![]() |
|
http://forums.marokko.nl/showthread....hreadid=136937
Het is weer bijna zover, maar nog steeds geen echt bewijs. Lees de dingen die ik hier post en oordeel voor jezelf. aub Even Bigger Mystery of the Passenger Lists by Frank Levi 11th Mar 2002 Summary: We were told there were 81 passengers on Flight 11. We were told this on the afternoon of Sept 11th. Not much time for investigation. Not all the passengers names were published in the list that was given out that day. People assumed that some of the missing names were the hijackers. Now all 81 names have been published - they DO NOT include the names of the 5 hijackers. So if they really existed at all, how did they get on the plane? And if they got on the plane, how do we know they were on the plane? And where did the seat numbers come from? You may have read the article by Gary North: The Perplexing Puzzle of the Published Passenger list. http://www.rense.com/general15/perplexingpuzzle.htm In this article - questions are raised about the missing names on the lists of passengers and crew produced by American Airlines and United Airlines very shortly after the crash. No explanation was given for the missing names - the names of the hijacker suspects were also missing. You could have explained this by suggesting that the missing names were a combination of the hijackers and some people who's relatives had not been contacted. More names have now been released- it appears all of the 81 passengers on Flight 11 have now been identified, none of them were our 5 suspects. Here's what I found. Anywhere you look on the internet, Flight 11 had 81 passengers and 11 crew. Not a hard sum 81 +11=92 Here is a list of passengers only - I compiled this from two sources. There are 86 names on this list: 81 real passengers and 5 probably (imaginary?) hijackers. http://www.memorialquilt.com/Flight11.asp This list has 94 names. None of the suspected hijackers names are on the list. Two of these are errors: William Weems was on flight 175, Elkin Yuen died in the WTC. Makes 92 again. This leads me to believe that the suspected hijackers weren't on the plane at all and someone created that information after the event - so we could blame Bin Laden and invade Afghanistan. Or am I being an idiot? I checked www.archive.org to see when the numbers first became available. CNN's site had the figures in the early afternoon of Sept 11th. So maybe the FBI got to AA and UA very early that day and asked them to take anyone with an Arab name off the list and not include them in the total?? Remote controlled planes with NO hijackers anyone? Further amendments (19th Mar) - James Roux should have been on flight175, however, I missed Robin Caplin, there was also a Robin Kaplan on the flight which led me to believe that this was a mistake. There remains some confusion about Robert Jalbert - CNN reported he was on flight 175, www.portland.com reported him as being on flight 11. There is also a Roberta Jalbert listed for flight 175 (can anyone confirm this?) So we still have 80 names which leaves room for one possible hijacker. A nearly correct list of passengers can be seen at the archive of the Boston Globe site http://web.archive.org/web/20010914...s_list.htm#aa11 Greetz Kenny, wier opa 11 september 1995 is gestorven. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
In scène zetting lijkt mij onwaarschijnlijk. Osama was erg blij na 11 september, genoeg bewijs dat hij er voor gezorgd heeft lijkt mij. Complottheoriën zijn bijna altijd overdreven en onwaarschijnlijk.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En daarnaast, wie (en waar?) is die Osama eigenlijk? Dat is ook helemaal niet geheel duidelijk.
||
Citaat:
over een paar dagen is t weer 11 september en twee jaar geleden volgde na die dag resp. een oorlog in Afghanistan en Irak met als gevolg: (nog steeds) rotzooi in die landen, (nog steeds) dooien die vallen, nog steeds geen massavernietigingswapens gevonden, nog steeds geen Osama Bin Laden of Saddam Hoessein gevonden, en we weten nog steeds niet hoe dit duizend in 1 nacht(merrie) sprookje afgerond gaat worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus we mogen het ook nog wel even over de kern van de zaak hebben niet waar? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
dus je wil zeggen dat 11september helemaal niet ...naja hoe zeg je dat? dat er nix van waar is, of iniedergeval niet zoals het is, al qeada enzo...nou sorry hoor,maar dan ben je echt een nog infantieler debiel kind als ik al dacht...
![]()
||
Citaat:
(en dat gebeurt toch nooit)
|
nou ,sorry hoor ,maar denk nou een beetje na, het was gewoon een wereldramp van ongekende omvang,die ook ons raakte,en het mag meer als duidelijk heten dat de mannen die verantwoordelijk zijn ,en van al qaeda waren en namens osama bin laden handelde...dat hebben ze zelf allemaal gezegd dmv video opnamen en weet ik het wat allemaal niet.Maar goed,vooral in de zogenaamde alto scene is Amerika natuurlijk de grote vijand...ze liepen dan ook allemaal lekker mee in van die demonstraties tegen de oorlog in Irak,zonder ook maar enige kennis te hebben over hetgeen.Dat zegt wel wat over het niveau van deze anders denkende, en dan komt deze mafketel met zo'n verhaal aanzetten...die gewoon aandacht wil,en overal apart loopt te doen op een negatieve manier,is het niet met het geloof,is het wel een met een onzinnig verhaal als dit...
||
Citaat:
2) bewijs dat de aanslagen van 11 september wel degelijk door Osama gebpleegd zijn.
|
@ joostje
1)bewijs dat het gemiddeld iq boven de 85lag 2)bewijs dat er iemand anders achter zat 3)je avater bewijst al dat je geen verstand van zaken hebt ,want deze slaat werkelijk nergens op
||
Citaat:
Het gaat erom dat je niet 100% zeker weet wat er nu aan de hand was en dat je daarom andere theorieen niet moet afdoen met debiel, stom, idioot en dergelijke. Kijk eens naar mijn sig en leer(t)!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
nou oke, ik hou al op hoor, is zinloos hier, maar hoe komen jullie er echt op? hoe haatdragend ben je wel niet ,als je denkt dat Amerika zelf zoiets zou doen...???
||
Citaat:
Verder vind ik t nogal vreemd dat je denkt dat iemand haatdragend is jegens een land als die persoon de integriteit van dat land in twijfel trekt. Overigens verwacht ikzelf dat het officiele verhaal (al-Qaida en kapers) de juiste is, maar ik sluit andere theorieen niet uit.
|
![]() |
Wat een bullshit.
Voor 9.11 sprak Bush over het terugtrekken van US troepen uit het buitenland. Dat hij één van zijn doelstellingen het beeindigen was van de Verenigde Staten als politie van de wereld. Dat de US niet verantwoordelijk was voor buitenlandse conflicten, en dat ze zich niet moesten moeien. (Of deze stelling juist was, is naast de kwestie. Het was duidelijk dat de Bush administratie geen interesse had in buitenlandse oorlogen.) Waarom zou de administratie dan in godsnaam een oorlog in het (Midden) Oosten willen orchestreren. In het licht van de overgevoelige politiek, en het economisch risico i.v.m. de olie velden. Cuba zou dan veel beter passen, als ze een land moeten kiezen. De Taliban had al jaren voorheen de oorlog aan alles niet-Islam verklaard. En in 1993 al geprobeerd de Twin Towers neer te halen. Je moet wel straf zielig zijn om de verantwoordelijkheid van de Taliban te ontkennen. De oorlog in Afganistan was een volkomen logische stap, die de US niet alleen heeft ondernomen. Weet je wat het probleem is. Mensen worden liever gezien als het slachtoffer, en niet als de aggressor. Hier waren moslims de schuldigen, maar de moslim-gemeenschap probeert dit met deze bullshit te ontkrachten. Wat deze tekst leest is: wij zijn het slachtoffer, en Amerika is nog steeds kwaadaardig. Feit is dat het overgrote deel van de moslims de westerse wereld haten (ik versta Arabisch, dus ik weet wat er ook bij onze moslims leeft). En deze ongegronde haat heeft geleid tot 911. Wie er precies achter de aanslag zit is onbelangrijk, want deze haat is de echte macht achter het gebeuren. De tekst bewijst dat de haat er nog altijd is, en dat de moslim gemeenschap v/d wereld hun verantwoordelijkheid niet wil opnemen. Ze blijven zichzelf liever voorliegen, gelovende dat de westerse wereld de thuis van satan is. En ik merk dat hun joden haat er ook nog even tussen word gesmeten. Dit zijn geen vooroordelen. Georganiseerde religie is nu eenmaal de samenkomst van stomheid en haat. Het zijn de bind middelen. En je vind het overal, tot in het boedisme. |
![]() |
||
Citaat:
En denk je nu zelf dat je zo snel in Afghanistan het een en ander aan oorlog kon voeren zo snel? Ze gingen nog niet eens op het aanbod van de Taliban in om alle Al Qaida leden "af te geven" aan de VS. Kosten wat kost moest die oorlog op Afghanistan er komen. Heeeel dubieus. Daarmee wil ik niet zeggen dat 11 september gemaakt is door de VS zelf (hoewel dat toch niet uit te sluiten valt), maar wel dat deze dag wel erg goed uitkwam voor de VS om Afghanistan binnen te vallen (en later Irak).
|
Misschien is het een internationale samenzwering van s'werelds beste goochelaars die 11 september a.s. alles weer terugtoveren.
Heeft er iemand al aan gedacht dat die terroristen valse namen aan hebben genomen, en dat dat dus een verklaring is dat de echte namen niet op de lijst staan? Dit is een voordehandliggende oplossing, er zijn er vast wel meer te bedenken.
||
Citaat:
More names have now been released- it appears all of the 81 passengers on Flight 11 have now been identified, none of them were our 5 suspects.
||
Citaat:
En zo niet, dan zijn we toch maar even slimmer dan de FBI en CIA. Hebben we ze daar even te pakken! ![]()
||
Citaat:
ohja, nog even dit: haha ![]() als je zo'n forum leest, dan zou je spontaan extreem rechts steunen. Stelletje extremisten daaro.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het zijn net die buitenlandse acties, die Bush wou stoppen. Waarschijnlijk omdat hij er niets van begrijpt. Voor 9.11 had het binnenvallen van Afghanistan absloluut geen voordeel. Niet economisch, niet politiek, niet niets. Maar ze hebben het toch gedaan om ambetant te doen?!? En de eis aan de taliban was niet alleen het uitleveren van Al Qaida leden. De eis was alsook de capitulatie van de taliban, en werd gesteund door de UN. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat he-le-maal niet om de islam vs. de rest van de wereld, het gaat om armoede vs. rijkdom. Armoede is de hoofdoorzaak, door armoede worden mensen wanhopig en nemen ze hun toevlucht tot onorthodoxe methoden en wijzen naar de schuldigen: het rijke Westen. Want dat rijke Westen doet geen fuck aan de armoede van die mensen, en dat steekt die mensen. En als er dan een groepje godsdienstfanatici verkondigt dat de wil van Allah is dat de westerse Sjaitan vernietigd wordt, doen ze dat om aan hun ellendige situatie te ontsnappen. Een situatie waarin de mensen alleen maar goed zijn als goedkope arbeidskracht en gezien worden als achterlijk. Neem daarnaast de werkwijze van deze extremisten: ze bouwen mooie Koranscholen, zorgen voor orde en regelmaat in de chaos van armoede en het enige wat ze terugvragen is steun voor hun strijd. Erg verleidelijk, niet waar? Overigens, dat je Arabisch verstaat en daarom weet wat onze moslims over ons denken lijkt me sterk, daar de moslims hier Berber of Turks spreken. Of bedoel je niet de Nederlandse moslims? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kinderopvangtoeslag hookee | 33 | 23-05-2011 22:50 | |
Europese demonstratie op 9/9/2007 Marc.Vg | 5 | 02-09-2007 23:26 | |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 |