![]() |
|
Ik moet voor school een grote opdracht doen over "hoe wij leven in de toekomst" je moet zelf weten hoe je het doet, ze hadden liever niet de eeuwenoude cliche "samen met allemaal robots".. ik had er schijt aan lol, ik mocht robots en stuff doen mits het orgineel was, duh.. naja ik heb iets met voertuigen en dieren gedaan, voertuigen gebaseerd op dieren dus.. hier zijn er 3, misschien dat er meer volgen, maar ik ben al te laat met inleveren, dus reken er niet op
![]() Anywee, nummer 1, motor gebaseerd op een haai.. ![]() Nummer 2 vliegend schip gebaseerd op een pissebed lol.. ![]() Waarom pissebed: http://members.lycos.nl/vincentbisschop/pisbed2.jpg nummer 3 Voertuigachtig iets gebaseerd op kamelion met een lelijke poot..: ![]() De voertuigen zijn niet dus alleen gebaseerd op en beinvloed door.. een bepaald beest. ik wou geen direkte kopiën maken die er alleen maar wat mechanischer uit zien, dus nee een kamelion heeft geen 2 poten, en haai geen wiel, en een pissebed vliegt niet etc...
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 15:58. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Rest: Thnx guys! word gewaardeerd ![]()
[QUOTE]MegaN schreef op 02-01-2004 @ 20:49:[B]Dit slaat werkelijk nergens op!!! [/B][/QUOTE]
|
![]() |
||
Citaat:
A.M: ja, de mensen in de toekomst zijn heel klein gemaakt vanwege overbevolking ![]()
|
![]() |
|
thnx guys
![]() Anywee: een maat van me is begonnen met een 3d render van die Kameleon! ![]()
|
![]() |
|
Ik vind het ook heel erg mooi, ik wou dat ik zo mooi zou kunnen
![]() Maar ik vraag me af hoe je het hebt gedaan? Misschien domme vraag maar met computer of gewoon met de hand? En met de computer; welk progamma? En als je het met de hand hebt gedaan: wat voor dingen heb je gebruikt??
||
Citaat:
|
|