Advertentie | |
|
![]() |
|
juh, aangezien ik telefoonfreak ben wil ik het wel doen, een verhaaltje schrijven over de phone waar ik een oogje op heb, helaas is hij nog niet eens uit in Europa maartoch
![]() LG u8150 ![]() Display Deze telefoon heeft een TFT-kleurendisplay van 260.000 kleuren wat 4x zoveel is als de huidige moderne telefoons met een 65.535 kleurendisplay. Het 2e, externe display is 65.535 kleuren rijk, net zo veel dus als het interne display van de huidige moderne telefoons. Audio/video De LG u8150 heeft 40-toons polyfone beltonen wat natuurlijke klanken kan nabootsen, ook heeft hij een functie om mp3 (audio) en MPEG4 (video) af te spelen. Dit laatste kan hij ook opnemen, dus de telefoon is ook een soort camcorder. Het intern geheugen is 64mb. Communicatie De LGu8150 is uitgerust met infrarood en bluetooth, beiden zijn manieren om draadloos bestanden te verzenden. Ook UMTS (= opvolger van GSM, is veel sneller) en GPRS horen erbij. Camera De LGu8150 heeft een VGA camera met CMOS chip en flits die foto's schiet van 640*480 pixels. Hier een voorbeeldje van de kwaliteit, let niet op het gezicht van die gast ![]() Link (mobile-review.com, engels) Goed ik kan wel veel meer functies benoemen, maar ik vind dat je eens moet gaan kijken op mobile-review.com en nieuwemobiel.nl Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 14:31. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.google.nl/search?q=vergel...59-1&hl=nl&lr=
Kijk rechts onder het kopje "Gesponsorde koppelingen". Genoeg websites om mobieltjes te vergelijken. |
![]() |
|
ja, je kunt ook gewoon handleidingen downen ,bijvoorbeeld bij http://www.sonyericsson.com/nl , ofzO , naja dat moet lukken ,en anders http://www.gsmarena.com ,staan zowat alle telefoons redelijk uitgebreid beschreven...
@ orion 16 : zoo die LG is echt de ergste nog steeds hoor, is er al een verwachte datum ofzo?ik ga die echt meteen kopen, heb nu de v200,lijkt r wel lichtjes op,maar deze LG is nog even best wel veel erger...
|
Er bestaan geen duidelijke overzichten van dit soort informatie (hetgeen developers als Russell Beattie redelijk stoort, en terecht).
|
Verwijderd
|
De technische functies van een GSM zijn eigenlijk ondergeschikt. Waar het vooral om gaat, is de sociale functie. Een mobiele telefoon is een toegangsbewijs voor het sociale leven, voor vrienden, voor het snel krijgen van een relatie. Zonder eigen telefoonnummer ben je een niemand, een illegaal, een onzichtbaar wezen.
Ook erg belangrijk: het populariteits-rendement dat een mobiele telefoon oplevert, laat zich uitdrukken als functie van de hoeveelheid mogelijkheden die erop zitten maar die je niet gebruikt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
tips beschouwing Nederlands dark*dizzie* | 4 | 30-03-2007 09:29 | |
Software & Hardware |
Welke telefoon raden jullie mij aan? no pain n death | 25 | 28-04-2006 18:25 | |
Software & Hardware |
[Alg] Wat mis jij op je mobiele telefoon??? Shiskebab | 38 | 07-03-2005 23:07 | |
Software & Hardware |
Stelling: De mobieltjes worden steeds lelijker. langejongen | 26 | 08-09-2004 20:01 | |
De Kantine |
Wat zegt je frontje van je mobiele telefoon over jou? hi | 106 | 08-02-2004 18:46 | |
De Kantine |
Mobiele Telefoons diamonde | 29 | 13-04-2003 18:04 |