Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm, dat is wel erg overdreven; ouders gaan bellen om een paar uurtjes spijbelen. Bovendien vind ik het vreemd dat er een probleem van gemaakt wordt terwijl het om misverstanden gaat. Ik denk dat er niet echt naar je geluisterd wordt, wel? Dat zouden zommige volwassenen ook weleens mogen leren...
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
no wonder ![]() die lui schijnen echt iets tegen mij te hebben... ze hebben ook van die slaafjes die je meteen het uur daarop komen zeggen dat je een uur hebt gemist... |
![]() |
||
Citaat:
maar als dit niet gebeurt dan gaan ze eerst aan jou zelf vragen waar ej was. kun je een goede verklaring geven (zoals een roostertechnische fout), dan vervalt de absentie. Anders moet je alsnog een briefje inleveren. Maar wat zeiden ze dan op het feit dat het volgens jou een roostertechnische fout is?
|
wooooow lekker overdreven zeg
![]() Ik zit op het mbo en ben 18 dus ze zijn absoluut niet streng meer, ik moet het zelf maar uitzoeken.... maar toen ik op de middelbare school zat en je bleef 2 uren weg hoefde je ouders niet meteen op gesprek beetje overdreven ![]()
|
Verwijderd
|
Mwo.. mn ma ging mee... heb alles uitgelegd.. hij was zo genadig om het door de vingers te zien. wow.. ben zo grateful
![]() Maarja.. moest nog wel lekker nutteloos van 3 tot 4 overschrijven.. en roosterfoutje? boeit hun niets..... gemist is gemist... gemist is twee keer van 3 tot 4 nakomen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Bij ons werkt het zo: als je niet in de les aanwezig bent en je hebt je niet van te voren afgemeld, dan wordt er eerst naar je huis gebeld. Wordt er niet opgenomen, dan wordt het iets later nog een keer geprobeerd. Lukt dat weer niet, dan sturen ze je een brief, waarin het nodige staat (kweet niet wat precies, heb het nog niet gehad). Je moet je daarna alsnog kunnen verantwoorden (met handtekening van je ouders). Kan je dat niet, dan staat daar een corveestraf op. Gebeurt het vaker, dan zullen er zwaardere straffen uitgedeeld worden.
Op zich vind ik dit een goede methode. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geen gesprek durven beginnen. AnneBerle | 4 | 15-05-2012 04:41 | |
Algemene schoolzaken |
Sollicitatie gesprek leerling verzorgende ig Kelly36! | 1 | 09-07-2011 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Gesprekken tussen vriend en ander SummerBeach15 | 63 | 31-07-2008 08:47 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Help; Socratisch gesprek Flowerless | 12 | 24-09-2007 12:40 | |
Liefde & Relatie |
Een gesprek beginnen Dotcom | 12 | 05-12-2002 11:57 | |
Liefde & Relatie |
Intieme gesprekken ---> U-NiQ | 19 | 29-10-2002 11:48 |