Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareuhm.. over het totale verhaal: wat een zak zeg! Ik bedoel, dat ie niet meer verliefd op je was, okee. Maar dan had hij niet eerst allemaal lieve dingen moeten zeggen en schrijven. En dan.. je maakt het toch niet op zo'n rotmanier uit, als je hem juist probeerde te verrassen enzo.. bah wat gemeen. ![]() Maarjah zo'n introductieweek is een ontzettend goeie test. In zo'n week krijgt hij zoveel nieuwe indrukken te verwerken dat hij amper de tijd heeft om aan je te denken. Zo werkt dat echt. En hij ziet zo ontzettend veel leuke mensen, leuke meisjes, enz. Degenen die ondanks al die dingen toch bij hun vriend(in) blijven, die houden echt van de ander. Ik weet niet waar hij gaat studeren, maar ik heb nou al 2x introductieweek in Leiden gelopen en als je een beetje een leuke groep hebt enzo, dan ben je echt de hele dag bezig. Het is logisch dat hij je dan niet belt enzo. Hij kwam er misschien gewoon achter dat hij je helemaal niet miste. Nou ja goed, dan is hij hartstikke stom, want hij geeft dan een heel leuk en lief meisje op. Dat moet je onthouden. ![]() Ik heb ook altijd hele leuke ideeen die ik met m'n vriendje zou willen doen, gewoon speciale dingen als weekendjes weg enzo. Ik weet hoe het is als hij nooit met iets leuks of speciaals komt, als ie net zo lief thuis op de bank hangt, als het hem niet boeit. Troost je met de gedachte dat je beeld van de relatie niet klopte. Dit was helemaal niet de jongen met wie jij de rest van je leven zou delen, ookal wou je dat wel. Die jongen ga je je nog tegenkomen! ![]() Maar nu moet je aan jezelf denken. Zorg dat jij ook leuke dingen te doen hebt. Spreek met veel mensen af, koop leuke nieuwe kleren, enz. ![]() Het lijkt idd net alsof hij wat met je had omdat hij toen nog nix leukers te doen had. Ik zou een bepaald persoon ook wel op introductieweken willen sturen.. eens kijken wat er dan gebeurt.. ![]() Volgens mij wordt het dan zoiets van "hey, ik heb nu ook een leuk leven, doei!" Maargoed. Iig heel veel sterkte ![]() Probeer niet steeds contact met 'm te zoeken, want dat maakt het een stuk moeilijker voor je. xx |
![]() |
|
Het is niet leuk, maar je kunt er vrij weinig aan doen. Lullig dat hij het op deze manier heeft uitgemaakt en je valse hoop heeft gegeven. Misschien helpt dat je wel je verdriet te verwerken. Hij is het je niet waard. Zo hoef jij niet behandeld te worden, daarvoor kun jij veel lievere en leukere jongens krijgen!
Sterkte met het verdriet en het komt allemaal goed!
|
![]() |
Verbaasd me niks. Heb afgelopen anderhalve week ook intro gehad afhankelijk van hoe je bent kun je zó veranderen! Nou ben ik al vier jaar student geweest dus opzich was het voor mij weinig nieuws (daarom niet minder leuk trouwens
![]() ![]() Hóe je verandert hangt trouwens heel erg af van de mensen waar je mee optrekt. In mijn geval was dat echt een superrelaxte en van studentenvereninging onafhankelijke groep mensen waarvan ik nog wel het 1 en ander geleerd heb. Ik heb echt ook groepen gezien (met die ballen dus)... *schudt hoofd*.... eigenlijk ziekelijk als je bedenkt hoe 1 simpele keuze (met welke mensen e op stap gaat in de intro) zo'n megagrote invloed heeft op hoe je de rest van je leven (of in elk geval studie) doorbrengt (want ik kan me NIET voorstellen dat je leven na je studententijd exact hetzelfde is met of zonder studentenvereniging/ballen/etc. ) Factfile: 60-70% van de vergelijkbare relaties gaat uit ![]() ![]() succes met tverwerken van de tranen.
|
Verwijderd
|
Het is eigenlijk simpel: als je echt van iemand houdt, heeft zo'n introductieweek daar geen enkel invloed op. Dan maakt het niet uit met welke mensen je samen komt, je mist je vriend(in) en je kijkt uit naar het moment dat je hem / haar weer zal zien. Het leven is gewoon niet hetzelfde zonder diegene..
Heb je dat niet, dan gaat de relatie vroeg of laat toch kapot. Introductieweek of geen introductieweek.. simpel. *durft te wedden dat zo'n week geen invloed op hem zou hebben* .. en ik hoop dat het ook zo bij mijn vriendin is ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vandaag heb ik afscheid genomen. Heel moeilijk want hij houdt nog wel van me. Hij heeft inderdaad wel veel meegemaakt in die week. Ze kregen ongeveer elke dag condooms mee
![]() Maar het is niet dat hij niet meer van me houdt dus. We nemen de tijd...een paar maanden rust en kijken hoe het dan gaat en of we verder willen. De kus was zo fijn ![]() |
![]() |
|
![]() |
We hebben besloten om het weer te proberen. Als we elkaar zagen was die vonk er nog steeds en we houden heel erg veel van elkaar.
In de tussentijd is er wel wat gebeurd. 2 weken nadat het uit was,was hij erg dronken en begon een meisje hem te zoenen. Maar toen moest hij de hele tijd aan mij denken. Hij vertelde dit me huilend en ik wil het gewoon nog een kans geven omdat we het zo fijn hadden samen. We zagen elkaar eerst heel erg vaak( elke dag na school en dan tot s avonds laat) Dat ging wel eens vervelen en hij zag zijn vrienden nooit meer. (dat had ie moeten zeggen dan! Kon hij ook zelf wat aan doen maar goed) Nou vind ik het wel eng...zie hem 1 keer per week. Vrijdag zie ik hem weer. Dan gaan we zwemmen en mag ik hopelijk logeren daar. Zaterdags wil hij zijn vrienden weer zien. (heeft ie net zoals mij 2 weken niet gezien en is begrijpelijk) Zondagmiddag gaat hij weer terug....dan moet ik weer een week wachten. Ik vind het erg moeilijk en eng...hoop dat we niet uit elkaar groeien op deze manier. Maar misschien zie ik hem volgende week wat langer want waarschijnlijk blijf ik dan op zijn nieuwe kamer logeren en heeft hij ook wat meer tijd. Ik hoop gewoon zo dat we het goede gedaan hebben en dat hij net zoveel van mij houdt als ik van hem... Zijn er hier meer mensen die hun vriend/vriendin maar 1 keer per week zien en houden jullie het vol? ik heb wel mn rijbewijs maar geen auto en met het openbaar vervoer doe je er 3 uur over...(met auto 1 uur dat is wel te doen) |
![]() |
|
ben erg blij voor je dat het nu allemaal toch nog zo goed is gegaan
![]() ik zie mijn vriend twee tot drie keer in de week.. opzich had ik wel vaker gewild, maar gaat niet, en ik merk ook dat als we bijv. in de vakantie elkaar elke dag zien, dat we ons aan elkaar gaan irriteren (hij tenminste aan mij, ik niet aan hem, maar pas na de tijd, omdat hij dan chagrijnig is ofzo)... maar dat is opzich wel jammer.. ach we zitten nu trouwens ook ff in en dip.. maar ik hou de hoop eri dat het goed komt, en dat we weer bij elkaar kunnen zij als altijd... maar oke, heeft niks met jou te maken ![]() ik weet wel zeker dat het allemaal wel weer helemaal oke gaat worden tussen jullie! ![]() |
![]() |
|
Ik zie m'n vriendin (als ik zou willen) 7 dagen in de week, maar omdat we niet bij elkaar op school zitten is dat meer 5 dagen in de week. In ieder geval altijd vrijdag, zaterdag en zondag. De overige 4 dagen zijn nog weleens verschillend, soms zie ik haar de volle 4 dagen en anders maar 1. Minder zou ik ook niet willen, dat vind ik net als jij "eng."
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Stem uit de diepte Momo | 4 | 15-12-2004 16:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Van Christiaan, zijn anorexia-kater en Fred Verwijderd | 15 | 02-09-2004 01:26 | |
Verhalen & Gedichten |
op zoek naar onderwerpen! Snippie | 14 | 08-01-2003 17:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
[oud onzin verhaal] Het Verhaal DarkCat | 3 | 16-08-2002 17:58 |