![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb ook ongeveer zoiets gehad, ik kreeg geen eisprong,om wat voor reden, dat is me niet verteld, maar bij mij ging heel t gebeuren eromheen(dus t opbouwen van baarmonderwand ect) dat ging wel door.
Als ik t zo hoor, zou t kunnen dat jij t zelfde hebt als ik toen had Ik kreeg een aantal onderzoeken(echo's van binnen en van buitenaf) ect. daaruit zagen ze dat t zo was bij mij.Alleen met die onderzoeken konden ze zeker zeggen dat t ook zo was. Alleen ik kreeg medicijnen zodat ie wel sprong zeg maar. Ik denk dat ze dat bij jou net als bij mij eerst medicijnen zullen geven helemaal omdat je een jong "meisje" bent in hun termen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
enne iedereen bedankt voor de toch wel lieve reacties ![]() liefs Buffy
|
![]() |
heeh mensen!!!
nou vandaag ben ik weer naar de huisarts gweest voor een *kuch* vaginaal onderzoek, en hij heeft me doorverwezen naar de gyneacoloog. hij denkt dat et ook een cyste op de eierstok kan zijn... ![]() liefs Buffy
||
![]() |
Citaat:
alst nodig is kan ik een pijnstiller nemen, maar ik ben intussen al gwend aan die constante pijn dat ik er niet erg meer op let. ik doe gewoon rustig aan; tot nu toe is het nog best wle aardig uit te houden!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Ons lichaam is een wonderbaarlijke machine Cootje01 | 11 | 05-11-2015 23:47 |