ik denk dat veel mensen over het algemeen drugsgebruik voor losers enz vinden, veel mensen ook niet. Ik laat de meeste mensen niet merken dat ik wel eens ooit iets gebruikt heb (zowat alle eco drugs heb ik eens geprobeert). Krijgen ze toch een beetje een raar beeld van me............
blowen knap ik niet op af, paddo's ook niet, wil k zelf misschien ok nog ns ooit proberen, maar zolang men maar niet gaat spuiten. dat vind ik echt nix!
Ag niet telang geleden.. gebruikte ik wel the usuals, als er iets werd aangeboden sloeg ik nooit af enzo.. Maar sinds kort niet meer.. omdat ik weet dat ik beter functioneer zonder.. En telkens weer als ik een bezopen/stonede/flippende vriend zie.. dat het zo fukkin lame-assed is... en dat ik zo niet wil zijn!
over de vraag of vrouwen erop afknappen, de mensen die ik ken niet... min mijzelf dan.
Blowen vind ik zwaar ok .. zolang iemand daar verstandig mee omgaat .. !
maar wat ik niet ok vind zijn hardrugs, xtc , paddo's , poppers .....
Maar het gewaar imet blowen is dat je na een tijdje meer wilt .. dus dan ga je verder ,.. je experimenteert mt van alles en nog wat .. en voordat je weet ben je zwaar verslaafd aan de harddrug ,, ik zeg nie dat het iedereen overkomt maar er zijn genoeg mensen die ik ken die dat wel overkomen is ..!!
ik heb nix tegen blowen.. doe dat zelf ook
maar zodra het een verslaving wordt, of harddrugs, ben ik meteen weg...
daar wil ik niets van weten... tenzij ik het gevoel heb dat ik iemand ervanaf kan helpen...
Iotje schreef: Het hangt er vanaf wat voor drugs je bedoelt.
Wiet+hash=super!!!
yeah whoohhoooooo go iotje that's it o ja de volledige waarheid en niets dan de waarheid. !!!! ( laat maar) wat wij als vrouw-zijnde van drugs vinden. nou je ziet het!
sXe schreef: Ag niet telang geleden.. gebruikte ik wel the usuals, als er iets werd aangeboden sloeg ik nooit af enzo.. Maar sinds kort niet meer.. omdat ik weet dat ik beter functioneer zonder.. En telkens weer als ik een bezopen/stonede/flippende vriend zie.. dat het zo fukkin lame-assed is... en dat ik zo niet wil zijn!
over de vraag of vrouwen erop afknappen, de mensen die ik ken niet... min mijzelf dan.
Same here, ook om dezelfde reden gestopt. Ik vind het niet vervelend om iemand anders stoned/bezopen/flippend te zien. Dat is hun probleem en niet meer het mijne. Blowen en drinken doe ik nog wel, maar ook met mate.