Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Laten we eerst eens afwachten wat het onderzoek uitwijst en daarna menigen gaan uitwisselen want het kan best kortsluiting (oid.????) zijn natuurlijk.
Mocht er wel uitkomen dat het is aangestoken, so what?? er worden wel vaker in NL bussen in de fik gezet. Klinkt misschien wel raar maar tis wel zo. Wees blij dat die spelers er niet in zaten.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind het niet echt normaal als mensen dat doen. |
![]() |
||
Citaat:
Nee ik ook niet maar als het een "gewone touringcarbus" was geweest (niet van ajax dus) had niemand er zich druk omgemaakt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien wilde Ajax wel een nieuwe bus (roze, net als overhemden
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar goed we weten niet wat de oorzaak is ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit: maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ze ook de aanstichters zijn, de NAC supporters intimideren ook wel, net als Brugge supporters afgelopen week. het is 1 grote teeringzooi en zoals ik al zei ook de ajacieden zijn geen lieverdjes |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar wij hebben geen roze overhemden aan en we spelen in een minder lelijk stadion en we laten onze bus niet in de fik zetten ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Net bij Studio Voetbal hadden ze het over de supporters (hooligans). Eerst over Kezman. Niet over zijn actie, maar het publiek tegen hem, als je dat al hoort zeg... 20 min. lag 'kezman, kezman je moeder is een hoer'. Ik ben het eens met de reactie van Youri Mulder, de wedstrijd had stil gelegd moeten worden. Als Luinge zelf wordt uitgescholden heeft ie geen moeite om iemand eruit te sturen of de wedstrijd stil te leggen, maar als het bij iemand anders gebeurd, 'ach boeie'.
Bij het voorval van de ajaxbus zal het waarschijnlijk nooit duidelijk worden of het supporters waren of 'gewoon vandalisten', maar als het supporters waren, vind ik dat dit ook een voorbeeld is van actie waar supporters te ver gaan. Er mag weleens wat strenger opgetreden worden. EmilioFCG de bak in!!! grapje, hihi ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
even terug ontopic: ik vond het gisteren belachelijk dat er in Studio Aja..uh Voetbal zo veel aandacht besteed werd aan de bus en Kezman, terwijl vd Vaart weer lekker buiten beeld bleef. En het stomste was nog dat ze eruit moesten omdat ze een filmpje hadden, 15 seconde brandende bus, bar filmpje ![]()
|
![]() |
Ik kan niet begrijpen hoe sommige mensen denken dat het niet voetbal supporters zijn geweest. En ten tweede was het een voorbedachte actie. De banden waren stukgesneden, ondergegoten met benzine en in de fik gestoken. Wie neemt er nou een jerrycan benzine mee als hij gaat drinken met zijn vrienden?
Dan had er ook iemand in die bus kunnen slapen. Het zou niet de eerste keer zijn en ten slotte heeft zo'n bus een slaapplaats. De bus stond ook een paar meter van de kamer van Maxwell en Trabelsi. Ik snap niet dat deze topic richting ajax en rellen gaan. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Het is belachelijk dat dit gebeurd en als het bij PSV was gebeurd zou ik het ook verschrikkelijk vinden. Ik vind het even erg als de aanslag op de trainer van GAK. (zijn remmen waren doorgesneden) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ludieke acties zijn leuk... zoals groningen vaak bij heerenveen doet en ADO laatst bij RBC met die dopingcontrole... maar dit is niet goed te praten... en dan kun je supporters gaan afzeiken.. terwijl maar een klein groepje dit gedaan heeft.. er wordt hier weer veel te veel op elkaar gekankert.. slotje dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus jij blijft staan dappere held ? denk jij dat als ik de oude garde zie rennen dat ik als youth blijf staan ? rot toch op |
Advertentie |
|
![]() |
|
|