![]() |
|
![]() |
je bent gewoon ziek. een virus hoeft niet ernstig te zijn, je moet gewoon uitzieken. je kan niks tegen een virus doen geloof ik, zoiets moet je lichaam zelf "verwerken" zeg maar. dus een paar dagen in bed liggen met veel fruit en water is goed. dan is het na een week of twee weken meestal wel over.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
hebben ze testjes op gedaan ofzo.. ![]()
||
Citaat:
en tegen de duizeligheid in moest gaan als het ware uitlokken de oorzaak is ![]() ![]() en euhm.. de bijwerkingen zeg maar wijzen inderdaad op griep maar omdat de hoofdoorzaak duizeligheid is.. moet ik die uitlokken zo dat ie eerder weg is.. zei de dokter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Fruit en ook voor de rest gezond eten en voldoende drinken zou ik sowieso doen. Een virus komt niet voor niks in je lichaam (heeft dat niet te maken met verminderde weerstand ed?). |
![]() |
||
Citaat:
en ben heel vatbaar dus vandaar nu ook dit denken ze.. maar hoe en wat en waar het van komt dat wisten ze niet want ze hadden er zelfs geen naam voor want het komt maar zelde voor dus.. als ik moe ben ga ik ook liggen want ik ben nu een week thuis en ben van plan morgen naar school te gaan maar of het gaat.. me don't know..
|
Verwijderd
|
Misschien kun je Echinea Force gaan gebruiken? Dat is een homeopatisch middeltje dat je weerstand verhoogt. Ik ken veel mensen (waaronder ik zelf) waarbij dat erg heeft geholpen en/of nog steeds helpt. En multivitaminepillen slikken, dan krijg je iig alle vitaminen binnen die je nodig hebt.
Beterschap iig! |
![]() |
||
Citaat:
geloof dat dat "middeltje" ons mam ook al heeft ![]() en ik vind t stinken maar zal is kijken ![]() is misschien wel slim maar ik haat dingen innemen maargoed het moet wel ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() is het niet zo dat je nu weinig eet omdat je ziek bent en daarom zo duizelig bent? als ik ziek ben en ik sta op, loop een trap af oid dan ben ik ook duizelig! dat is toch normaal? |
![]() |
||
Citaat:
daarom uitlokken en niet aan toegeven zodat het eerder over is.. werkt bij mij niet ik geef er dus gewoon aan toe.. dokters rare wezens wie vindt ze uit? ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
belangrijk een virus debotjuh | 12 | 12-02-2004 17:19 | |
Software & Hardware |
belangrijk een virus debotjuh | 4 | 12-02-2004 16:38 | |
Software & Hardware |
Nieuw Virus? Verwijderd | 3 | 08-06-2003 17:09 | |
Software & Hardware |