soort oosters bewerkt hengsel, gebruik k meestal voor mn werkkleren, een kleiner zwart rugtasje met veters erin, een heel klein zwart tasje met allemaal kraaltjes erop en een zwarte met rode bloemen en chinese tekentjes en een droog pucca meisje met waaiertjes, schooltas voor als k weinig boeken nodig heb. *wow best wel veel* ![]() Nog nieuwe wensen ? K wil graag nog een tasje met chinees patroon..voor bij een vestje..k gad er 1 gezien die precies die kleur en dat patroon was, alleen k vind m te groot.. Of heb je een tic op ander terrein (enorme mokken, armbandjes, schoenen, luchtjes) nee niet echt..
|
![]() |
-Zwarte canvas 'pukkel' die geniaal uithangt en die ook eigenlijk altijd bij me heb H&M
-een hele mooie zwart/grijzerugzak van More core division, waar een skateboard aan bevestigd kan worden surfwinkel uit brasil een zwarte eastpak -donkergroene ribstof rugzak H&M -donkergroene ribstof 'pukkel' H&M -Roze/Oranje gevlochten kitsch handtasje met oranje lak-handvaten winkeltje op terschelling -Zwarte record bag, met een 8ball erop, record zaak in adam -Zijtas uit india, veel versiersels en spiegeltjes, je kent het wel. -Handtasje bestaande uit 2 prints van pipi lankous die aan elkaar zijn gezet met een stukje indisch aandoende stof Waterlooplein. -Donkergroen, met rode details postmen bag van het merk Mambo -zwart stoffen handtasje met allemaal verfspatten er op -Knalgroene fluff zijtas -Rood-wit geruit handtasje -Rode shopper met witte stippen -Zijtas van kitsch kitschen, je kent het wel...plastic tafelkleed motief -Een legerpukkel waar ik ooit in een verstandsverbijstering kerstlampjes door heen heb geprikt die op batterijen werken, en die ik uiteraard niet meer draag. -heel klein grijs vilten tasje met lang hengsel, met een libelle er op geborduurt en kraaltjes en de hele mikmak -een klein tasje met een olifant erop gemaakt van pailletjes en lovertjes, zon oosters getint ding..komt uit sri lanka -een klein geborduurt tasje met een cirkel erop, ooit gekregen van een vriendin van mn moeder die hem volgens eigen zeggen van de dalai lama heeft gekregen de laatste 3 gebruik ik alleen op festivals, alle anderen gebruik ik amper op de zwarte pukkel na. ik heb een behoorlijke tassentic :\ Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 16:29. |
![]() |
|
ja ik heb ook een tassenverslaving ik heb er toch zeker een stuk of 10 merk wel dat ik het eerst gewoon als gebruiksvoorwerp zag en nou meer als als iets wat ook met je kleding moet matchen enzo... maar ik gebruik er 3 het meeste
- een grijze schoudertas met grote flap met in de hoek een paar buttons, lekker ruim, deze gaat meestal mee naar school... - een kleinere donkerblauwe schoudertas met flap van andere stof met een blauwe gestikte slang erop ofzo.. - donkergroene schoudertas met witte randjes en witte schouderband, niet zo groot en wel langwerpig maar dan meer in de hoogte dan in de breedte.. past helaas net geen klapper in..
|
1. Bruine eastpack met patches enzo voor school.
2. Zwart klein ribfluweel schoudertasje. 3. Paarse fluffy schoudertas. 4. Zwarte rugzak. 5. Blauwe jip en janneke tas. 6. Elmo knuffel tas. 7. Grijze levis crossover tas. 8. Zwart vierkant crossover tasje. 9. Klein spijkertasje, echt zo'n okselding, vreselijk. (gekregen) 10. Beige schoudertas. 11. Grijze met zwarte vage vorm schoudertas met 1001 ritsen/vakjes. Ik gebruik eigenlijk alleen 1 en 2 ![]() Heb niet echt een tassentic, koop iig bijna nooit tassen.
|
*Zwarte grote tas van ribbelstof met kleine hengsels (H&M)
*Groene kleinere jagerstas met smileypatch met lange riem (Souvenirshop in Spanje) *Paars heuptasje (Gratis gekregen bij weetikveelwat) *Rode grote tas met 2 zijvakken (Dunlop) *Zwarte rugzak met patches (H&M) *Grijze rugzak (Wrangler) *Beige tasje met geborduurde bloempjes derop (voor 't gala) *Klein zwart tasje met lange riem en allemaal vierkantjes derop De eerste is altijd in gebruik (gewone tas met portemonnee enzow) en de vierde voor de sportschool.
|
ik heb een:
schooltas van enrico bennoti of iets dergelijks.. een naar de stad-rugzakje uit de wereldwinkel met een lieveheersbeestje erop. en een naar het werk-tas van de scapino, een tode schoudertas met witte bloem-achtige dingen erop.
|
Verwijderd
|
Nee, heb wel een gigantische schoenentic en een luchtjes/verzorgingstic. Ik wil nu wel 2/3 nieuwe tassen kopen voor school enzo maar ik zie niks wat echt mijn smaak is. (ik zoek een bruin leren schoudertas.. zo'n posttas maar dan mooi
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
oke weet waar je aan begint .. >
donker blauwe met lichtblauwe leren puma 'postbode' tas beige achtige eastpack rugzak zwart postbode tas van diesel zwarte postode tas van Javaanse Jongens (eetcafé waar ik werkte) legertas(je) met houten ronde hengsels zwart tasje vd h&m, soort van groter okseltasje voor schuin op mn rug .. lichtblauwe kitsch kitchen (ofzo) tas met bloemen ![]() zwart tasje van diesel met soort rits rondom voor de sier en hengsels met soort gespen aan ringen (..aha..) lichtblauwe strandtas met roze/rode rozen euhm volgens mij was dat t wel.. Owjah>mn andere tic:RIEMENRIEMENRIEMENRIEMENRIEMEN |
![]() |
|
- Donkerblauw met rode Puma postbag.
- Zwarte stoffen Puma Postbag. - Witte 'wegwerpstuf' postbag spul van JWLZ. - Blauwe spijkerstof postbag Levi's. - Zwarte postbag met nestels D-E-P-T. - Zwarte postbag Diesel. - Gewone rugzak PS2 ![]() Ik ben geen vrouw, maar ik doe toch mee. Alto he. Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 21:36. |
![]() |
|
Ik ben geen vrouw maja:
-6 -Zwarte Kipling rugtas die ik nu als sinds de 1e gebruik voor school -Nog een zwarte rugtas die ik voor gymspullen gebruik -Zwarte H&M rugtas voor als ik veel moet meenemen maar toch niet zoveel dat ik die huge Kipling mee moet nemen -Nog een zwarte rugtas die ik heb gebruikt toen ik 7 jaar geleden naar Australie ging(en op de heen en terugweg langs Indonesie en Singapore) -H&M klein zwart schoudertasje voor als ik ff wegga en alleen m'n gsm, geld en een digicam of gameboy of md meeneem. -Schoudertas van Diesel voor als ik meer mee moet nemen dan wat er in de kleine schoudertas kan. -Tuurlijk als ik een oneindig budget zou hebben dan had ik er heel wat meer gehad/heel andere. -Kleding en schoenen, naja vergeleken met de gemiddelde jongen op m'n school schijn ik veel te winkelen en kleding te kopen/hebben....maja, er zitten hier weer genoeg mensen die er ladingen meer aan uitgeven. En het liefst zou ik echt voor elke mogelijke outfit in m'n kast vette schoenen hebben. Maar daar ben ik dus niet rijk genoeg voor
|
ik heb
een lichtroze eastpack een zwarte schoudertas met woorden erop in geel een beige klein schoudertasje een heeeel inimini tasje een ronde schoudertas met een smile erop, in felgeel Ik wil zo'n tas waarvan ik de naam niet weet. volgens mij zag je die veel bij hippies ofzo vroeger? Nouja ik weet niet, te lui om te zoeken |
![]() |
|
Ik heb zover ik me kan herinneren 4 tassen die ik wel eens gebruik.
1 zwarte eastpack (gewoon een rugtas) 1 klein creme kleurig tasje (soort van schoudertas, maar dan dus klein.) 1 chinees achtig tasje (heb ik net gekocht, is ook een soort schoudertas, beetje middelmatig qua grootte.) 1 zak/tas deze heb ik gekocht in Denemarken, het is net een zak, hij hangt tot aan m'n bovenbenen en is heel leuk ![]()
|
Ik heb veel tassen
![]() Zwarte eastpak Roze schoudertas, met zelf opgemaakte rotzooi Gestreepte schoudertas die ik nooit gebruik Groen legertasgeval Doorzichtige schoudertas met zelfopgemaakte bloemen Fluwele zwarte tas met zon in het midden Zwart wit geblokt schoudertasje Zwart gehaakt tasje Mijn toekomstige door moeder gemaakte tas: Ronde gehaakte tas, met gaatjes er in (niet te groot hoor ![]() ![]() En ik geloof dat dat het wel ongeveer was.. (heb de nutteloze rotzooi maar weggelaten ![]() Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 11:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rugtas voor school
Schoudertas. Die steeds uit elkaar valt, en ik heb hem echt al zeker 5 keer weer aan elkaar genaaid, tevergeefs. Oh en hij is nu grijs/bruin in plaats van zwart. ![]() ![]() Nog wat tassen die ik zo af en toe gebruik. Ik wil een nieuwe schoudertas, dit is nix. Niet handig als het hengsel van je tas steeds spontaan loslaat, en je nog ver moet lopen oid. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohjee.
- Een groene Eastpack. - Een blauwe Eastpack. - Een oranje Kipling. - Een blauwe schoudertas Björn Borg. - Een wit klein tasje van de H&M. - Een oude legertas. - Een grijze Diesel-schoudertas. - Een oranje schoudertas. - Een blauw tasje in de vorm van een vis. - Een roze handtasje. - Een chinees-achtig schoudertasje. - Een rode schoudertas van de H&M. En dit is dan alleen nog datgene wat op deze kamer ligt, dus vaak gebruikt wordt.. :/ *ai* |
![]() |
|
![]() |
Hoeveel tassen heb je ? 3
Kan je ze beschrijven ? *te grote rugtas van eastpack, niet de standaard maar een lomp grote (lelijk eigenlijk) *schoudertas, grijze, geen merk, helemaal verrot, gebruik om boeken en shit in te doen maar al echt te oud *een gebreid tasje met lange hengsels, rood met roze, invito ofoz gebruik ik nooit Nog nieuwe wensen ? ja het wordt tijd voor nieuwe normale tas, een handtas is af en toe wel makkelijk maar die vind ik eigenlijk altijd stom, en een backpack wil ik nog Of heb je een tic op ander terrein (enorme mokken, armbandjes, schoenen, luchtjes) ? nope, een vraag, waar vind ik leuke handtas zonder dat ie truttig is
|
![]() |
oh nog een vraag, ik vond die tassen met een pistool, mes of jezus erin (in relief, uitsteken zeg maar dat het moest lijken alsof je pistool in je tas hebt) van viltachtig spul erg cool. maar weet niet waar ik die kan kopen, kan ze niet vinden
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||