Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2003, 18:57
zlatani9
zlatani9 is offline
Gisternacht.. Dit is toch niet normaal meer? Snap best als er soms acties van supporters tegen de tegenstander gepleegd worden maar dit gaat echt te ver! Die hele wedstrijd is er in mijn ogen bijna helemaal door uit de hand gelopen omdat iedereen zo opgefokt was.. Dit kan toch niet?
Advertentie
Oud 05-10-2003, 19:06
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 05-10-2003 @ 19:57:
Gisternacht.. Dit is toch niet normaal meer? Snap best als er soms acties van supporters tegen de tegenstander gepleegd worden maar dit gaat echt te ver! Die hele wedstrijd is er in mijn ogen bijna helemaal door uit de hand gelopen omdat iedereen zo opgefokt was.. Dit kan toch niet?
Hmm... het is best vaak Ajax... hoe zou dat toch komen...?
Oud 05-10-2003, 19:07
houn
houn is offline
ze hebben die bus echt niet zelf in de fik gestoken hoor
Oud 05-10-2003, 19:09
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
houn schreef op 05-10-2003 @ 20:07:
ze hebben die bus echt niet zelf in de fik gestoken hoor
Nee! Maar ze zijn wel vaak betrokken bij rellen enzo... dat zegt toch wat over je 'fans'.
Oud 05-10-2003, 19:12
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 05-10-2003 @ 20:09:
Nee! Maar ze zijn wel vaak betrokken bij rellen enzo... dat zegt toch wat over je 'fans'.
Feyenoord en Psv supporters net zovaak.
Oud 05-10-2003, 19:15
Goede Fee
Goede Fee is offline
Achjah... dit wordt weer zo'n nutteloze discussie... hmm... ik zeg al niks meer!
Oud 05-10-2003, 19:24
Verwijderd
misschien een smeulende sigaret de oorzaak is nog niet vast gesteld
Oud 05-10-2003, 19:30
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 05-10-2003 @ 20:06:
Jaloezie..
Oud 05-10-2003, 19:35
faan
faan is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 05-10-2003 @ 20:24:
misschien een smeulende sigaret de oorzaak is nog niet vast gesteld
Rokers toch...
Oud 05-10-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Goede Fee schreef op 05-10-2003 @ 20:06:
vind deze reactie beetje zinloos...Ajax supporters hebben het afgelopen jaar en ook dit jaar amper voor problemen gezorgd en dit was ook overduidelijkj geen actie van Ajax supporters. Is een beetje scheef om daar dan over te beginnen vind je niet? Ik ben een van de eerste om toe te geven dat er bij Ajax gasten rondlopen die er niet horen en die beter thuis zullen zijn in een gevangenis maar ik vind het belachelijk om ze overal op zwart te maken.
Oud 05-10-2003, 19:43
Verwijderd
Ik was al aan het wachten wanneer dit topic zou komen... en nu is ie er dus. Ik vind het echt zo iets wat je zo snel moet vergeten, je moet zoiets juist niet teveel aandacht geven, dat is juist wat ze willen.
Oud 05-10-2003, 19:49
DeGexxte
DeGexxte is offline
Hardstikke stout!
Die boeven van Zwolle!

Tis maar goed dat die supporters van Ajax zich altijd weten te gedragen. Gelukkig zijn die Amsterdammers altijd lieverdjes
Oud 05-10-2003, 20:10
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Laten we eerst eens afwachten wat het onderzoek uitwijst en daarna menigen gaan uitwisselen want het kan best kortsluiting (oid.????) zijn natuurlijk.

Mocht er wel uitkomen dat het is aangestoken, so what?? er worden wel vaker in NL bussen in de fik gezet.
Klinkt misschien wel raar maar tis wel zo.
Wees blij dat die spelers er niet in zaten.
Oud 05-10-2003, 20:59
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-10-2003 @ 21:10:
Laten we eerst eens afwachten wat het onderzoek uitwijst en daarna menigen gaan uitwisselen want het kan best kortsluiting (oid.????) zijn natuurlijk.

Mocht er wel uitkomen dat het is aangestoken, so what?? er worden wel vaker in NL bussen in de fik gezet.
Je steekt een bus in de fik als de spelers er nog inzitten? Zo stoer zijn die Zwollenaren/Groningers ook weer niet.. Wel toevallig dat het net de Ajax bus weer is die in de brand vliegt.. Het is gewoon gebeurt uit jaloezie en dat is wel weer iets waar ik dan een beetje trots op ben (ook al klinkt het vreemd) maar dat betekend wel dat mensen tegen je opkijken als club en je via laffe dingen aanpakken omdat ze je face to face niet aankunnen. Hoop trouwens voor de rust in de "voetballand" dat het een ongeluk was.. Ik had wel flink uit me stekker gegaan als Ajax vanmiddag verloren had van Groningen want ik denk wel dat de gebeurtenissen van afgelopen nacht nog rondgespeeld hebben in de hoofden van de spelers tijdens de wedstrijd..
Oud 05-10-2003, 21:14
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ja dat hadden ze dan idd als mooi excuus kunnen gebruiken..
Maar ik zeg er verder niks meer over voor er meer bekend is
Oud 05-10-2003, 21:18
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-10-2003 @ 21:10:

niks so what.
Vind het niet echt normaal als mensen dat doen.
Oud 05-10-2003, 21:24
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 05-10-2003 @ 22:18:
niks so what.
Vind het niet echt normaal als mensen dat doen.

Nee ik ook niet maar als het een "gewone touringcarbus" was geweest (niet van ajax dus) had niemand er zich druk omgemaakt..
Oud 05-10-2003, 21:29
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-10-2003 @ 22:24:
Nee ik ook niet maar als het een "gewone touringcarbus" was geweest (niet van ajax dus) had niemand er zich druk omgemaakt..
die wordt ook niet in de fik gestoken door 'supporters'
Oud 05-10-2003, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Supermach schreef op 05-10-2003 @ 22:29:
Ook als blijkt dat de bus opzettelijk in de fik is gestoken, kan je niet bewijzen dat het door supporters is gebeurd. Misschien waren het wel een stel hangjongeren die iets teveel alcohol binnen hadden, een Ajax bus zagen staan en dachten: 'hee, wij zijn heel stoer als we de Ajax bus in de fik steken'.
Oud 05-10-2003, 21:32
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supermach schreef op 05-10-2003 @ 22:29:
Nee door andere vandalen maar volgens mij maakt dat verschil niet zoveel uit?
Oud 05-10-2003, 21:33
Ketjing
Ketjing is offline
Misschien wilde Ajax wel een nieuwe bus (roze, net als overhemden ) en kregen ze geen geld ervoor. Zo proberen ze de verzekering op te lichten
Oud 05-10-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 05-10-2003 @ 22:33:
Misschien wilde Ajax wel een nieuwe bus (roze, net als overhemden ) en kregen ze geen geld ervoor. Zo proberen ze de verzekering op te lichten
Oud 05-10-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Supermach schreef op 05-10-2003 @ 20:37:
vind deze reactie beetje zinloos...Ajax supporters hebben het afgelopen jaar en ook dit jaar amper voor problemen gezorgd en dit was ook overduidelijkj geen actie van Ajax supporters. Is een beetje scheef om daar dan over te beginnen vind je niet? Ik ben een van de eerste om toe te geven dat er bij Ajax gasten rondlopen die er niet horen en die beter thuis zullen zijn in een gevangenis maar ik vind het belachelijk om ze overal op zwart te maken.
mag ik jou er even op wijzen dat het al 5 jaar achter elkaar rellen = bij nac - ajax omdat de ajaxfans zonodig weer door de hekken heen moeten breken?
Oud 05-10-2003, 21:36
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-10-2003 @ 22:32:
Nee door andere vandalen maar volgens mij maakt dat verschil niet zoveel uit?
dat maakt wel uit als het weer een 'actie' blijkt van een stelletje 'hooligans' dat zou namelijk het zoveelste geval zijn en zolangzamerhand begin ik steeds meer in te zien waardoor wedstrijden gewoon verboden worden.

maar goed we weten niet wat de oorzaak is
Oud 05-10-2003, 21:36
Verwijderd
Citaat:
vijf schreef op 05-10-2003 @ 22:35:
mag ik jou er even op wijzen dat het al 5 jaar achter elkaar rellen = bij nac - ajax omdat de ajaxfans zonodig weer door de hekken heen moeten breken?
liever niet

edit: maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ze ook de aanstichters zijn, de NAC supporters intimideren ook wel, net als Brugge supporters afgelopen week. het is 1 grote teeringzooi en zoals ik al zei ook de ajacieden zijn geen lieverdjes
Advertentie
Oud 05-10-2003, 21:38
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-10-2003 @ 22:14:
Ja dat hadden ze dan idd als mooi excuus kunnen gebruiken..
Maar ik zeg er verder niks meer over voor er meer bekend is
Wou je zeggen dat je het niet "leuk" vond? Jij als echte Groningen-Hooligan die geslagen word bij Excelsior door de ME? Tuurlijk vind jij het leuk! Gelijk heb je..
Oud 05-10-2003, 21:39
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 05-10-2003 @ 22:33:
Wij heten geen Vitesse hor.. Je verwart jullie problemen met die van Ajax.. Ajax is veruit de rijkste club van dit land en Vitesse veruit de armst.. (of Utrecht?)
Oud 05-10-2003, 21:41
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 05-10-2003 @ 22:39:
Wij heten geen Vitesse hor.. Je verwart jullie problemen met die van Ajax.. Ajax is veruit de rijkste club van dit land en Vitesse veruit de armst.. (of Utrecht?)
denk dat PSV rijker is
maar wij hebben geen roze overhemden aan en we spelen in een minder lelijk stadion en we laten onze bus niet in de fik zetten
Oud 05-10-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 05-10-2003 @ 22:38:
Wou je zeggen dat je het niet "leuk" vond? Jij als echte Groningen-Hooligan die geslagen word bij Excelsior door de ME? Tuurlijk vind jij het leuk! Gelijk heb je..
ik vind het idd wel grappig...
Oud 05-10-2003, 21:44
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 05-10-2003 @ 22:41:
denk dat PSV rijker is
maar wij hebben geen roze overhemden aan en we spelen in een minder lelijk stadion en we laten onze bus niet in de fik zetten
Daarom hebben ze ook een tekort van 10 miljoen en kunnen ze geen spelers kopen en moeten de toppers echt verkocht worden omdat ze anders failiet gaan..
Oud 05-10-2003, 21:46
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 05-10-2003 @ 22:44:
Daarom hebben ze ook een tekort van 10 miljoen en kunnen ze geen spelers kopen en moeten de toppers echt verkocht worden omdat ze anders failiet gaan..
liever failliet dan ajacied is inmiddels ons motto
Oud 05-10-2003, 21:46
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Te veel Offtopic: sluiten maar..
Oud 05-10-2003, 21:48
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-10-2003 @ 22:46:
Te veel Offtopic: sluiten maar..
of gewoon terugkomen op het onderwerp
Oud 05-10-2003, 21:51
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Supermach schreef op 05-10-2003 @ 22:48:
of gewoon terugkomen op het onderwerp

Ja maar dat worden alleen maar zielige reactie's van sommigen
Oud 05-10-2003, 22:43
Verwijderd
Net bij Studio Voetbal hadden ze het over de supporters (hooligans). Eerst over Kezman. Niet over zijn actie, maar het publiek tegen hem, als je dat al hoort zeg... 20 min. lag 'kezman, kezman je moeder is een hoer'. Ik ben het eens met de reactie van Youri Mulder, de wedstrijd had stil gelegd moeten worden. Als Luinge zelf wordt uitgescholden heeft ie geen moeite om iemand eruit te sturen of de wedstrijd stil te leggen, maar als het bij iemand anders gebeurd, 'ach boeie'.

Bij het voorval van de ajaxbus zal het waarschijnlijk nooit duidelijk worden of het supporters waren of 'gewoon vandalisten', maar als het supporters waren, vind ik dat dit ook een voorbeeld is van actie waar supporters te ver gaan. Er mag weleens wat strenger opgetreden worden.

EmilioFCG de bak in!!!

grapje, hihi
Oud 05-10-2003, 23:11
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 05-10-2003 @ 22:24:
niemand van het voetbalwereldje, maar waarschijnlijk wel de mensen die op dat moment met die bus reisden. Was idd dan wel minder in het nieuws.
Oud 06-10-2003, 03:07
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
scheiterds die groningen hoolz maar dat wisten we al
Oud 06-10-2003, 03:08
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 05-10-2003 @ 22:41:
denk dat PSV rijker is

nee, jullie worden alleen al 20 jaar rondgeslagen door de F
Oud 06-10-2003, 08:20
luckyleo
luckyleo is offline
Het zou toch mooi zijn als dit brandje niks met voetbal te maken heeft. Dat gewoon 1 of andere pyromaan ofzo zonder bijbedoelingen de boel in de fik heb gestoken.

Maar dat zal wel niet zo zijn.....
Oud 06-10-2003, 08:28
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 06-10-2003 @ 04:08:
nee, jullie worden alleen al 20 jaar rondgeslagen door de F
door de F-side? Bestaat dat dan?? vorig jaar ajax-vitesse, de hele wedstrijd waren ze fuckking stil, en rellen deden ze ook niet. En noem je een stoeltje over het uitvak gooien rondgeslagen worden? dacht het niet.

even terug ontopic:
ik vond het gisteren belachelijk dat er in Studio Aja..uh Voetbal zo veel aandacht besteed werd aan de bus en Kezman, terwijl vd Vaart weer lekker buiten beeld bleef. En het stomste was nog dat ze eruit moesten omdat ze een filmpje hadden, 15 seconde brandende bus, bar filmpje
Oud 06-10-2003, 08:49
Stephantjuh
Stephantjuh is offline
Ik vind dat dit soort dingen helemaal niet meer moeten gebeuren, of het nou met voetbal te maken heb of niet, het hoord niet te gebeuren
Oud 06-10-2003, 08:50
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Internethooligan topic
Oud 06-10-2003, 10:04
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 06-10-2003 @ 09:50:
Internethooligan topic
mjuh idd :/ allemaal weer grote bek over internet.... en owee als de ME een rijtje opstelt... dan is het rennen met 3 kleuren schijt in de broek
Oud 06-10-2003, 11:04
secrit_D
secrit_D is offline
*schuldig is *
Oud 06-10-2003, 11:20
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
secrit_D schreef op 06-10-2003 @ 12:04:
*schuldig is *
Mooi, weten we dat ook weer geen gezeik meer fc groningen. slotje!
Oud 06-10-2003, 11:59
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 06-10-2003 @ 12:20:
Mooi, weten we dat ook weer geen gezeik meer fc groningen. slotje!
Oud 06-10-2003, 12:15
squat
squat is offline
Ik kan niet begrijpen hoe sommige mensen denken dat het niet voetbal supporters zijn geweest. En ten tweede was het een voorbedachte actie. De banden waren stukgesneden, ondergegoten met benzine en in de fik gestoken. Wie neemt er nou een jerrycan benzine mee als hij gaat drinken met zijn vrienden?

Dan had er ook iemand in die bus kunnen slapen. Het zou niet de eerste keer zijn en ten slotte heeft zo'n bus een slaapplaats. De bus stond ook een paar meter van de kamer van Maxwell en Trabelsi.

Ik snap niet dat deze topic richting ajax en rellen gaan. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Het is belachelijk dat dit gebeurd en als het bij PSV was gebeurd zou ik het ook verschrikkelijk vinden. Ik vind het even erg als de aanslag op de trainer van GAK. (zijn remmen waren doorgesneden)
Oud 06-10-2003, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Hee Kay schreef op 06-10-2003 @ 13:15:
Ik kan niet begrijpen hoe sommige mensen denken dat het niet voetbal supporters zijn geweest. En ten tweede was het een voorbedachte actie. De banden waren stukgesneden, ondergegoten met benzine en in de fik gestoken. Wie neemt er nou een jerrycan benzine mee als hij gaat drinken met zijn vrienden?

Dan had er ook iemand in die bus kunnen slapen. Het zou niet de eerste keer zijn en ten slotte heeft zo'n bus een slaapplaats. De bus stond ook een paar meter van de kamer van Maxwell en Trabelsi.

Ik snap niet dat deze topic richting ajax en rellen gaan. Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Het is belachelijk dat dit gebeurd en als het bij PSV was gebeurd zou ik het ook verschrikkelijk vinden. Ik vind het even erg als de aanslag op de trainer van GAK. (zijn remmen waren doorgesneden)
we keuren het ook niet goed, maar tis gewoon te vroeg om een oordeel te vellen want de daders zijn nog niet gepakt dus je weet niet of het "supporters" waren.

ludieke acties zijn leuk... zoals groningen vaak bij heerenveen doet en ADO laatst bij RBC met die dopingcontrole... maar dit is niet goed te praten... en dan kun je supporters gaan afzeiken.. terwijl maar een klein groepje dit gedaan heeft..

er wordt hier weer veel te veel op elkaar gekankert.. slotje dus
Oud 06-10-2003, 13:25
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 06-10-2003 @ 09:28:
door de F-side? Bestaat dat dan?? vorig jaar ajax-vitesse, de hele wedstrijd waren ze fuckking stil, en rellen deden ze ook niet. En noem je een stoeltje over het uitvak gooien rondgeslagen worden? dacht het niet.

haha wat denk jij dan ? dat we voor VITESSE nog acties op touw gaan zetten ?
Oud 06-10-2003, 13:26
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-10-2003 @ 11:04:
mjuh idd :/ allemaal weer grote bek over internet.... en owee als de ME een rijtje opstelt... dan is het rennen met 3 kleuren schijt in de broek
wat een onzin

dus jij blijft staan dappere held ? denk jij dat als ik de oude garde zie rennen dat ik als youth blijf staan ? rot toch op
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten