Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2003, 12:29
Sasbeest
Sasbeest is offline
Omdat ik voor een werkstuk op school de functies van verschillende mobiele telefoons moet beschrijven, vraag ik even jullie hulp. Ik heb namelijk al wel op internet gezocht, maar ik heb nog geen site gevonden waar ik duidelijk de functies van verschillende telefoons kon vinden.

Heeft er iemand misschien een link van een site voor mij waar ik dit kan vinden? Of is er iemand zo gek om de handleiding van zn telefoon over te gaan typen?

Ikke13
Oud 26-09-2003, 12:44
Carriteras
Carriteras is offline
gewoon zoeken naar verschillende telefoonsites, daar de functies van te noteren en dan er een (lul)verhaal van maken
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 12:48
Carriteras
Carriteras is offline
maar dit hoort volgens mij niet in dit forum
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:23
Orion16
Orion16 is offline
juh, aangezien ik telefoonfreak ben wil ik het wel doen, een verhaaltje schrijven over de phone waar ik een oogje op heb, helaas is hij nog niet eens uit in Europa maartoch

LG u8150

Display

Deze telefoon heeft een TFT-kleurendisplay van 260.000 kleuren wat 4x zoveel is als de huidige moderne telefoons met een 65.535 kleurendisplay. Het 2e, externe display is 65.535 kleuren rijk, net zo veel dus als het interne display van de huidige moderne telefoons.

Audio/video

De LG u8150 heeft 40-toons polyfone beltonen wat natuurlijke klanken kan nabootsen, ook heeft hij een functie om mp3 (audio) en MPEG4 (video) af te spelen. Dit laatste kan hij ook opnemen, dus de telefoon is ook een soort camcorder. Het intern geheugen is 64mb.

Communicatie

De LGu8150 is uitgerust met infrarood en bluetooth, beiden zijn manieren om draadloos bestanden te verzenden. Ook UMTS (= opvolger van GSM, is veel sneller) en GPRS horen erbij.

Camera

De LGu8150 heeft een VGA camera met CMOS chip en flits die foto's schiet van 640*480 pixels. Hier een voorbeeldje van de kwaliteit, let niet op het gezicht van die gast

Link (mobile-review.com, engels)

Goed ik kan wel veel meer functies benoemen, maar ik vind dat je eens moet gaan kijken op mobile-review.com en nieuwemobiel.nl

Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 14:31.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:24
Verwijderd
http://www.google.nl/search?q=vergel...59-1&hl=nl&lr=

Kijk rechts onder het kopje "Gesponsorde koppelingen". Genoeg websites om mobieltjes te vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:33
Tiño
Tiño is offline
ja, je kunt ook gewoon handleidingen downen ,bijvoorbeeld bij http://www.sonyericsson.com/nl , ofzO , naja dat moet lukken ,en anders http://www.gsmarena.com ,staan zowat alle telefoons redelijk uitgebreid beschreven...

@ orion 16 : zoo die LG is echt de ergste nog steeds hoor, is er al een verwachte datum ofzo?ik ga die echt meteen kopen, heb nu de v200,lijkt r wel lichtjes op,maar deze LG is nog even best wel veel erger...
Oud 26-09-2003, 17:44
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Geef mij maar een combi van een goede Nokia met een krachtige PDA.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:19
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 26-09-2003 @ 18:33:
@ orion 16 : zoo die LG is echt de ergste nog steeds hoor, is er al een verwachte datum ofzo?ik ga die echt meteen kopen, heb nu de v200,lijkt r wel lichtjes op,maar deze LG is nog even best wel veel erger...
Nee helaas nog geen datum ofzo Ik hoop eind van 't jaar.. De LG u8100 is trouwens een uitvoering met 65k kleurenscherm en blauw (mono) extern display, ik denk wel dat 2 kleurenschermen, één 260k en één 65k toch behoorlijk wat stroom vreet.

Maar ik zit bij mobile-review.com dus ik houd alles in de gaten Ik ben trouwens heel benieuwd naar de camerakwaliteit van de e700 van Samsung! Samsung heeft een CMOS chip ingebouwd ipv. CCD zoals bij de V200 (maakt helaas ook niet denderende foto's), ik vraag me af wat daar hun reden voor is. CCD is toch een betere techniek?

Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:23
Manuzhai
Manuzhai is offline
Er bestaan geen duidelijke overzichten van dit soort informatie (hetgeen developers als Russell Beattie redelijk stoort, en terecht).
Oud 26-09-2003, 18:26
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef op 26-09-2003 @ 18:44:
Geef mij maar een combi van een goede Nokia met een krachtige PDA.
iieeeuw Nokia.. het wordt steeds erger

Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:39
Verwijderd
De technische functies van een GSM zijn eigenlijk ondergeschikt. Waar het vooral om gaat, is de sociale functie. Een mobiele telefoon is een toegangsbewijs voor het sociale leven, voor vrienden, voor het snel krijgen van een relatie. Zonder eigen telefoonnummer ben je een niemand, een illegaal, een onzichtbaar wezen.

Ook erg belangrijk: het populariteits-rendement dat een mobiele telefoon oplevert, laat zich uitdrukken als functie van de hoeveelheid mogelijkheden die erop zitten maar die je niet gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:40
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-09-2003 @ 19:39:

Ook erg belangrijk: het populariteits-rendement dat een mobiele telefoon oplevert, laat zich uitdrukken als functie van de hoeveelheid mogelijkheden die erop zitten maar die je niet gebruikt.
Bluetooth en IrDa op mn GSM gebruik ik weldegelijk hoor Misschien die enkele 13-jarigen die ook een Ericsson T68 hebben niet..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:34
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 26-09-2003 @ 19:26:
iieeeuw Nokia.. het wordt steeds erger
6610 is strak
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 19:35
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-09-2003 @ 19:39:
De technische functies van een GSM zijn eigenlijk ondergeschikt. Waar het vooral om gaat, is de sociale functie. Een mobiele telefoon is een toegangsbewijs voor het sociale leven, voor vrienden, voor het snel krijgen van een relatie. Zonder eigen telefoonnummer ben je een niemand, een illegaal, een onzichtbaar wezen.

1 woord: Bereikbaarheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten