Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hij is van afgelopen winter maar wat mij betreft kan -ie nog wel een jaartje mee.
|
Nee, mijn winterjas van vorig jaar is echt bagger. Ik heb nog wel een jas thuis liggen die tijdloos is, maar die is te koud voor de winter. Ik heb ook zo'n corduroy-jasje, colbert-model, maar die is ook iets te koud in de winter.
||
![]() |
Citaat:
En van vorig jaar nog een donkergroene rib-jas. Die doe ik dit jaar ook nog aan!
|
Ik heb vorig jaar een lange wollen jas/mantel gekocht, zwart.. Leek heel leuk, maar tis meer een hobbezak
![]() Denk niet dat ik iets nieuws ga kopen, deze is warm zat, staat alleen een beetje raar..
|
Heb vorig jaar een bruin leren jasje gekocht (met een band van stof aan de onderkant en aan de onderkant van de mouwen) .. was dure aankoop dus die ga ik zeker nog dragen dit jaar.
Heb ook nog een zwart ribjasje van de h&m die ik als een die-hard blijf dragen (desnoods met spijkerjasje eronder ![]() en heb ook nog een zwarte 'donsjas' (niet hele dikke, gewoon leuk) en die trek ik aan als t heel koud is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mooi meisje btw |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar niettemin ben ik wel blij met mijn jas. ![]()
||
Citaat:
M'n bontmuts(een echte.....uit rusland als souvenir gekregen) is te klein...kwil een nieuwe.......dus als ik zo'n ding voor een mooie prijs zie koop ik em....
|
Die van 2jaar trug ofzo.
dikke jas waaar je heel veel dingen in kwijt kunt. touwtjes aantrekken en hoppa je heb zo 10 "halfliters" in je jas ofzo en t valt geeneens op ofzo
|
![]() |
ik moet er ook nog een alleen weet ik niet wat voor: ik heb nu een donkergroene ribjas, een bruin/beige ribjas, een roze, wit met paars geruite jas, een rood "sportief" jasje en een grijze jas met een capuchon...ik ben hard aan het bedenken wat voor ik er dit jaar wil... :confused:
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb nog een jas van paar jaar geleden:
Zwarte knielange jas met bordeauxrode binnenkant van g-sus. Jas van vorig jaar: Korte bruine, beetje bolle, jas met een grote wollen kraag die je open kan laten hangen of vastknopen en omklappen van kookai. Jasje van deze zomer: Zwart kort, simpel jasje. Dit jaar heb ik weer een jas gekocht van g-sus (heb er verder alleen nog een broek van, maar vind de jassen erg mooi). Knielang weer, donkergroen wol met een aquablauwe fleece-achtige binnenkant. Heel mooi, maar het aantal breidt zich op mijn school exponentieel uit. Mijn vrienden hebben een nieuwe hobby gevonden door iedere dag te tellen hoeveel mensen hem hebben. Als het straks echt niet meer leuk is, draag ik gewoon mijn oude jassen. |
![]() |
|
Mm. zeker weten nieuw omdat bij mij (hoe raar ook
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ken je de Leads? Volgensmij hadden ze daar half-lange jassen met bontkraag. Maar ik heb er niet echt goed naar gekeken, dus weet het niet zeker.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Prijs Winterjas Sv3nie | 29 | 29-12-2011 18:46 | |
Lifestyle |
Op zoek naar een speciale winterjas. Unox88 | 5 | 11-12-2011 08:58 | |
De Kantine |
Tijd voor de winterjas? PV | 70 | 06-10-2007 15:57 | |